سلام یه سوال داشتم پسر من دوماهو ۲۴ روزش تاحالا خیلی خوب وزن میگرفت حتی تووی واکسن دوماهگیش ۷ کیلو بود و یکم از نرمال بیشتر ماشالله تپلی بود ، ولی نمیدونم چرا یه هفته ای هست وزن کم میکنه هم خودم هم اطرافیان حس میکنم سبک شده و صورتشم لاغر شده عادیه ؟ کسی بوده اینجور باشه ؟ از چی میتونه باشه ؟
رفلاکس هم نداشت خداروشکر، اوایل شدید و با شتاب زیاد بالا میآورد ولی کنترل کردم، ممکنه بعد سه ماه نوزاد رفلاکس بگیره ؟ یه چند باری توی خواب خوابیده بهش شیر دادم ممکنه از اون باشه ؟
سه چهار روزه با اینکه عاروق میزنه ولی بازم هی شیر پس میده مثلا تو یک ساعت چهار پنج بار پس میده
خیلی نگرانم هم اطرافیان میگن لاغر شده هم تو بغل خودم سبکه خیلی ناراحت میشم لطفا اگه میدونین راهنمایی کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



546
1400/07/22



