شکمم حدودسه هفته هست ک ورم کرده بیش از اندازه
اشتهام زیاد شده سعی میکنم کنترل کنم خودما ولیهمش گرسنه هستم
بخاطر تنبلی تخمدان ک دارم وبعداز زایمان پشت سرهم پریود میشدم متفورمین مصرف میکنم میشه بخاطر متفورمین باشه؟اخه خیلی وقته میخورم حدود چهارماهه میخورم ولی الان اینطوری شدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



588
1400/09/02




