📣📣خانومای محترم و پزشک عزیز لطفا تشریف فرما بشید اینجا😁📣📣
سلام وقت همگی بخیر و شادی انشاءا...🤲💐💐
من از یک نفر که بسیار مطلع در زمینه مسائل پزشکی هست شنیدم که گفت اگر واکسن حالا هر نوبتی ،زده بشه و بچه تب نکنه یعنی واکسن ایراد داره.
یعنی چی؟! یعنی اینکه مثلا اگر واکسن از تهران رفته به فرض اصفهان و تو باکس یخ یا جای سرد نبوده ،اون خاصیت و اثر بخشی خودش رو از دست داده و اون کارایی رو متاسفانه نداره ، یعنی شما واکسن رو زدی برای بچه ولی انگار نزدی 😢😢
حالا من موندم چه کنم ،واکسن دوماهگی بچم دو شب تب داشت ولی واکسن چهار ماهگی آن چنان تبی نکرد فقط یکم گرم شد بدنش
میخوام بدونم شما هم شنیدید و این موضوع صحت داره یا خیر ؟!🤔🤔🤔
پرسش (1400/09/17):
❌❌❌واکسن نوزادان و درد داشتن یا نداشتن !!!❌❌❌
683
64
1400/09/17
سوال کننده
4
1400/09/17
آنا ....
عزیزم این چه حرفیه دختز منم سر 4 ماهگی تب نکرد .ولی 6 ماهگی اسیر شد .4 ماهگی واکسنش سبکتره .به نظر من که واقعیت نداره
0
1400/09/17
سمانه قاسمی پور
سلام ببخشی شما کدوم شهر واکسن زدید
من پسرم امروز واکسن دوماهگی داشت رفتیم درمانگاه گفتن واکسن نیست،نمیدونم چکار کنم خیلی نگرانم چند تا درمانگاه هم رفتیم نبود
من پسرم امروز واکسن دوماهگی داشت رفتیم درمانگاه گفتن واکسن نیست،نمیدونم چکار کنم خیلی نگرانم چند تا درمانگاه هم رفتیم نبود
2
1400/09/17
آنا ....
تا یک ماه هم دیر بشه اشکالی نداره .دخترم سر واکسن یکسالگی کرونا گرفتیم .گفت تا یک ماه هم بمونه واکسنش ایرادی نداره
1
1400/09/17
سمانه قاسمی پور
پرسیدم گفتن تا یک هفته
1
1400/09/17
سمانه قاسمی پور
اشکال نداره
1
1400/09/17
آنا ....
والا من که برای واکسن یکسالگی بعد از یک ماه زدم .مشکلی نداشت
0
1400/09/17
خانم گل .
بنظر من ک خیلی غیر منطقی و غیر علمیه چ ربطی داره
این بخاطر متفاوت بودن شرایط بدنی هر فرده ک واکنشا فرق داره
شما همین واکسن استرازنکا ک برا بزرگسالانه در نظر بگیر دو نفر همزمان تو ی روز اژن واکسنو تزریقمیکنن
یکی ب شدت بدن درد میگیره خیلی زیاد تب میکنه بی حال میشه و...
اون یکی اصلا هیچ اتفاقی براش نمیفته شاید یکم علائم خفیف داشته باشه فقط
پس یعنی واکسن مشکل داشته؟
این بخاطر متفاوت بودن شرایط بدنی هر فرده ک واکنشا فرق داره
شما همین واکسن استرازنکا ک برا بزرگسالانه در نظر بگیر دو نفر همزمان تو ی روز اژن واکسنو تزریقمیکنن
یکی ب شدت بدن درد میگیره خیلی زیاد تب میکنه بی حال میشه و...
اون یکی اصلا هیچ اتفاقی براش نمیفته شاید یکم علائم خفیف داشته باشه فقط
پس یعنی واکسن مشکل داشته؟
0
1400/09/17
خانم گل .
خب برید ی شهر دیگه بزنید
1
1400/09/17
سمانه قاسمی پور
کدوم شهر
0
1400/09/17
سمانه قاسمی پور
کرج یا تهران داره؟براش میزنن
0
1400/09/17
خانم گل .
خودتون اهل کجایید؟
برید ی شهرستانی ک نزدیکتونه یا مرکز استانتون
برید ی شهرستانی ک نزدیکتونه یا مرکز استانتون
0
1400/09/17
سمانه قاسمی پور
کرمانشاه
0
1400/09/17
سمانه قاسمی پور
مادرشوهرم کرج میتونم برم اونجا اگه باشه
0
1400/09/17
سمانه قاسمی پور
بهشون گفتم فردا برن بپرسن ببین هست
0
1400/09/17
سمانه قاسمی پور
ولی خیلی نگرانم اگه نباشه چکارکنم
0
1400/09/17
خانم گل .
چقدر عجیب ک تو ی شهر ب این بزرگی واکسن پیدا نمیشه
0
1400/09/17
سمانه قاسمی پور
شما کدوم شهرین
0
1400/09/17
سوال کننده
نمیدونم والا موندم
برا همین میگم دیگه
حالا وایمیستم دکترربیاد
چون خودمم نگران شدم
برا همین میگم دیگه
حالا وایمیستم دکترربیاد
چون خودمم نگران شدم
0
1400/09/17
سوال کننده
من ک شهرستانم. شاهرود
0
1400/09/17
سوال کننده
🤷♀️🤷♀️🤷♀️
0
1400/09/17
سمانه قاسمی پور
برادر شوهرم شاهرود،اگه اونجا هم باشه
دور بابچه دوماه
دور بابچه دوماه
0
1400/09/17
سوال کننده
فکر کنم هرجا بری بزنن. یکبار تو بهداشت تهران شنیدم
0
1400/09/17
سوال کننده
خدایی بچه داری همش استرسه
0
1400/09/17
سمانه قاسمی پور
تهران میتونم برم نزدیک و مادرشوهرم کرج اگه باشه
0
1400/09/17
سوال کننده
بپرس شاید بزنن
0
1400/09/17
سمانه قاسمی پور
چرا باید واکسن نباشه
مگه میشه بچه ام واکسن نزنه
امروز کلا کارم گریه بوده
مگه میشه بچه ام واکسن نزنه
امروز کلا کارم گریه بوده
0
1400/09/17
سمانه قاسمی پور
آره فردا قرار برن بپرسن
0
1400/09/17
سمانه قاسمی پور
اگه باشه مجبورم ببرمش
0
1400/09/17
خانم گل .
من چند روز پیشم دیدم ی خانمی تاپیک زده بود ک واکسن نبوده سه ماهگی واکسن بچشو زده بود حالا نمیدونم اهل کجا بود
0
1400/09/17
سوال کننده
واااااا
گریه نداره ک
اگر قراره برا ی واکسن ساده بشینی گریه کنی که تا وقت عروسیش باید هی برای هر چیزیش دم ب دقیقه بزنی زیر گریه ک
گریه نداره ک
اگر قراره برا ی واکسن ساده بشینی گریه کنی که تا وقت عروسیش باید هی برای هر چیزیش دم ب دقیقه بزنی زیر گریه ک
0
1400/09/17
خانم گل .
اگه باشه ک. میزنن چون مهمان حساب میشین
0
1400/09/17
سمانه قاسمی پور
اگه باشه خوبه
0
1400/09/17
nargesi 👨👩👧
میزنن عزیزم
من دخترمو برده بودم برا واکسن
ی خانوم اقایی اومدع بودن گفتن ک مسافریم برا نینیشون زدن
من دخترمو برده بودم برا واکسن
ی خانوم اقایی اومدع بودن گفتن ک مسافریم برا نینیشون زدن
1
1400/09/17
فاطمه دواتخواه
همین حرفش نشون داده اونقدرا هم مطلع نیست. این چه حرفیه آخه. واکنش بدن افزاد مختلف به واکسن متفاوته
0
1400/09/17
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
دختر من سر هیچ کدوم تب نکرد یعنی اصلا واکسن نزدیم 😐😐😐😐😐😐😐😐😐
0
1400/09/17
فرزانه مامان شازده والا
پسر منم 2ماهگی خیلی اذیت شد تا شب پاهاشو قنداق کردیم باز بااین وجود با کوچکترین حرکتی فریادش درمیومد، ولی 4ماهگی اصلا متوجه نشد همون اولش گریه کرد و تموم شد، فقط قطره استامینوفن گیجش میکرد
واکسن 2ماهگی با 4ماهگی فرق داره تو کارت بهداشت هم نوشته که هرکدوم واسه چیه، بعد 2ماهگی هم بچه ها ضعیفتر هستن
واکسن 2ماهگی با 4ماهگی فرق داره تو کارت بهداشت هم نوشته که هرکدوم واسه چیه، بعد 2ماهگی هم بچه ها ضعیفتر هستن
0
1400/09/17
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
جان دلم هنگامی که واکسن تزریق می شود. باید در بدن پاسخ ایمنی ایجاد گردد که این پاسخ بسته به نوع واکسن، قدرت سیستم ایمنی و پاسخ بدن هر فرد با دیگری متفاوت است و بنابراین مجموعا علائم پس از واکسن، نمی توانند نشانگر میزان ایمنی ایجاد شده در بدن فرد باشند، بنابراین خیر این گفته صحت نداشته و نیازی به نگرانی نیست🌷🌷🌷
جان دلم هنگامی که واکسن تزریق می شود. باید در بدن پاسخ ایمنی ایجاد گردد که این پاسخ بسته به نوع واکسن، قدرت سیستم ایمنی و پاسخ بدن هر فرد با دیگری متفاوت است و بنابراین مجموعا علائم پس از واکسن، نمی توانند نشانگر میزان ایمنی ایجاد شده در بدن فرد باشند، بنابراین خیر این گفته صحت نداشته و نیازی به نگرانی نیست🌷🌷🌷
1
1400/09/18
سوال کننده
سلام دکتر جان. وقت عالی بخیر 🌹🌹
تشکر از لطف شما 🙏❤برقرار باشید 🤲💐
تشکر از لطف شما 🙏❤برقرار باشید 🤲💐
1
1400/09/18
سوال کننده
stk: |~|11|~|106_col
1
1400/09/18
سوال کننده
stk: |~|12|~|227
1
1400/09/18
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم ممنونم از محبتتون عزیزکم، برقرار و شاد باشید ♥️♥️💗💗♥️♥️
0
1400/09/18
پزشک اوما
stk: |~|11|~|102
0
1400/09/18
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
1
1400/09/19
سوال کننده
زنده باشید ❤❤
1
1400/09/19
پزشک اوما
سلامت باشید عزیزم💗💗💗
1
1400/09/19
پزشک اوما
stk: |~|11|~|108_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




