سلام خسته نباشین.دخترم خیلی وقته شیر خودمو نمیخوره.مثلا ۳_۴روزه اصلا نخورده .میخوام قرص ضد بارداری بخورم.چه قرصی خوبه ؟حالت تهوع و عوارض نداشته باشه
2
1400/09/05
خانم گل .
اصلا همچین قرصی نیست ک عوارض نداشته باشه
همه قرصای ضد بارداری عوارض دارن
همه قرصای ضد بارداری عوارض دارن
0
1400/09/05
سوال کننده
تا حالا خیچ قرصی نخوردم نمیدونم کدوم خوبه کدوم بد
0
1400/09/05
zohreh banooo😍
فرص روکین...
من همه نوعی استفاده کردم.. روکبن نه حالت تهوع داره نه عوارض خاصی
من همه نوعی استفاده کردم.. روکبن نه حالت تهوع داره نه عوارض خاصی
0
1400/09/05
zohreh banooo😍
البته اگر توی دوران شیر دهی هستی باید قرص لاینسترول فقط مصرف کنی
0
1400/09/05
سوال کننده
نه بچم دیگه شیر خودمو نمیخوره.قرص ضدبارداری شیر رو کم میکنه یا ضرر دیگه هم داره؟
0
1400/09/05
zohreh banooo😍
نه ربطی نداره...
میتونی همون روکین رو استفاده کنی..
میتونی همون روکین رو استفاده کنی..
0
1400/09/05
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
سلامت باشید نازنینم ❤️
عزیزدلم قرار است اصلا حتی ذره ای شیردهی نداشته باشید؟
سلامت باشید نازنینم ❤️
عزیزدلم قرار است اصلا حتی ذره ای شیردهی نداشته باشید؟
1
1400/09/05
سوال کننده
سلام دکتر جان.والا خودش که اصلا سینمو نمیگیره دیگه.اگه با خوردن قرص شیرم رو بدوشم بدم ضرر داره براش؟
0
1400/09/06
پزشک اوما
جان دلم اگر قرار است به هر شکل حتی با دوشیدن از شیر خودتان بدهید نمیتوانید ال دی و نمونه های مشابه را مصرف کنید و تنها قرص مجاز لاینسترنول یا همان قرص شیردهی است. البته باید در نظر داشته باشید که این قرص نیز در صورتی حداکثر کارایی را خواهد داشت که شما شیردهی کامل از سینه ها را داشته باشید که خب این را هم ندارید. بنابراین یا باید برای مصرف قرص کامل شیردهی قطع شود یا به سراغ کاندوم و سایر روش های جلوگیری بروید
1
1400/09/07
سوال کننده
دکتر جان سوال دیگه دارم اینکه روی روکین نوشته روز اول پریود تا ۲۱ روز استفاده کنین یک هفته استراحت دوباره از روز هشتم بخورین.ولی دوره ی پریودی من کمه مثلا ۱۹_۲۰روز بعد اینکه تموم شدم دوباره پریود میشم.اونموقع چجوری بخورم؟یا اگه قرص رو بخورم منظم میشم؟
0
1400/09/07
پزشک اوما
عزیزجانم با مصرف قرص طول سیمل شما تغییر می کند فقط قرص را راس ساعت مشخص مصرف کنید
1
1400/09/08
سوال کننده
چشم .ممنونم.دیروز یبار خون دیدم چون وقت پریودمه .۱۲ شب یدونه قرص روکین خوردم ولی امروز اصلا خونی ندیدم.ایا از قرصه؟اون باعث شده قطع بشه؟
0
1400/09/08
پزشک اوما
بله جانم، چرا زود مصرف قرص را شروع کردید؟ اجازه دهید خونریزی شروع شود، بین روز 1 تا 5 قاعدگی شروع کنید 🌹
1
1400/09/08
سوال کننده
اخه نوشته بود روز اول پریودی
0
1400/09/08
پزشک اوما
بله اما باید اجازه دهید خونریزی واضح شروع شود بعد مصرف کنید، موردی نیست دیگر به مصرف ادامه دهید💖
0
1400/09/08
سوال کننده
پس الان ادامه بدم؟اگه ادامه بدم پریود میشم؟
0
1400/09/08
پزشک اوما
بله جانم ادامه دهید. خونربزی ممکن است کامل قطع شود اما اهمیتی ندارد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



530

