
پسر منم همینجوری بود.اون شربت سبز رو دکتر دادن عالی بود یعنی شبها فقط سرفه داشت و از شدتش نمیتونست بخوابه با ی بار خوردنش دیگ خوب شد.معجزه بود
اینو برا پسر بزرگم داد دکتر

این دوتا رو خم برا کوچیکه.اون پروسپان برا سرفه اس
موقعی کع سرفه کرد بهش دیفن هیدرامین بده قرقره کنه یا یکم بخوره درجا آروم میشه
مرسی عزیزم،امروز میرم ببینم میتونم گیرش بیارم از شربت سبزه حتماً میگرم. چون تا حالا از این شربت به دخترم ندادم.
یه دنیا ممنون 😘😘
از اینا داریم ولی شرکتش فرق داره.
اره اتفاقا هرشب کارش همینه.
نمیدونم چرا گلو دردش خوب نمیشه
سلام مامان جان
سرفه های شبانه احتمالا ناشی از خلط پشت حلق هستند. تلاش کنید تا با قطره سدیم کلراید بینی را به خوبی شستشو داده و به کمک فین گیر یا پوار سوراخ ها را تخلیه کنید. به دلبندتان یاد بدهید با سرم فیزیولوژیک گلوی خود را شست و شو دهد. اما در مورد دارو شربت پدی کاف میتواند گزینه مناسبی باشد و اگر با وجود تمام این راهکارها بهبودی حاصل نشد حتما حهت بررسی مجدد مراجعه کنید 🌸🌸
خیلی ممنون از شما پزشک مهربون 🌹🌹
خدا خیرتون بده که اینطوری با دقت و حوصله جواب میدید 🙏🙏
خواهش میکنم عزیز جانم ممنونم از محبتتون نازنینم 💗🌸💗