سلام
کیا برای درمان سوزش سر دلشون شربت آدی ژل خوردن؟لطفا تجربیاتتونو بگین؟میخوام بدونم تاثیری داشته؟
و اینکه من شنیدم این شربت آدمو خیلی ببخشید اسهال میبره.یعنی یبوستم درمان میکنه؟البته من یبوست ندارم فقط میترسم با خوردنش اسهال برم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



573
1400/09/04





