میخاستم بیینم من تقریبا هر دو ساعت شصت سیسی شیر میدم بعد یک سیسی از شربت میدم زیاد نیست مقدراش؟میشه روزی دوازده سیسی تقریبا
و اینکه شنیدم شوید خاصیت چربی سوزی داره ینی ممکنه بچه مو نزاره وزن بگیره؟؟و اینکه اشتهای دخترمم کمه واسه نفخ تهاس یا به اشتهاشم مربوطه؟
از دیروز تا الان یکم اشتهاش بهتر شده ب این ربط داره،،؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



278
1400/09/05





