دیشب یه بادکنک تو دستم ترکید خیلی ترسیدم و گریه افتادم خلاصه یه لیوان اب قند خوردم و دراز کشیدم تکونای نی نی رو حس کردم ولی نیم ساعت بعدش درد واژن و زیر دلم شروع شد وقتی دراز میکشم پاهامو جمع میکنم بهترمیشم ولی بازم یهو درد میگیره
چیکار کنم به نظرتون
نگرانم😔
پرسش (1400/07/24):
سلام به خانم دکتر عزیز ودوستای خوب دردواژن دارم وهم اینکه میسوزه
544
27
1400/07/24
سوال کننده
0
1400/07/24
سارا خانوم
شیاف نداری خونه بزاری؟ پروژسترون؟
رحمتو آروم میکنه
رحمتو آروم میکنه
0
1400/07/24
سوال کننده
نه عزیزم ندارم تا قبل از ان تی دوفاستون میخوردم که بعدش دیگه دکتر گفت نیاز نیست
0
1400/07/24
پزشک اوما
سلام مامان جان
در حال حاضر درد دارید؟ نسبت به قبل دردتان کمتر نشده ؟
در حال حاضر درد دارید؟ نسبت به قبل دردتان کمتر نشده ؟
1
1400/07/24
سوال کننده
سلامخانم دکتر عزیزم
چرا استراحت کردم خیلی خیلی بهتر شدم در حد درد ریز هست اونم موقعی که دسشویی دارم
چرا استراحت کردم خیلی خیلی بهتر شدم در حد درد ریز هست اونم موقعی که دسشویی دارم
0
1400/07/24
پزشک اوما
عزیزدلم بسیار هم عالی 💕حین ادرار درد دارید ؟
1
1400/07/25
سوال کننده
نه ندارم خداروشکر امروز خیلیییی خوبم در حد درد گذرا که اذیتم نمیکنه اصلا
1
1400/07/25
سوال کننده
خانم دکتر من حرکات جنین رو حس میکنم
درسته؟؟
درسته؟؟
0
1400/07/25
پزشک اوما
عزیزدلم اگر بارداری اولتون هست بعید است حرکات جنین باشد و ممکم هست نفخ و حرکات روده را اشتباه بگیرید. اما اگر بارداری دوم باشد بله درست هست.
برای درد استراحت بیشتری داشته باشید و اگر تداوم داشت سونوگرافی حتما انجام شود💜
برای درد استراحت بیشتری داشته باشید و اگر تداوم داشت سونوگرافی حتما انجام شود💜
0
1400/07/25
سوال کننده
ممنون خانم دکتر عزیزم
بارداری پنجمم هست عزیزم یه دختر۶ ساله دارم یه سقط۲۲ هفته و سقط۱۵ هفته وسقط۷ هفته داشتم و روحساب اینکه بارداری های قبلی حرکات جنین رو متوجه میشدم برا همینه میگم مثل حرکات جنین های قبلیمه
بارداری پنجمم هست عزیزم یه دختر۶ ساله دارم یه سقط۲۲ هفته و سقط۱۵ هفته وسقط۷ هفته داشتم و روحساب اینکه بارداری های قبلی حرکات جنین رو متوجه میشدم برا همینه میگم مثل حرکات جنین های قبلیمه
0
1400/07/25
سوال کننده
ممنونم از پاسخگوییتون
درپناه خدا باشید🙏🙏
درپناه خدا باشید🙏🙏
0
1400/07/25
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم. دلایل سقط چی بوده؟
0
1400/07/25
پزشک اوما
ممنونم نازنینم 💜💜
1
1400/07/25
سوال کننده
اولین سقطممایع دورجنین تو۲۲ هفته کم شد ختم بارداری دادند
دومین سقطم جفتمپایین بود و لکه بینی داشتم بخاطر اسباب کشی که داشتم بهم فشار اومد کیسه ابم سوراخ شد مجبور شدند سقط کنند و سومین سقطم ۷ هفته خود به خود لکه بینی و بعدم خونریزی شدید
دومین سقطم جفتمپایین بود و لکه بینی داشتم بخاطر اسباب کشی که داشتم بهم فشار اومد کیسه ابم سوراخ شد مجبور شدند سقط کنند و سومین سقطم ۷ هفته خود به خود لکه بینی و بعدم خونریزی شدید
0
1400/07/25
پزشک اوما
جان دلم با توجه به سابقه که دارید اگر احیاناً درد امروز نیز بهبود نیافت حتماً باید سونوگرافی انجام دهید تا مطمئن شویم که شرایط خوب و بدون مشکل است💜
1
1400/07/25
سوال کننده
ممنون خانم دکتر
مرسی که پیگیر بودید خدا خیرتون بده
منخداروشکر از صبح تاحالا هیچ دردی ندارم دیگه و خوب شدم
ممنونم ازتون
برا ۸ ابان نوبت سونو انومالی دارم صبر کنمدیگه تا همون روز؟
مرسی که پیگیر بودید خدا خیرتون بده
منخداروشکر از صبح تاحالا هیچ دردی ندارم دیگه و خوب شدم
ممنونم ازتون
برا ۸ ابان نوبت سونو انومالی دارم صبر کنمدیگه تا همون روز؟
0
1400/07/25
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم 💓💓 ممنونم از دعای خیرتون فعلاً صبوری کرده و اگر احیانا مجدداً دچار درد شدید صبر نکنید و برای انجام سونوگرافی زودتر اقدام کنید💜💜
1
1400/07/25
سوال کننده
باشه چشمممنونم ازتون🌺🥰🥰
1
1400/07/25
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل انشالله در صحت و سلامت باشید عزیزدلم💕💕
0
1400/07/25
پزشک اوما
stk: |~|11|~|102
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




