سلام دوستم
من مولفیکس استفاده میکنم برای نوزادم و تا الان خوب بوده و حساسیت نداده
بقیه مارک ها رو نمیدونم
منم مولفیکس استفاده میکنم قدرت جذبش ازبقیه مارکها بهتره
مولفیکس عالیه
مای بیبی ارزونتره و کیفیتش هم خوبه
من پول آپ مای بیبی مصرف میکنم واسه دخترم
حساسیت نمیاره و ارزونتر از چسبی ها هم هست
من تا الان فقط مای بیبی استفاده کردم عالی بوده
من هر دو استفاده میکنم
مولفیکس و مای بیبی
ولیمای بیبی رو ترجیح میدم اونچسب مولفیکس خیلی رو اعصابمه
فقط هرچی میخرید کوکومی نخریدافتضاحهه
مای بیبی و ببم استفاده کردم خوب بودن
بیبی کینگ از اول استفاده کردم خوبه
مولفیکس به نظر من بهترینه خیلی خیلی ،کم پیش میاد بچه ای بهش حساسیت داشته باشه
دختر من مارک مای بیبی بستنی کلا پاهاش جوش جوش میشد
منم این یک ماه مولفیکس استفاده کردم که خداروشکر عالی بوده
عزیزم مای بی بی خودش مارکه دیگه😐
اگه منظورت پوشکه مولفیکس من تا حالا همش استفاده کردم راضی بودم
مای بیبی معمولا کمتر از بقیه مارک ها حساسیت میاره و هم قدرت جذبش بالاست هم چسباش عالیه.
پمپرز ک گرون شده مولفیکس و ببم قابل تحملن
ک من مولفیکس میخرم🤧
من کانفی ترجیح میدم چون خیلی بهتر بلاحظ جذبش و اینکه رد نمیندازه روی پای پسرم