سلام دکتر .تو سونو مشخص شد پای راست جنین پا چمبری یا کلاب فوت داره خیلی نگران و افسرده شدم میشه راهنماییم کنید چی در انتظارمه.میشه میزان شدتشو تو سونو مشخص کرد؟
1
1400/08/18
نسترن ..
عزیزم از هندونه سر بسته هیچ احدی خبر نداره جز خدا
1
1400/08/18
نسترن ..
اصلا استرس نداشته باش ناراحتم نباش
0
1400/08/18
نسترن ..
ب خاهر زاده منم گفتن نصف مغزش تشکیل نشده ال بل وقتی بچه دنیا اومد مغزش از همه ماها سالمتر بود😂
1
1400/08/18
عاطفه موسوی
شوهر من هر دو پاش بود اونم سی سال پیش البته شدید بود با عمل درست شد اکثرا با گچ گرفتن درست میشه نگران نباش
1
1400/08/18
عاطفه موسوی
معمولا تو جنین پسر بیشتر دیده میشه و ارثی هم هست
0
1400/08/18
عاطفه موسوی
بچه ت پسره؟
0
1400/08/18
عاطفه موسوی
الان که علم پزشکی پیشرفت کرده البته ان شاء الله که خطای سونو گرافی باشه
0
1400/08/18
مهسا م
پسرم هردو پاش بود
0
1400/08/18
مهسا م
کلاپ فوت دوطرفه فوق العاده شدید داشت
0
1400/08/18
مهسا م
یه سری هاباگچ گیری درست میشه ومثل پسرمن عمل میشه
0
1400/08/18
سوال کننده
الان چطوره چند سالشه
0
1400/08/18
سوال کننده
دختره
0
1400/08/18
سوال کننده
الان لنگ نمیزنه
0
1400/08/18
مهسا م
۱۵سالشه
0
1400/08/18
سوال کننده
الان چطور راه میره گل پسرت خدای نکرده لنگ نمیرنه
0
1400/08/18
مهسا م
پسرمن راهیچکس زیربارش نمیرفت عجیب بود بدترین درجه پیش بهترین دکتراصفهان درمان شد
0
1400/08/18
مهسا م
نه اصلا فقط مشکلش اینه بایدفرنگی بره
0
1400/08/18
سوال کننده
خدارشکر خدا برات نگه داره
0
1400/08/18
مهسا م
عکسش ببین
0
1400/08/18
مهسا م
مردشد
0
1400/08/18
سوال کننده
عزیزم ماشالا
0
1400/08/18
سوال کننده
موفق باشه
0
1400/08/18
مهسا م
پاهاش سالم
0
1400/08/18
مهسا م
نترس
0
1400/08/18
مهسا م
من هم خیلی درد کشیدم خیلی گریه کردم خیلی تحقیر شدم حداقل شمامیدونی وباارتوپدمشورت کن موقع به دنیاآمدن همون لحظه باید گچ بگیرن
0
1400/08/18
عاطفه موسوی
نه بابا اصلا به پاهاشم نکاه میکنم چیزی متوجه نمبشم
0
1400/08/18
عاطفه موسوی
مادرشوهر منم تعریف میکنه خیلی اذیت شد از فامیل شوهر خیلی حرف شنید اونموقع فرهنگها پایین بود درک نمیکردن مادر خودش بیشتر از همه ناراحته
0
1400/08/18
مهسا م
همه میگفتن فلج من فقط ۱۸سالم بود و نیمه هوش مادرم اومدگفت من بچه را تحویل نگرفتم عجیب غریب
0
1400/08/18
عاطفه موسوی
تازه پدرشوهرم میگفت این خوب شدنی نیست پول عمل رو نمیدم پول عمل رو پدرشوهرش داد دکتر هم گفت اگه خوب نشد پول عمل رو برمیگردونم اونموقعها دکترا وجدان بیشتری داشتن
0
1400/08/18
مهسا م
شیرم تلخ شد باشکم پاره دولا دولا میرفتم ازاین مطب به اون مطب همه میگفتن خیلی شدیده
0
1400/08/18
سوال کننده
الهی
0
1400/08/18
سوال کننده
دیگه بهش فک نکن
0
1400/08/18
سوال کننده
مهم الانه
0
1400/08/18
سوال کننده
چقدر خوبه ما خانوما قوی تر باشیم
0
1400/08/18
عاطفه موسوی
من هروقت شوهرم از دست مادرش عصبی میشه میگم باهاش مهربونتر باش برات خیلی سختی کشیده
0
1400/08/18
سوال کننده
واقعن طفلک مامانا
0
1400/08/18
عاطفه موسوی
فکر کن برادرشوهرش به باباش میگفت چرا پولتو هدر میدی بده به ما
0
1400/08/18
مهسا م
پول عمل هم نداشتم پول گچ نداشتم اماخانواده هاکمک میکردن
0
1400/08/18
مهسا م
راستش امروزبعدازسالها بازم رفتم توی سال های قبل
0
1400/08/18
عاطفه موسوی
مادرشوهرم میگفت مردد بودم رفتم سقاخونه خابیدم تو خواب بهم گفتن بچه ت رو ببر دکتر معطل نکن که دیگه محکم وایسادم کفتم میخام عملش کنم
0
1400/08/18
مهسا م
درک میکنم
0
1400/08/18
سوال کننده
اما خیلی حال منو بهتر کردین خدا خیرتون بده
1
1400/08/18
سوال کننده
ممنون از شما که نظرتو گفتی خدا خیرت بده
1
1400/08/18
مهسا م
عزیزم بدترازبچه من نبود تادوسال پیشم نمیذونست براچی عمل کرده و بعدش اتفاقی فهمید ببین چقدر زمان وانتخاب درست پزشک چقدرکمک کنندست
خوشحال شدم آروم شدی
خیلی ازکلاپ فوت ها فقط باگچ خوب میشن
یه درصدکمی هم با جراحی
یه روزی به این روزات میخندی وشاید بتونی تجربه ات را به اشتراک بذاری
حتما یه ارتوپدخوب پیداکن وازش کمک بخواه یادت باشه ساعت طلایی زمان تولد چون نرمه
اگه اصفهان بودی میتونستم کمکت کنم
درضمن همه این کارهاراکن امایادت باشه خدابزرگه وشاید اصلا چنین چیزی نباشه و تشخیص اشتباه باشه
خوشحال شدم آروم شدی
خیلی ازکلاپ فوت ها فقط باگچ خوب میشن
یه درصدکمی هم با جراحی
یه روزی به این روزات میخندی وشاید بتونی تجربه ات را به اشتراک بذاری
حتما یه ارتوپدخوب پیداکن وازش کمک بخواه یادت باشه ساعت طلایی زمان تولد چون نرمه
اگه اصفهان بودی میتونستم کمکت کنم
درضمن همه این کارهاراکن امایادت باشه خدابزرگه وشاید اصلا چنین چیزی نباشه و تشخیص اشتباه باشه
0
1400/08/18
عاطفه موسوی
خواهش میکنم عزیزم توکلت بخدا باشه
0
1400/08/18
پزشک اوما
سلام جان دلم
عزیزکم حجم مایع آمنیوتیک طبیعی بوده؟ امکانش هست عکس گزارش سونوگرافی را ارسال کنید ؟
عزیزکم حجم مایع آمنیوتیک طبیعی بوده؟ امکانش هست عکس گزارش سونوگرافی را ارسال کنید ؟
0
1400/08/19
سوال کننده

0
1400/08/19
سوال کننده

0
1400/08/19
سوال کننده

0
1400/08/19
سوال کننده
طبیعیه گفتن براتون فرستادم سپاس
0
1400/08/19
پزشک اوما
عزیزجانم اصلا نگران نباشید شدت کلاب فوت خفیف بوده و با توجه به اینکه خوشبختانه حجم مایع آمنیوتیک طبیعی است این مسئله موردی نداشته و بعد از تولد تحت نظر متخصص اطفال می توان روال درمانی را شروع کرد، با گچ گرفتن و پروتز در بیشتر موارد مشکل حل میشود و کوچولوی شما میتواند به راحتی راه رفته و هیچ مشکلی را تجربه نکند❤️❤️
1
1400/08/19
سوال کننده
ممنونم برام اکوی قلب جنین و نیفتی نوشتن چرا؟
0
1400/08/19
پزشک اوما
غربالگری ها انجام شده بود؟ امکانش هست عکس گزارش غربالگری ها را ارسال کنید؟
0
1400/08/19
سوال کننده

0
1400/08/19
سوال کننده

0
1400/08/19
سوال کننده
آ زمایش غربالگری دوم خدمتتون ارسال شد
0
1400/08/19
پزشک اوما
عزیزجانم بخاطر نتیجه غربالگری این بررسی ها درخواست شده اند. نگران نباشید زیرا در بسیاری از مواقع که حتی ریسک مثبت می شود نیز جنین سالم است و در مورد شما ریسک متوسط گزارش شده و جهت اطمینان از سلامت دلبندتان این بررسی ها درخواست شده اند❤️❤️
0
1401/06/17
سارا مامان بهنیا 🤰
سلام شما درمان شدن بچتون؟
0
1401/06/24
سوال کننده
سلام بله
الان داره کفش میپوشه
الان داره کفش میپوشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



731

