سلام خانما من دیروز نوزادم را به روش سنتی ختنه کردم.پوشک سایز بزرگتر گرفتم وشل میبندم.باهربار تعویض پوشک ازپماد استفاده میکنم وکامل چربش میکنم.دکترش هم گفت تاسه روز آب بهش نخوره.درسته؟
حالا سوالم اینه امروز یه گوشش حالت آبسه شده خیلی کم مثل تاول آبکی ولی چرکی نیس.طبیعیه؟درست میشه یا عفونت کرده ؟خیلی نگرانم
پرسش (1400/09/11):
ختنه وتجربه ی مامانای عزیز
507
116
1400/09/11
سوال کننده
0
1400/09/11
امیرارسلان نامدار
عزیزم من تجربه ندارم
0
1400/09/11
امیرارسلان نامدار
ی سوال دارم
تهرانی؟
پیش کی ختنه کردی؟
تهرانی؟
پیش کی ختنه کردی؟
0
1400/09/11
امیرارسلان نامدار
من نمیدونم به کدوم روش و پیش کدون دکتر ختنه اش کنم
0
1400/09/11
امیرارسلان نامدار
ب نظرم عکسش رو بگیر ببر نشون دکتر بده یا براش بفرست
0
1400/09/11
سوال کننده
ممنون گلم.نه اصفهانم
0
1400/09/11
zeinab tg
سلام پیش کی رفتی؟؟
1
1400/09/11
zeinab tg
درسته تا سه روز اب اصلا نخوره بهش فقط مدام چرب کن
0
1400/09/11
سوال کننده
اصفهان دکتر امید
1
1400/09/11
zeinab tg
دستشویی کرد با دستمال مرطوب پاک کن بعدش دستمال خیس بکش بهش
0
1400/09/11
سوال کننده
خب این حالت آبسه کوچیک که شده چیه؟مثل تاول
0
1400/09/11
zeinab tg
اها.من پیش صفاری بردم و اولی رو پیش دکتر وحید که میگن فوت شده
0
1400/09/11
zeinab tg
عکسشومیدی؟؟
0
1400/09/11
سوال کننده
بله وحید دکتر خوبی بودن برادرم پیشش رفت.فوت شده
1
1400/09/11
zeinab tg
اها خیلی خوب بود خدا بیامرزدش
0
1400/09/11
سوال کننده
الان خوابیده داخل گهواره.عکس ندارم.بیدار که شد میتونم بفرستم اگه بتونید ببینید تااون موقع
0
1400/09/11
سوال کننده
خیلی نگرانم
0
1400/09/11
zeinab tg
ببین پماد چی میزنی؟؟
1
1400/09/11
zeinab tg
ن عزیز حتی دورش زرد میشه بعد ک بخیه افتاد خوب میشه
1
1400/09/11
سوال کننده
دکترش گفت یا تتراسایکلین یا چنتامایسین
0
1400/09/11
سوال کننده
دوتاشو دارم فعلا جنتامایسین میزنم
1
1400/09/11
zeinab tg
بنظرم وقتی خواب بازش بزاذ
0
1400/09/11
zeinab tg
ببین هرچی بیشتر و با فاصله کمتر بزنی زودتر خوب میشه
0
1400/09/11
سوال کننده
هردوساعت خوبه؟
0
1400/09/11
zeinab tg
من هر ی ساعت میزدم اونم زیاد
0
1400/09/11
سوال کننده
شماهم سنتی ختنه کردی؟
0
1400/09/11
zeinab tg
بله هردوتا بچهامو
0
1400/09/11
سوال کننده
کل آلت را دیگه؟
0
1400/09/11
zeinab tg
اره بیشتر رو بخیه ها و زیرش الت رو بیضه
0
1400/09/11
سوال کننده
ممنون عزیزم.خیلی لطف کردی.حالا بیدارشد عکسشو میزارم تونستی ببینی.
0
1400/09/11
zeinab tg
اعلانتو فعال میکنم
0
1400/09/11
سوال کننده
راستی یه سوال خواب بچه هاتون توی دوسه ماهگی چقدر بود در روز؟نوزاد من میخوابه بعد ۴۰دقیقه بیدار میشه.دوباره دوساعت بیداره ۴۰دقیقه میخوابه.ولی شبا بهتر میخوابه.نشده توی روز ۲ساعت پشت سرهم بخوابه
0
1400/09/11
سوال کننده
تشکر گلم
0
1400/09/11
zeinab tg
ببین هر بچه فرق داره
بچت کامل سیر میشه قبل خواب؟
بچت کامل سیر میشه قبل خواب؟
0
1400/09/11
سوال کننده
وزن گیریش که خیلی خوب بوده.دکترش میگه اگه وزنش خوبه سیرمیشه.ولی خب یکم رفلاکس پنهان داره هرازگاهی بدشیرمیخوره.اما شبا خوابش خوبه
0
1400/09/11
zeinab tg
من بعد ۴۰ روزگی بچم مدت ۵ شب پشت سر هم سر ساعت ۱۰ میبردمشون حموم .
بعد راحت تا صبح میخوابیدن اینجوری خوابشون رو تنظیم کردم را شب
بعد راحت تا صبح میخوابیدن اینجوری خوابشون رو تنظیم کردم را شب
0
1400/09/11
سوال کننده
قبلا نیم ساعت شیرمیخورد.الان ده دقیقه
0
1400/09/11
zeinab tg
عزیزم پس نگران نباش.
بچع هر چی بزرگتر میشه خوابش کمتر میشه
بچع هر چی بزرگتر میشه خوابش کمتر میشه
0
1400/09/11
سوال کننده
منم نوزادم ۱۰شب میخوابه هرسه ساعت فقط واسه شیربیدار میشه توتاریکی میدم شیر میزارم سرجاش خودش دوباره میخوابه
0
1400/09/11
zeinab tg
الان قدرت مکیدنش بیشتر شده مقدار شیرت هم زیاد تر شده ماشالله
0
1400/09/11
zeinab tg
عالیه.
اگ همینجوری ادامه بدی میشی مثل من .
خیلی عالیه
اگ همینجوری ادامه بدی میشی مثل من .
خیلی عالیه
0
1400/09/11
سوال کننده
آهان.چه جالب نمیدونستم.ممنون گلم خیلی لطف کردی جواب دادی
0
1400/09/11
سوال کننده
روزش اذیتم میکنه.ببین اگه ۴۰دقیقه بخوابه بعد بیدار میشع کلافه است.ولی هرپنج شیش روز یه بار شده مثلا دوساعت بخوابه بعدش عالی عالیه اخلاقش.واسه همین میگم
0
1400/09/11
سوال کننده
خودمم میخوام به کارام برسم.اینجوری نمیزاره
0
1400/09/11
zeinab tg
ببین من الان بچم ساعت ۷ تا ۸ بیدار میشه بعد تا ظهر بازی ساعت ۱ میخوابه تا ۳ بیدار میشه تا شب که ساعت ۹ خوابه
0
1400/09/11
zeinab tg
ببین یکم تخم شوید پودر کن با ی کوچولو نبات و اب
اندازه سر قاشق بهش بده
اندازه سر قاشق بهش بده
0
1400/09/11
سوال کننده
خب خوبه منم میگم شده یه بار درروز بخوابه ولی اون خواب حداقل ۲ساعت باشه نه ۴۰دقیقه به ۴۰دقیقه.دکترش گفت باید حداقل دوساعت بخوابه پشت سرهم
0
1400/09/11
zeinab tg
ب بچت اب هم بده
0
1400/09/11
zeinab tg
پیش کی میبری؟؟
1
1400/09/11
سوال کننده
نبات داغ میدم هرازگاهی
1
1400/09/11
سوال کننده
حمید رحیمی
0
1400/09/11
zeinab tg
من دکتر بچم ارمانیان اس عالیه.
0
1400/09/11
zeinab tg
ی کوچولو پودر تخم شوید هم بده برا دلدر و اینا عالیه ببین چجوری میشه
1
1400/09/11
سوال کننده
میشناسمش اما این دکترو خیلی توفامیل ازش جواب گرفتن.کلا ۸تا مریض میبینه هروقتم میریم داخل یک ساعت بچه را معاینه میکنه
0
1400/09/11
سوال کننده
اشکالی نداره؟یکم میترسم ولی حتما امتحان میکنم.راستی ازیک هفته پیش آب دهنش به شدت میره ومیخواد دستاشو بکشه به لثه هاش.نکنه میخواد دندون دربیاره حالا؟زود نیس؟شایدم واسه همینه خواباش کوتاه شده
0
1400/09/11
zeinab tg

1
1400/09/11
zeinab tg
ن هرچی داروی دلدر و نفخ وکولیک از عصاره شوید برو ببین .
0
1400/09/11
سوال کننده
پیج داره؟برم مطالعه کنم پس
0
1400/09/11
سوال کننده
😘😘😘😘😘
1
1400/09/11
zeinab tg
اره.
دکتر کلیشادی هم دارم
دکتر کلیشادی هم دارم
1
1400/09/11
zeinab tg
صبر کن.
اونم بچه بزرگمو میبردم اونم عالیه.
اونم بچه بزرگمو میبردم اونم عالیه.
0
1400/09/11
سوال کننده
باشه گلم تشکر فراوان
1
1400/09/11
zeinab tg
چند وقت پیش هم ازش دعوت شده بود تو تلویزیون
1
1400/09/11
zeinab tg

0
1400/09/11
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1400/09/11
zeinab tg
ولی من پیش ارمانیان میرفتم دیدم ک ب بچه ۴۰ روزه هم میگف اب بدید.
0
1400/09/11
سوال کننده
چه جالب.خوبه یک جلسه برم پیشش.
1
1400/09/11
zeinab tg
من خیلی راضی بودم ازشون خیلی
1
1400/09/11
سوال کننده
میرم پس حتما.ممنونم
0
1400/09/11
سوال کننده

اینجوریه البته ببخشید
0
1400/09/11
سوال کننده

0
1400/09/11
🍃🌵Zahra🌱 .
چرا اینجوریه
0
1400/09/11
🍃🌵Zahra🌱 .
زیرش
0
1400/09/11
zeinab tg
مهتاب عادیه
0
1400/09/11
zeinab tg
این ورم پسر منم اینجوری بود
0
1400/09/11
zeinab tg
ببین من فک کردم گوشت اضافیه پیش چن تا دکتر بردم
0
1400/09/11
zeinab tg
ولی همه گفتن عالیه.گفتن بیشتر میبردین بزرگتر ک میشد را نعوظ مشکل ساز میشد
0
1400/09/11
سوال کننده
مطمئمن باشم پس؟
0
1400/09/11
سوال کننده
بده ؟
0
1400/09/11
سوال کننده
درسته
0
1400/09/11
zeinab tg
ولی همه دکتر ها گفتن خوب ختنه شده
0
1400/09/11
سوال کننده
اون قسمت آبسه را ببین چه جوریه
1
1400/09/11
zeinab tg
گفتن کمتر باشه بعدا برا نعوظ مشکل پیش میاد
1
1400/09/11
zeinab tg
الان ب مامانمم نشون دادم گف خوب میشه
0
1400/09/11
zeinab tg
پماد رو زود زود بزن
0
1400/09/11
سوال کننده

اینجاکه خطکشیدم راببین
1
1400/09/11
zeinab tg
دیدم پسر من اینجوری نشد.
حالا بزار ببینیم دکتر چی میگ
حالا بزار ببینیم دکتر چی میگ
1
1400/09/11
zeinab tg
ولی فک نکنم چیز خاصی باشه
1
1400/09/11
سوال کننده
دهمین نگرانم کرده
1
1400/09/11
سوال کننده
ایشاالله
1
1400/09/12
زهرا رمضانی
عزیزم بچه اذیت نشد بیقراری نداره؟ من میترسم خیلی😭😭
0
1400/09/12
سوال کننده
فعلاروز دومم گلم روز اول گریه کرد الان بهتره خداراشکر
0
1401/06/29
باران .
سلامـ عزیزم کنار الت پسرتون کـ تاول زده بود چکار کردید که خوب شد؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- بهترین زمان برای ختنه کردن نوزاد چه زمانی است؟
- توروخدا زود جواب بدین ضروره
- خانمای شیرازی لطفا بیاین
- میخوام پسرمو ختنه کنم
- چجوری پانسمان ختنه پسرتونو باز کردین؟؟
- همدانی ها یه لحظه میاید
- ختنه نوزاد با بخیه
- ختنه نوزاد و روش نگه داریش
- دوستان سوالم راحب ختنه هس.هر کی کرده بیاد تو
- خانوما عکس ختنه گذاشتم ممنون میشم راهنماییم کنید(عفونت ختنه به روش سنتی)




