سلام من هفته ۵ بارداری هستم دوشنبه فهمیدم باردارم دقیقا آخرین پریودم ۱۲ مهر بوده . حالا احتمال داره قلبش تشکیل نشه؟ خیلی نگرانم. یکم دل و کمرم درد میکنه و بدنم داغه صبح ها هم تهوع دارم خیلی دوست دارم زودتر صداشو بشنوم کی برن سونو ؟
2
1400/08/13
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
سلامچرا هیچی نشده منفی فکر میکنی
3
1400/08/13
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
کلمات انرژی دارن مثبت فکرکن
2
1400/08/13
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
دل درد و کمر درد طبیعیه
0
1400/08/13
سوال کننده
چشم
2
1400/08/13
E.z ❤
عزیزم الان چرا فکر میکنی همچین چیزی قراره برات پیش بیاد؟برو دو رکعت نماز شکر بخون برای نعمتی که خدا بهت داده بعدم هروقت فکر منفی سراغت اومد اول جاشو با یه فکر خوب پر کن بعد برو سوره حجرات بخون به اطف خدا نی نی سالمی خواهی داشت😍
0
1400/08/13
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
عزیزم بارداری و اینام طبیعیه
این استرسه ک از همه چی بدتره
قلبتو بخدا بسپار و ارامشتو حفظ کن ان شاالله چند هفته دگ صدا قلبشم میشنوی
این استرسه ک از همه چی بدتره
قلبتو بخدا بسپار و ارامشتو حفظ کن ان شاالله چند هفته دگ صدا قلبشم میشنوی
0
1400/08/13
خانم گل .
الان چرا فک میکنی قلبش تشکیل نمیشه؟ 😐
واسه چی بجای منفی بافی مثبت فکر نمیکنی خب
واسه چی بجای منفی بافی مثبت فکر نمیکنی خب
1
1400/08/13
Pari ❤
ای وا
1
1400/08/13
Pari ❤
دیونه ای تو دختر
1
1400/08/13
Pari ❤
چرا تشکیل نشه جانم
اینقد منفی گر نباش
تشکیل میشه و عین ساعتم کار میکنه
اینقد منفی گر نباش
تشکیل میشه و عین ساعتم کار میکنه
1
1400/08/13
Pari ❤
میدونی این فکراتو ناراحتیاتو استرساتو منتقل میکنی ب نینیت ناراحتش میکنی
1
1400/08/13
حورا جانان💏👼👼
چقد حرفت خوب بود ثبتش میکنم
1
1400/08/13
fatemeh امید به خدا😍
چرا نشه آخه این چه فکریه اول راهت تو ذهنت میاد 😑😑😑😑
0
1400/08/13
رز 🌹
انشاءالله به سلامتی بارت رو زمین میزاری و تو دلیت رو بغل میگیری پس مثبت فکر کن
0
1400/08/13
. .
برا من قلبش تشکیل نشد یکی از علائمم این بود لک بینی داشتم
0
1400/08/13
آوا جون ...
تشکیل میشه ایشالا مطمئن باش حالت تهوع هم داری نشونه ی رشد جنینه
1
1400/08/13
محدثه رسایی
منم مثل تو 14مهر اخرین پریودیم بود 10موعدم و درد زیر شکم و کمر دارم باردارم و دکتر متخصصم گفت 23برو سونوگرافی بد به دلت راه نده همونجوری که خودش به وجود اومد قلبشم تشکیل میشه تیر ماه تویه بغلمون
1
1400/08/13
سوال کننده
ما باهمیم دقیقا❤❤❤❤انشااله جفتمون نی نی سالم به دنیا میاریم و باهم بازی میکنن 😍😍😍😍
1
1400/08/13
fatemah .
سلام عزیزم هیچ به خودت استرس راه نده این فکرا و خیالا رو همه داشتن قلبشم تشکیل میشه به سلامتی
0
1400/08/13
محدثه رسایی
انشاالله همینطوره مادر گل
1
1400/08/13
shiva gh
تا هفته ۸ که دقیق نمیشه فهمید تشکیل شده یا نه چرا از الان به خودت استرس میدی خیلی زوده
1
1400/08/13
💗masumeh💗 👨👩👧
این چ حرفیه آخه میزنی چرا تشکیل نشه ان شاءالله چند وقت دیگه میری میبینی قلب کوچولوش میرنه❤
1
1400/08/13
پزشک اوما
سلام مهشید جانم
در طی بارداری هر نوع احتمال اعم از احتمالات مثبت و احتمالات منفی هر دو وجود دارد، ولی متاسفانه راهی برای پیش بینی این که چه اتفاقی قرار است پیش بیاید وجود ندارد و تنها راه کاری که در این روزها می توانید آن را انجام دهید این است که مثبت نگر باشید و به اتفاقات خوب فکر کنید، استرس برای شما اصلاً خوب نیست و باید تا حد امکان از آن دوری کنید💖 برای شنیدن صدای قلب نیز در هفته هفتم یا هشتم بارداری سونوگرافی انجام دهید🌸🌸🌸
در طی بارداری هر نوع احتمال اعم از احتمالات مثبت و احتمالات منفی هر دو وجود دارد، ولی متاسفانه راهی برای پیش بینی این که چه اتفاقی قرار است پیش بیاید وجود ندارد و تنها راه کاری که در این روزها می توانید آن را انجام دهید این است که مثبت نگر باشید و به اتفاقات خوب فکر کنید، استرس برای شما اصلاً خوب نیست و باید تا حد امکان از آن دوری کنید💖 برای شنیدن صدای قلب نیز در هفته هفتم یا هشتم بارداری سونوگرافی انجام دهید🌸🌸🌸
1
1400/08/13
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر
به نظرتون برای دیدن ساک حاملگی در هفته آینده برم سونو؟ خیلی مشتاقم سونو انجام بدم
به نظرتون برای دیدن ساک حاملگی در هفته آینده برم سونو؟ خیلی مشتاقم سونو انجام بدم
2
1400/08/13
پزشک اوما
عزیزکم بله می توانید سونوگرافی بدهید اما اگر جنین یا قلب او رویت نشدند ناامید و نگران نشوید زیرا هنوز زود هست💗
1
1400/08/13
سوال کننده
ممنونم از پاسختون . خانم دکتر من ۸۰ کیلو هستم آیا واقعا بارداری خیلی پرخطری دارم؟
0
1400/08/13
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم 💗💗💗عزیزم به صورت کلی وزن بالای مادران در طی دوران بارداری آنها را بیشتر از از سایر مادران با شرایط مشابه ممکن است در معرض عوارضی همچون فشار خون بارداری و یا دیابت و سایر مشکلات قرار دهد اما لزوماً مشکلات قرار نیست برای همه ایجاد شود بنابراین نگران نباشید و استرس نداشته باشید❤️❤️
1
1400/08/13
سوال کننده
ممنونم ❤❤❤
0
1400/08/13
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم 💗🌸💗
0
1400/08/13
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
0
1400/08/14
سوال کننده
خانم دکتر از دیروز ساعت هفت تا الان سمت راست شکمم یه نقطه درد میکنه طبیعیه؟
0
1400/08/14
سوال کننده
توروخدا ببخشید بچه اولمه استرس دارم برای همین سوال میپرسم خیلی
0
1400/08/14
💙 Fatemeh 💙
طبیعیه منم اویل خیلی این درد داشتم
1
1400/08/14
پزشک اوما
عزیزدلم تا به حال اصلا سونوگرافی انجام دادید ؟
یبوست یا نفخ ندارید ؟
یبوست یا نفخ ندارید ؟
1
1400/08/14
سوال کننده
نه سونو نرفتم
کمی خیلی کم یبوست دارم که امروز آلو خوردم
کمی خیلی کم یبوست دارم که امروز آلو خوردم
0
1400/08/14
سوال کننده
ولی درد هنوز قطع نشده
0
1400/08/14
سوال کننده
مرسی فاطمه جان
0
1400/08/14
پزشک اوما
عزیزم باتوجه به تداوم درد یک سونوگرافی در اسرع وقت جهت ارزیابی مکان ساک حاملگی انجام دهید تا اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط شما داشته باشیم 💗
1
1400/08/14
سوال کننده
چشم حتما
0
1400/08/14
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم ♥️
0
1400/08/14
پزشک اوما
stk: |~|11|~|102
0
1400/08/16
سوال کننده
سلام خانم دکتر من خیلی نگرانم توروخدا جوابمو بدید این سونوی منه چیز مشکوکی هست
0
1400/08/16
سوال کننده

0
1400/08/16
محدثه رسایی
تویه هفته 5؟
0
1400/08/16
محدثه رسایی
فکر نکنم چیزه بدی که ننوشته
0
1400/08/16
محدثه رسایی
چرا همش استرس داری مهشید
0
1400/08/16
محدثه رسایی
میگه احتمال دو تا ساک هست شاید دو قلو
0
1400/08/16
سوال کننده
واقعا؟؟؟؟؟؟
0
1400/08/16
سوال کننده
نمیدونم محدثه جون
0
1400/08/16
سوال کننده
آره به حساب اپ و پریود و دکتر من ۵ هفته هستم ولی سونو گفت کمتر از ۵ هفته
1
1400/08/16
محدثه رسایی
نمیدونم من تجربه ندارم دفعه اول باردار شدم دکترم بهم گفته 23برم برا سونوگرافی منم ترس سراغم میاد ولی باید بهش غلبه کنی خوراک خوب بخور
0
1400/08/16
محدثه رسایی
منم 14مهر پریود شدم زده چهار هفته پنج روز ولی شاید بارداری کمتر باشه
0
1400/08/16
مهسا م
سودوساک به معنی خارج ازرحمی
0
1400/08/16
مهسا م
شمازودرفتی
0
1400/08/16
محدثه رسایی
من فکر کردم نوشته دو ساک
0
1400/08/16
محدثه رسایی
اگه زود بریم میزنه خارج از رحم
0
1400/08/16
مهسا م
ن شمازودرفتی
0
1400/08/16
مهسا م
چیزی نیست آخه این موقع ها
0
1400/08/16
مهسا م
فقط یه ساک کوچک
0
1400/08/16
سوال کننده
خداکنه چیزی نباشه
0
1400/08/16
سوال کننده
بهم گفت ۹۰ درصد داخل رحمه
0
1400/08/16
سوال کننده
ولی نمیتونم تشخیص بدم
0
1400/08/16
سوال کننده
یعنی خیالم راحت باشه خارج از رحم نیست
0
1400/08/16
پزشک اوما
عزیزکم سلام برای ما فعلا داخل رحمی بودن بارداری مهم بود که خوشبختانه تا حد بسیار زیادی به اثبات رسیده است، فعلا نگران نباشید و میزان استراحت خود را افزایش دهید و دو تيتراژ بتا به فاصله 48 ساعت در یک آزمایشگاه واحد انجام دهید 💗💗
1
1400/08/16
سوال کننده
سلام به روی ماهتون پس تا حد بالا داخل رحمه؟
0
1400/08/17
پزشک اوما
بله جانم اما حتما تیتراژ بتا در اسرع وقت انجام شود تا مطمئن شویم 🌸
1
1400/08/17
سوال کننده
تیتر بتای من دوشنبه پیش ۶۷۳ بود الان باید بالاتر اومده باشه دیگه؟
1
1400/08/17
پزشک اوما
بله دقیقا جانم در همان آزمایشگاه تکرار کنید و نتیجه را بگید♥️
1
1400/08/18
سوال کننده
سلام خانم دکتر ۹ روز پیش تیتر بتای من ۶۷۳ بود امروز مجدد تکرار کردم شده ۱۲۰۰۰
0
1400/08/18
پزشک اوما
سلام نازنینم هر دو یکجا انجام شده است؟
1
1400/08/18
سوال کننده
بله
1
1400/08/18
پزشک اوما
عزیز جانم روند افزایش بتا مناسب بوده و احتمال بارداری خارج رحمی منتفی است بنابراین فعلا صبوری کرده و و دو هفته دیگر سونوگرافی را تکرار کنید ♥️♥️♥️
1
1400/08/18
سوال کننده
خداروشکر ممنونم خانم دکتر عزیز
1
1400/08/18
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم ❤️❤️❤️
1
1400/08/18
پزشک اوما
stk: |~|12|~|249
0
1400/08/27
سوال کننده
سلام خانم دکتر وقت بخیر
من معده درد دیگه داره منو میکشه چیکار کنم
من معده درد دیگه داره منو میکشه چیکار کنم
0
1400/09/03
ماهی جون
عزیزم شما ضربان قلب نی نی تو شنیدی؟؟؟
1
1400/09/04
سوال کننده
بله خداروشکر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1530

