بیایین ازعمل وعوارضش بگیدچقدرزندگیتون تغییرکرده همش بگیددیگه ارعمل گرفته تامراقبت های بعدش
0
1400/07/22
نسترن ..
سلام مهشید
0
1400/07/22
نسترن ..
خدا بد نده چیشده
0
1400/07/22
سوال کننده
سلام عشقم من ک فعلا صفرام سرجاشه مال دوستمه سوال خیلی نگران
0
1400/07/22
سوال کننده
توخوبی علیسام خوبه
0
1400/07/22
نسترن ..
ان شالله خیر باشه براش
0
1400/07/22
سوال کننده
سیسمونی پسرمون خریدی
0
1400/07/22
نسترن ..
خداروشکر ما خوبیم عزیزم
1
1400/07/22
سوال کننده
انشالله خداکمکش کنه ممنون
0
1400/07/22
نسترن ..
ن والا هنو هیچی نخریدم
0
1400/07/22
سوال کننده
خداروشکر لگدهاش الان دیگه کامل حس میکنی؟
0
1400/07/22
نسترن ..
اره خداروشکر
0
1400/07/22
سوال کننده
بفکرباش تاقبل ک سنگین ترنشدی بعدم هواسردمیشه جرات بیرون رفتن نداری
0
1400/07/22
سوال کننده
ای جانم ماشالله پسرقوی 😍😍😍
0
1400/07/22
نسترن ..
اخه مامانم ترسوندتم میگه بما نمیاد زودتر از ماه هشت نه سیسمونی بگیریم منم جرعت نکردم چیزی بگیرم
0
1400/07/22
Mohadeseh 🧚♀️
منظورت سنگ کیسه صفرا
0
1400/07/22
سوال کننده
اره عزیزم
0
1400/07/22
نسترن ..
منتظرم ماه هشت بشم برم خرید
0
1400/07/22
Mohadeseh 🧚♀️
من خواهرم با لیزر انجام داد
0
1400/07/22
سوال کننده
پس باشه انشالله ماه هشت بزرگتره بهتربحرفش گوش کنی
0
1400/07/22
Mohadeseh 🧚♀️
دو روزم بیمارستان بود
0
1400/07/22
Mohadeseh 🧚♀️
بعدش تا جایی ک یادمه درد نداشت
0
1400/07/22
سوال کننده
خب چطوربود الان رژیم غذایی داره
0
1400/07/22
Mohadeseh 🧚♀️
نه همه چی میخوره فقط گفته چیزای چرب نباید بخوره
0
1400/07/22
سوال کننده
انشالله ب سلامتی
0
1400/07/22
نسترن ..
مادر بزرگ منم عمل کرد مهشید با دستگاه دوتا سوراخ تو شکمش کردن سنگارو برداشتن چن روز استراحت بود و تموم
0
1400/07/22
سوال کننده
خب درکل چربی خورنیس امایعنی بخوره عوارض داره
0
1400/07/22
سوال کننده
طفلی دوستم ۲۴سالشه استرس بدجورگرفته آخه هنوزخیلی کم سن وساله
0
1400/07/22
نسترن ..
حق داره
0
1400/07/22
نسترن ..
میگن اب هویج برا سنگ صفرا خیلی خوبه
0
1400/07/22
Mohadeseh 🧚♀️
الان پرسیدم ازش گفت لبنیات و غذاهای چرب و فست فود که هضمشون سخته باید کمتر بخوره
0
1400/07/22
سوال کننده
سنگش بزرگه هفده میل فک نکنم بااین چیزا رفع بشه
0
1400/07/22
سوال کننده
الهی بگردم یعنی اذیت میشه اگه بخوره یادردش میاد؟
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
دخترا سنگو برنمیدارن که کلا کیسه صفرا رو برمیدارن
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
من مامانم دوسال پیش عمل کرد من خودم روسرش بودم
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
بالیزر عملش راحت تره
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
ولی اون لحظه که مامانم عملش تموم شد اوردنش بیرون ازاتاق عمل خیلی خیلی درد داشت منو بابام انقد گریه کردیم براش😞😞😞😞
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
وقتی صفرا سنگ داشته باشه باید برداری دیگه موندنش فایده نداره
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
مامانم که راحت شد فقط تا 6ماه اول همه غذاهاش اب پز بدون روغن بود
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
الان دیگه کاملا خوب شده فقط اینکه غذاهای خیلی چرب نباید بخوری
0
1400/07/22
سوال کننده
فاطمه سادات عوارضش چی بودمثلا بعضی گفتن اسهال همیشه
0
1400/07/22
سوال کننده
یعنی غذاش بابقیه بایدمتفاوت باشه یانه یک غذاباچربی متعادل میتونه بخوره
0
1400/07/22
سوال کننده
مامانت لاپارسکوپی کردیاعمل اش بازبود
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
نه بابا کی گفته
0
1400/07/22
سوال کننده
خداروشکرغذاهاش چطوری مث بقیه میتونه هرغذایی بخوره یابایدغذاش خاص باشه
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
بعد 6ماه همون غذایی که برابقیه درست میکنه رومیتونه بخوره فقط کم چرب باشه
0
1400/07/22
سوال کننده
خب خداروشکر
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
اره بابا مامانم الان میخوره همه چی تازه بعضی وقتام رعایت نمیکنه 😂😂
0
1400/07/22
سوال کننده
دردچی نداره خداینکرده؟
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
نه عمل باز خیلی سخته به هیچ عنوان بگو عمل باز نکنه
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
نه هیچی
0
1400/07/22
سوال کننده
اره گفته لاپارسکوپی بازلیزربالاپارسکوپی فرق داره؟
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
نمیدونم لاپارسکوپی چجوریه که🤦♀️😂
0
1400/07/22
سوال کننده
خداروشکر من خودم سز شدم اماازلحاظ درداذیت نشدم امروزگفتم بهش فک نکنم ازسزارین سنگین ترباشه
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
مامانم شکمش 4تاسوراخ کرده بودن
0
1400/07/22
سوال کننده
همون لاپارسکوپی
0
1400/07/22
سوال کننده
چندتابخیه داشت؟
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
بخیه شو نمیدونم چیزی که نرفت بکشه بخیه
0
1400/07/22
سوال کننده
مشهدعمل کرد؟
0
1400/07/22
سوال کننده
پیش کدوم دکتر؟
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
فقط همون روز اول یکم اذیت میشه که باشیاف اینا دردش اروم میشه
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
نه عزیزم بجنورد بود
0
1400/07/22
سوال کننده
الهی...
0
1400/07/22
سوال کننده
آها انشالله خداهمیشه سلام وسلامت داشته باشه
0
1400/07/22
سوال کننده
سالم
0
1400/07/22
سوال کننده
مادرتون
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
مامانم رفت بیمارستان تامین اجتماعی رایگان بود عملش وگرنه کلی هزینه ش میشد
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
فدات عزیزم ممنون😘😘❤️
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
ولی فقط زیاد تمیز نبود غذاهم نمیدادن 😐😂
0
1400/07/22
سوال کننده
چقدراین بیمارستان دولتی ها اعصاب خرد کنن خخخ یک غذا ک میدادن
0
1400/07/22
سوال کننده
آره خصوصی ها هفت تومن
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
منه بدبخت تاحالا تنهاجایی نرفته بودم اونشب پیش مامانم موندم تنهایی. بعد وقت شام شد هی بوی غذا میپیچید گفتم حتما برامنم میدن دیگه انقد منتظر شدم اخرشم ساعت 10شب شد بابام زنگ زد گفت شام خوردی گفتم نه منتظرم بیارن 😂😂😂😂گفت باباجان پاشو برو یچیزی بگیر بخور شام نمیدن اونجا
0
1400/07/22
سوال کننده
اخ منم همراه توبیمارستان دولتی بودم کوفتم ندادن
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
اونموقع شبم که جایی رو بلد نبودم رفتم کیک و ابمیوه گرفتم 😂
0
1400/07/22
سوال کننده
تازه توبخش زنان چهارده سالم بوددقیقا غذا اوردن ب همه دادن منم فقط نگاه حالا الان بود زنگ میزدم ریتوران اونموقع جایی بلدنبودم تاصب موزهایی ک برای مامانم اورده بودن خوردم
0
1400/07/22
سوال کننده
الهی من وتو فاطمه چ مظلومیم
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
اره☹️😂
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
الهی 😁
0
1400/07/22
سوال کننده
حالامامان من همراهم توبیمارستان بودشام میدادن ناهارنه بعد ب شوهرم میزنگیدم واسه مامانم غذابیار
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
دوروز بیمارستان بودیم توهمون بخشی که مامانم بود ازهمه مریضا مراقبت میکردم بعضیاشون همراه نداشتن😁
0
1400/07/22
سوال کننده
یکبارش حالم خوش نبوداونم یادش نبودبدبخت ک ظهرشده غذا اوردن الکی گفتم سیرم ک مامانم بخوره خخخخ من چ بچه خوبی ام البته بعدش زنگ زدم شوهرم فحش دادم خخخ
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
الهی بمیرم
0
1400/07/22
سوال کننده
کم کم داشتن استخدامت میکردن ها من ب بچه هاشون پوشک میدادم
0
1400/07/22
سوال کننده
خدانکنه بگردم مامان موسه روز همرام بودتوبیمارستان روز آخریادمه رف لباس هاشوتوبیمارستان شد ازبس عرق میریخت واذیت بود
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
😂😂😂😂
0
1400/07/22
سوال کننده
ماهم داشتیم بیمارستان ب عنوان خونه انتخاب میکردیم خخخ
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
الهی
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
کدوم بیمارستان بودی 😂
0
1400/07/22
سوال کننده
شست
0
1400/07/22
سوال کننده
سقط بیمارستان موسی ب جعفر
0
1400/07/22
سوال کننده
زایمان بیمارستان مهرگان
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
هیچکدومشو نشنیدم. فقط رضوی ومیدونم 😂
0
1400/07/22
سوال کننده
تومهرگان غذاهاش عالی بودب همراهم غذامیدادن تازه موقع رفتنم غذااوردن زدم زیربغل اوردم خونه دوتا بود خخخخ
0
1400/07/22
سوال کننده
رضوی ام بیمارستان خوبیه من چون سزاختیاری میخواستم رفتم مهرگان
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
اره حیفه خب بعضیا میگن مانمیخوریم غذای بیمارستان😂
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
رضوی خیلی هزینه هاش گرونه 😬منم فقط اسمشو شنیدم و ازکنارش رد شدم😂😂😂
0
1400/07/22
سوال کننده
من مونده بودتلویزیون یخچال بیارم هفت میلیون پول داده بودم تازه ب دلم بودچندتاپرستارغنیمت بیارم خونه🤣🤣🤣🤣
0
1400/07/22
سوال کننده
مهرگان گرونتره ازاون منه مظلوم رفتم اماامکانات رضوی بهتره
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
دهنت 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
0
1400/07/22
سوال کننده
درجریانی مشهدی جماعت کاسب باورکن فاطمه دستمال کاغذی هااتاقمم اوردم خخخ
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
اها
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
اره میدونم🤣🤣🤣🤣
0
1400/07/22
سوال کننده
حالاشوهرم ب پرستارها تراول میداد من دستمال کاغذی زیربغل داشتم ازاتاق میومدم بیرون😬😬😬😬
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
من تومشهد دکترای احمد ابادو خیلی رفتم
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
😂😂😂😂😂😂
0
1400/07/22
سوال کننده
زنان کدوم دکتر؟
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
زنان نه دکتر پوست
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
سیمین طلایی
0
1400/07/22
Mohadeseh 🧚♀️
تو هضم کردنش سخت میشه براش معده درد میگیره
0
1400/07/22
Mohadeseh 🧚♀️
با دل پیچه
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
مامان منکه هیچکدوم ازاینارو نداره
0
1400/07/22
سوال کننده
کلا نهایت بی کلاسی اجرا کردم آخ یادش بخیر باشکم گنده داغون خوشحال لباس هامم ک کثیف اییییییی چون تادراتاق عمل بالااورده بودم حس بدی ب لباس هام داشتم زایمانمم یکهویی شد هیچکی واسم لباس نیورده بود
0
1400/07/22
Mohadeseh 🧚♀️
حتی چیزایی ک نفخ داره هم اذیتش میکنه
0
1400/07/22
سوال کننده
ای وای
0
1400/07/22
Mohadeseh 🧚♀️
شاید بدنا فرق داره
0
1400/07/22
سوال کننده
خیلی تعریفشوشنیدم
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
الهی😂😂
0
1400/07/22
Mohadeseh 🧚♀️
من خواهرم 35 سالشه
0
1400/07/22
سوال کننده
چقدر زود طفلی دوست منم کم سن وساله
0
1400/07/22
Mohadeseh 🧚♀️
تو 26 سالگی انجام داده بود
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
واقعادکتر خوبیه مهشید حرف نداره
0
1400/07/22
سوال کننده
واویلاابجیتم ک کم سن بوده
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
مامان منم47سالشه
0
1400/07/22
سوال کننده
برای چی رفته بودی؟
0
1400/07/22
سوال کننده
امان ازدست این سنگ وامونده
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
لیکن پلان گرفتم رفتم دارو داد خوب شدم باز دوباره الان عود کرده باید برم باز پیشش
0
1400/07/22
سوال کننده
چی هس؟
0
1400/07/22
سوال کننده
ای وای حتما برودکترپس
0
1400/07/22
سوال کننده
نسخه قبلی نداری ازروی اون بگیری
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
چرا دارم نسخشو
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜

اینجوری بود😥
0
1400/07/22
سوال کننده
خب همون نسخه قبل جواب نمیده؟
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
نمیدونم شایدم همونارو گرفتم
0
1400/07/22
سوال کننده
بروبگیرچندروزایتفاده کن اگه دورازجون خوب نشدحتمابیامشهد
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
اره همینکارو میکنم دفعه پیش یدونه رو پلکم زده بود انقد ترسیدم😥😥
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
خیلی بده لعنتی انقد میخاره دلت میخواد بکنی پوستو
0
1400/07/22
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
بگردم دندونای علیسانو😍😍😍😍😍
0
1400/07/22
روژمان ❤
خواهرم عمل کرد برداشتش عمل لاپاراسکوپی کرد خیلی راحت بود عملش الانم راضیه
0
1400/07/22
سوال کننده
فدای تو خداپسرکوچولوت حفظ کنه
0
1400/07/22
سوال کننده
الهی انشالله زودخوب بشه
0
1400/07/22
سوال کننده
خداروشکرهمینکه الان مشکلی نداره
0
1400/07/23
مامان فرشته ها 💓 💓
خواهر من انجام داد
هیچ تغییری نکرد زندگیش
اتفاقا راحت شد از دردهای هر روز
هیچ تغییری نکرد زندگیش
اتفاقا راحت شد از دردهای هر روز
0
1400/07/23
مامان فرشته ها 💓 💓
عزیزم آبجی من تو همین سن برداشت شایدم کمتر
راحت شد
دردهای یهویی میومد سراغش تهوع های شدید
کلا غذاهامون کم روغنه
ولی در کل سبک زندگیش هیچ فرقی نکرد
راحت شد
دردهای یهویی میومد سراغش تهوع های شدید
کلا غذاهامون کم روغنه
ولی در کل سبک زندگیش هیچ فرقی نکرد
0
1400/07/23
سوال کننده
خب خداروشکردلم نمیخوادحتی یکذره اذیت بشه
0
1400/07/23
⭐☀️مامان خانومی☀️⭐ **
سلام گلی
جاری منم خرداد عمل کرد البته عملش باز بود شبش فقط بخاطر داروی بیهوشی بالامیاورد
صبح خودش بلندمیشد میرفت دسشویی
درد که عمل باز داره ولی طاقت فرسا نیس
دکترش گفته تایکماه غذای چرب نخوره ب بعد همه چی میتونه بخوره
الانم خداروشکر خوبه خوب شده
جاری منم خرداد عمل کرد البته عملش باز بود شبش فقط بخاطر داروی بیهوشی بالامیاورد
صبح خودش بلندمیشد میرفت دسشویی
درد که عمل باز داره ولی طاقت فرسا نیس
دکترش گفته تایکماه غذای چرب نخوره ب بعد همه چی میتونه بخوره
الانم خداروشکر خوبه خوب شده
0
1400/07/23
⭐☀️مامان خانومی☀️⭐ **

اینم کیسه صفراش😁 کسی بدش میاد نبینه دیگه 🤗
0
1400/07/23
⭐☀️مامان خانومی☀️⭐ **
سنگاشم پیدا کنم عکسشو میفرستم😁
0
1400/07/23
پریسا مامان روشا و رویسا 💫💫
من مادرم عمل کردن ،شکر خدا فقط همون دو هفته بعد از عمل اذیت بودن و پرهیز غذایی داشتن ،الان دیگه دکتر بهشون گفته همه چیز میتونن بخورن ولی غذاهای زیاد چرب نباید بخورن
0
1400/07/23
پریسا مامان روشا و رویسا 💫💫
به خاطر گاز لاپاروسکوپی اولاش اذیت میشدن که بعد دو هفته خوب شدن
0
1400/07/23
سوال کننده
سلام عزیزم ممنون ازتوضیح کاملت چقدرصفرا صفراس😅😅😅😅
0
1400/07/23
سوال کننده
خب خداروشکرمشکلی براشون پیش نیومده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



371

