سلام خانما . کیا به بچه هاشون قطره آهن لیپوزوفر میدن و آیا اینکه راضی هستن و دندونا رو سیاه نمیکنه ؟
روزی چند قطره میدین ؟
پرسش (1400/09/15):
قطره آهن لیپوزوفر خوبه ؟
473
53
1400/09/15
سوال کننده
0
1400/09/15
Feri 🙃🤩☹️
لیپوزوفر اونکه قرمزه چهارده میل ولی لیپوزوفر فورت هفت میل قطره ی خوبیه دندون روهم سیاه نمیکنه
0
1400/09/15
Roya ❤️
من از شش ماهگی تا یک سالگی لیپوزفر میدادم اصلا سیاه نشده دندونای دخترم.
ولی الان مولتی سانستول میدم اونم آهن داره
ولی الان مولتی سانستول میدم اونم آهن داره
0
1400/09/15
Feri 🙃🤩☹️
قرمزش ۴۹تومنه فورتش همون ابیش ۶۲تومن
0
1400/09/15
سوال کننده
من قرمزش رو گرفتم یعنی دندونا رو سیاه میکنه ؟
0
1400/09/15
Feri 🙃🤩☹️
ویتامینه ؟
1
1400/09/15
سوال کننده
خوب دکتر به منم مولتی ویتامین سانستول داده ولی قطره آهن هم گفت جداگانه بده
0
1400/09/15
Feri 🙃🤩☹️
نه سیاه نمیکنه
0
1400/09/15
Feri 🙃🤩☹️
چند درصد اهن داره؟
0
1400/09/15
سوال کننده
روزی چند قطره میدی عزیزم ؟
0
1400/09/15
Roya ❤️
اره عزیزم هم ویتامین داره و هم اینکه آهن
0
1400/09/15
Roya ❤️
زیاد نمیشه؟ چون آهن زیادی هم اصلا خوب نیست
1
1400/09/15
سوال کننده
نمیدونم دخترم کم خونی داشت واسه همین قطره آهن جداگانه هم میدم
0
1400/09/15
Feri 🙃🤩☹️
اون قرمزه رویه قطره چکان کامل میدادم ابی رو نصف قطره چکان میدم
0
1400/09/15
Feri 🙃🤩☹️
چند درصد اهن داره ؟
1
1400/09/15
سوال کننده

اینو شما میدی ؟
0
1400/09/15
سوال کننده
آهان دکتر گفت باید روزی ۲۶ قطره بدی ولی نمیدونم چند سی سی میشه
0
1400/09/15
سوال کننده
دکتر برای دخترتون سانستول تجویز کرد گفت یعنی دیگه قطره آهن جداگانه نباید بدید ؟
0
1400/09/15
Roya ❤️

0
1400/09/15
Roya ❤️
اره عزیزم، برا شما زینک پلاس اما اینی که من میدم آهن داره
0
1400/09/15
Roya ❤️
دیگه قطره آهن نمیدم
0
1400/09/15
Roya ❤️
۵ میلی گرم آهن داره
0
1400/09/15
سوال کننده
آهان یه لحظه ترسیدم به قول شما آهن زیادی هم خوب نیست چون من جداگانه باید ۲۶ قطره لیپوفروز هم بدم
0
1400/09/15
زهرا ت
پس باید ۳ قطره چکون بدی
0
1400/09/15
زهرا ت
میزان دریافت روزانه ۱۵ میلی گرم آهنه
0
1400/09/15
الهه♡
عزیزم لیپوزوفر آبی روزی یه قطره چکان قرمز دوتا قطره چکان بایدبدی.قطره خوبیه و سیاه هم نمیکنه
0
1400/09/15
سوال کننده
عزیزم ۲۶ قطره همون ۲ سی سی میشه نه ؟
0
1400/09/15
سوال کننده
من قرمزشو گرفتم
0
1400/09/15
سوال کننده
همیشه سیدرال میدادم ولی دکتر گفت لیپوزوفر بهتره . سیدرال هم ۲ سی سی میدادم
0
1400/09/15
ارزو far
عزیزم قرمز هفت میله باید دو سی سی بدی ولی آبی چهارده میل یع سی سی میدی
0
1400/09/15
فاطمه م
از چه نظر گفت لیپوزوفر از سیدرال بهتره؟
0
1400/09/15
سوال کننده
چون گفت سیدرال رو نمیدونم چقدر آهن داره ولی لیپوفروز رو میدونم که مقدار آهنش خوبه برای بچه
0
1400/09/16
زهرا ت
شما لیپو میدین در کنارش مولتی چی میدید؟
0
1400/09/16
الهه♡
اره
0
1400/09/16
الهه♡
من قطره ای نمیدونم.
از آبیه چون اهنش ۱۴هست یه قطره چکان میدم ولی از قرمزه چون اهنش۷هست دوتا باید داد
از آبیه چون اهنش ۱۴هست یه قطره چکان میدم ولی از قرمزه چون اهنش۷هست دوتا باید داد
0
1400/09/16
زهرا ت
خب چی میدید؟
0
1400/09/16
الهه♡
ویتوکید میدم
0
1400/09/16
زهرا ت
قیمت هاشون چنده؟
0
1400/09/16
الهه♡
۸تومن
0
1400/09/16
زهرا ت
لیپوزوفر رو تقریبا چند ماهه تموم میکنی؟
0
1400/09/16
الهه♡
اگر آبی باشه ۲۵روزه اگر قرمز باشه دوهفته ای تمومه.
0
1400/09/16
زهرا ت
ب ماه نمیرسه!😂😂 اوکی.ممنون عزیزم
0
1400/09/16
الهه♡
قربونت😘
0
1400/09/16
smh ☘️
منم میدم کسی می دونه قرمز و ابیش فرقش چیه ؟
0
1400/09/16
smh ☘️
و اینکه چقد بد میاد تو قطره چکون تیکه تیکه میاد اصلا نمیتونم مقدارش اندازه بگیرم
0
1400/09/16
الهه♡
فرقش میزان آهنشه. قرمزه اهنش۷ آبی ۱۴ بخاطرهمین باید از قرمز دوتا داد آبی یکی.
0
1400/09/16
الهه♡
عزیزم من چن بار پشت سر هم سرش رو فشار میدم بعد میارم بیرون قطره چکان رو میگیرم جلو نور لامپ کاملا مشخصه تا کجا پر شده
0
1400/09/16
smh ☘️
پس شوهرم اشتباه لرمزش گرفته بیشتر باید بهش بدم ینی ؟
قشنگ دو برابر باید بدم
تازه اومده بود میگفت داروخانه قبلی ۶۰ و خرده ای داد این ۴۰ و خرده ای نگو کلا اشتباه خریده 😐
قشنگ دو برابر باید بدم
تازه اومده بود میگفت داروخانه قبلی ۶۰ و خرده ای داد این ۴۰ و خرده ای نگو کلا اشتباه خریده 😐
0
1400/09/16
smh ☘️
منم میزنم ولی اصلا پر نمیشه تیکه تیکه میره تو قطره چکون
0
1400/09/20
دنیا 💖💖
منم سیدرال گوچه میدم دندونهای پسرم سیاه شده خیلی بد
چکار کنم
چکار کنم
0
1400/09/20
سوال کننده
ولی من که به دخترم دادم اصلا سیاه نشد بعید میدونم بخاطر سیدرال گوچه باشه . البته من بعدش هم بهش آبمیوه میدم و با مسواک انگشتی دندوناشو تمیز میکردم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




