سلام بچه ها خوبید؟
من قراره از آخر ماه آمپول برای ریه جنین بزنم، برای همین باید قندم چک میشد، دکتر من ماما داره نسخه ها رو اون می نویسه کنارش نشسته. من گفتم بازم گلوکز میدید؟ به شوخی گفت نه ناشتا و بعد صبحانه و بعد ناهار و بعد شام!
فکر کردم شوخی کرده، ولی واقعا نوشته. فردا باید برم آزمایش بدم
شماها تا حالا اینطوری آزمایش قند دادید؟
راستی سابقه دیابت اصلا ندارم
پرسش (1400/07/19):
آزمایش قند خون چند مرحله ای
404
107
1400/07/19
سوال کننده
0
1400/07/19
سوال کننده

0
1400/07/19
yasi
بعد ناهار بعد شام دیگه چیه؟نشنیده بودم تا حالا
0
1400/07/19
سوال کننده
منم نشنیده بودم والله
1
1400/07/19
مامان الارز 🥰
دکتر منم امروز نوشته دو ساعت بعد صبحانه دو ساعت بعد ناهار
گفت نمیخواد ناشتا و تحمل گلوکز بدی
گفت نمیخواد ناشتا و تحمل گلوکز بدی
0
1400/07/19
سوال کننده
من میگم بعد ناهار هم قابل تحمله ولی بعد شام چیه.
آزمایشگاه زنگ زدم پرسیدم تعجب کردن
آزمایشگاه زنگ زدم پرسیدم تعجب کردن
0
1400/07/19
نیروانا طاهری
سلام باید بادستگاه خونگی چک کنی
0
1400/07/19
نیروانا طاهری
منم همینطوری اول چک ردم
0
1400/07/19
نیروانا طاهری
یه بارناشتا
0
1400/07/19
نیروانا طاهری
بعد دوساعت بعد صبحانه
0
1400/07/19
سوال کننده
نه دیگه دلوین جان نوشته برای آزمایشگاه
0
1400/07/19
نیروانا طاهری
دکترم به من گفت توخونه اینجوری چک کن
0
1400/07/19
نیروانا طاهری
شاید اشتباه نوشته
0
1400/07/19
مامان الارز 🥰

مال من اینجوری نوشته
0
1400/07/19
سوال کننده
کلا با من شوخی داره، شوخی شوخی داشت میگفت. ماماش نوشت. اون لحظه نگاه نسخه نکردم.
الان پیام دادم بهش، ببینم جواب میده
الان پیام دادم بهش، ببینم جواب میده
0
1400/07/19
سوال کننده
شما هم ناشتا داری
Fbsناشتاست
Fbsناشتاست
0
1400/07/19
سوال کننده
ادرار و رندوم پروتئین مثل من هم داری
0
1400/07/19
سوال کننده
من هفته ۱۲ تحمل گلوکز دادم
هفته ۲۵ بعد صبحانه دادم
بابا من قند ندارم، دست از سرم برنمیدارن😐
هفته ۲۵ بعد صبحانه دادم
بابا من قند ندارم، دست از سرم برنمیدارن😐
0
1400/07/19
مامان الارز 🥰
من که کلا امروز دکتر رفتنم یه ضدحال عظیم بود الان میگم شاید همه دکترا دست به یکی کردن.... این آزمایشاتو نوشت و قطاری ازم ایراد گرفت و گفت چاق شدی و...... واکسن هایی که باید هفته ۲۷ بزنمم گفت الان برو بزن
دکترم رو دور تند بود امروز 🤣🤣🤣🤣
دکترم رو دور تند بود امروز 🤣🤣🤣🤣
0
1400/07/19
سوال کننده
چاقی که نگو. منم ناراحتشم. بدنم اصلا چاق نشده، شکمم بزرگ شده ولی ۸کیلو اضافه کردم😑
0
1400/07/19
سوال کننده
واکسن کزاز رو گفت برو بزن؟
من زدم سه روز حسابی افتادم🥴
من زدم سه روز حسابی افتادم🥴
0
1400/07/19
مامان الارز 🥰
کاش مثل تو بودم من ۱۷ کیلو اضافه کردم آمپول انوکساپارین داده که خیلی گرونه میگه تا آخر بارداری باید بزنی اونم خودم به خودم باید بزنم اصلا یه وضعی
فردا میرم پیش یه دکتر دیگه امروز احساس کردم دکترم از داروخونه و آزمایشگاه پورسانت میگیره که همه رو داره به یه جهت میفرسته
مریضای قبل من هم تو داروخونه همه شوکه بودن با نسخه های بالای دو میلیون
فردا میرم پیش یه دکتر دیگه امروز احساس کردم دکترم از داروخونه و آزمایشگاه پورسانت میگیره که همه رو داره به یه جهت میفرسته
مریضای قبل من هم تو داروخونه همه شوکه بودن با نسخه های بالای دو میلیون
0
1400/07/19
سوال کننده
الان تاپیکت رو دیدم. منم از اول بارداری آسپرین میخورم. با ۸۸باردار شدم، الان ۹۶ شدم.سونو کالر داپلر شدی؟ مقاومت شریانی که نداشتی؟
0
1400/07/19
سوال کننده
از یک دکتر دیگه مشورت بگیری اصلا ضرر نداره
0
1400/07/19
سوال کننده
نگم برات که هفته های بالا وقتی وزنت بالاست چقدر اذیته....من خیلی اذیتم. سنگین و بی رمقم
0
1400/07/19
مامان الارز 🥰
سونو کالرداپلر ندادم هنوز
فقط نگام کرد دکتر همین
هم بچه خوبه هم من
نمیدونم چرا اینجوری کرد
خودشم صدای قلب بچه رو گوش داد گفت خوبه
فقط نگام کرد دکتر همین
هم بچه خوبه هم من
نمیدونم چرا اینجوری کرد
خودشم صدای قلب بچه رو گوش داد گفت خوبه
0
1400/07/19
سوال کننده
خدا رو شکر که خوبید
وقتی وزن خیلی بالا بره به دفع پروتئین شک میکنند، وقتی مقاومت شریانی باشه داروهای ضدانعقاد میدن. عجیبه.
وقتی وزن خیلی بالا بره به دفع پروتئین شک میکنند، وقتی مقاومت شریانی باشه داروهای ضدانعقاد میدن. عجیبه.
0
1400/07/19
مامان الارز 🥰
مقاومت شریانی رو چجوری بررسی میکنن؟
0
1400/07/19
فاطمه. .
منم بستری هستم
0
1400/07/19
فاطمه. .
ب خاطر قند
0
1400/07/19
فاطمه. .
صبح ظهر شب آزمایش دوساعته میگیرن
0
1400/07/19
مامان الارز 🥰
چرااااا سابقه داشتی؟ یا یهو یا واسه بارداری؟
0
1400/07/19
سوال کننده
من از ان تی کالرداپلر شدم.
دکتر خودم انجام میده.
تو کالرداپلر مشخص میشه.منم نداشتم ولی گفت چون وزنت بالاست آسپرین بخور
دکتر خودم انجام میده.
تو کالرداپلر مشخص میشه.منم نداشتم ولی گفت چون وزنت بالاست آسپرین بخور
0
1400/07/19
فاطمه. .
منم یهو بستریم کردن
0
1400/07/19
فاطمه. .
هشت ماهمه
0
1400/07/19
سوال کننده
عه پس داریم چنین ازمایشی
0
1400/07/19
سوال کننده
خدا بد نده عزیزم
0
1400/07/19
فاطمه. .
قندم بالای ۱۲۰بود ناشتا شدم فعلا ۱۰۵
0
1400/07/19
فاطمه. .
ممنونم
0
1400/07/19
فاطمه. .
الان هم میگن آب دور بچه کم شده
0
1400/07/19
سوال کننده
این اولین آزمایش قندی بود که دادی؟
0
1400/07/19
فاطمه. .
حالا نمیدونم چیکار کنم آبش اومده روی هفت
0
1400/07/19
سوال کننده
قند داشته باشی که آب باید زیاد بشه 🙄
0
1400/07/19
سوال کننده
سرم نزدن بهت؟
0
1400/07/19
فاطمه. .
نه نزدن
0
1400/07/19
سوال کننده
باید سرم درمانی کنند برای میزان آب
0
1400/07/19
سوال کننده
قبلاً آزمایش قند داده بودی تو بارداری؟؟
0
1400/07/19
مامان الارز 🥰
من امروز خیلی خوش خوشان و الکی رفتم دکتر که پودر منیزیم بگیرم بخاطر گرفتگی ساق پام
هزارتا داستان درست شد
هزارتا داستان درست شد
0
1400/07/19
فاطمه. .
اره قبلاً خوب بود داخل اون ماه زیاد شد
0
1400/07/19
فاطمه. .
یهو
0
1400/07/19
فاطمه. .
گفتن هورمون ریخته به هم
0
1400/07/19
سوال کننده
وزن چطور؟ چقدر اضافه کردی
0
1400/07/19
سوال کننده
انشاالله بزودی نرمال میشه عزیزم استرس قندو بالا میبره
0
1400/07/19
فاطمه. .
از اول بارداری تا الان ۱۵ کیلو
0
1400/07/19
فاطمه. .
داخل این هشت ماه
0
1400/07/19
سوال کننده
حالا نوشت برات؟
0
1400/07/19
سوال کننده
تو سونو وزن جنین چقدر بود عزیزدلم؟
هم هفته هم هستیم
هم هفته هم هستیم
0
1400/07/19
مامان الارز 🥰
همه چی گفت آخرش گفتم برای درد ساق پام دارو نوشتید گفت وای یادم رفت دوباره برگه رو گرفت نوشت
اصن درد اصلی من یادش رفته بود
اصن درد اصلی من یادش رفته بود
0
1400/07/19
سوال کننده
😑😑😑
0
1400/07/19
فاطمه. .
۱۸۶۰گرم
0
1400/07/19
مامان الارز 🥰
میگم غربالگری هارو حذف کردن نکنه دکترا بخاطر این ناراحتن
0
1400/07/19
سوال کننده
مگه حذف کردن؟
0
1400/07/19
سوال کننده
خدا رو شکر عزیزم
0
1400/07/19
مامان الارز 🥰
آره دیگه اجباری نیست
0
1400/07/19
سوال کننده
من که همشو رفتم، سلفری هم دادم
0
1400/07/19
مامان الارز 🥰
چند سالته نسیم؟
0
1400/07/19
سوال کننده
۳۵
0
1400/07/19
مامان الارز 🥰
من ۳۶ و
0
1400/07/19
مامان الارز 🥰
ولی خداروشکر هیچیم تا الان مشکل نداشته وحشت داشتم بگن آمینو بده بحاطر سن
0
1400/07/19
سوال کننده
خدا رو شکر عزیزم
0
1400/07/19
سوال کننده
اولین بچه است؟
0
1400/07/19
مامان الارز 🥰
آره
0
1400/07/19
سوال کننده
انشاالله به سلامتی و دل خوش
0
1400/07/19
مامان الارز 🥰
مرسی عزیزم
0
1400/07/19
مامان الارز 🥰
ماشالا چه پسر بزرگی داری خدا بچه هاتو حفظ کنه 💖
0
1400/07/19
سوال کننده
مرسی عزیزم لطف داری
0
1400/07/19
افسانه ☺☺💕💕
نسیم جان چرا باید امپول برای ریه بزنی؟ یعنی هم باید تو این هفته بزنند؟
0
1400/07/19
سوال کننده
نه عزیزم من ممکنه زایمان زودرس داشته باشم خدای نکرده
0
1400/07/19
محدثه .
منم یبار قندم بالا بود ناشتام ۹۴ بود.
بعد اون دگ ناشتام ۸۷ ایناس. ولی برام گلوکز مینویسه🤮🤮🤮🤮
دست از سرمون برنمیدارن بخدا
الانم برام اکو قلب جنین نوشته بی دلیل
بعد اون دگ ناشتام ۸۷ ایناس. ولی برام گلوکز مینویسه🤮🤮🤮🤮
دست از سرمون برنمیدارن بخدا
الانم برام اکو قلب جنین نوشته بی دلیل
0
1400/07/19
محدثه .
بعد ب دکتر میگم چرا تو سونوی وزن بچم ی هفته سنشو بیشتر نوشته. میگه مادرای دیابتی بچه هاشون درشتن😐😂
0
1400/07/20
سوال کننده
واقعاً بعضیها آدم رو خسته میکنند با این آزمایشها.
0
1400/07/20
لیلا مامان هانا
سلام عزیزم
0
1400/07/20
لیلا مامان هانا
منم قنده ناشتام 92 بود و آب دور بچه تو هفته 34..29بود واسم نوار قلب جنین نوشت خوب بود دوباره سونو بیو فیزیکال نوشته... خطرناکه
0
1400/07/20
لیلا مامان هانا
همش میگه استراحت کن و مراقبت کن کیسه پاره نشه و نمیدونم مبگه ناف میزنه بیرون. متوجه نشدم ناف خودم یابچه
0
1400/07/20
لیلا مامان هانا
کسی بوده مثه من باشه
0
1400/07/20
سوال کننده
سلام عزیزم نه من مشکل کیسه و میزان آب ندارم، ۱۶ و نرماله، قندمم ۷۳بوده یکماه قبل.
0
1400/07/20
محدثه .
بچت اگ سفالیکه احتمال اینکه بند ناف بپیچه دور گردنش خیلی خیلی کمه
0
1400/07/20
محدثه .
نترس نگران نباش
0
1400/07/20
محدثه .
بعضیا بی دلیل اب دور بچه زیاد میشه بخاطر این بچه میتونه راحتتر تکون بخوره. سر این میگن حواستون ب حرکاتش باشه
0
1400/07/20
محدثه .
بخدا دگ پدرم در اومد سر این بچه. سه بار انومالی شدم بخاطر ی خطای دید سونوگرافی
0
1400/07/20
مامان الارز 🥰
نسیم جان رفتی آزمایش قند؟ چرا آمپول ریه باید بزنی؟
0
1400/07/20
مامان الارز 🥰
من از دیروز که دکتر دلمو اونجوری خالی کرده آروم و قرار ندارم
استرس دارم نمیتونم بخوابم انقدم گفت خیلی چاق شدی دلم نمیخواد چیزی بخورم 😔
استرس دارم نمیتونم بخوابم انقدم گفت خیلی چاق شدی دلم نمیخواد چیزی بخورم 😔
0
1400/07/20
سوال کننده
آره عزیزم جواب تا بعد از صبحانه رو هم گرفتم اوکی بود.
آمپول ریه میزنم چون مایع بطن مغزی جنین لب مرزه، گفت شاید نیاز باشه زودتر سزارین بشی😭
آمپول ریه میزنم چون مایع بطن مغزی جنین لب مرزه، گفت شاید نیاز باشه زودتر سزارین بشی😭
0
1400/07/20
سوال کننده
نرفتی پیش یکی دیگه؟
تهرانی؟
تهرانی؟
0
1400/07/20
سوال کننده
من فردا میرم پیش دکترم، بجای ۲۸ام. جواب آزمایش رو میگیرم مستقیم میرم صارم. نگرانی آدم رو از پا در میاره بخدا
0
1400/07/20
سوال کننده
انشاالله که هیچی نباشه.
منم روزها و شبهای سختی رو میگذرونم
منم روزها و شبهای سختی رو میگذرونم
0
1400/07/20
مامان الارز 🥰
نه تهران نیستم
قند خونم رو با دستگاه توی خونه چک کردم ۴۳۰ بود فشارم ۱۳
گفتم برم دکتر بستریم میکنن با این وضع
دادم مراعات میکنم به امید پایین اومدنش بعد برم آزمایش
قند خونم رو با دستگاه توی خونه چک کردم ۴۳۰ بود فشارم ۱۳
گفتم برم دکتر بستریم میکنن با این وضع
دادم مراعات میکنم به امید پایین اومدنش بعد برم آزمایش
0
1400/07/20
محدثه .
انشالله نی نیامون صحیح و سالم بدنیا بیان
0
1400/07/20
محدثه .
عمه من ۴۲ سالشع بارداره. قراربود انسولینی بشه ولی مراعات کرد و روزی ۵ دقیقه کف پاشو سنگ پا میکشه . میگه قندم اومده پایین . میخوای توم برا قندت اینکارو کن شاید جواب بده
0
1400/07/20
مامان الارز 🥰
مرسی عزیزم
رژیم هارو که نگاه میکنم هیچی نباید بخوری
رژیم هارو که نگاه میکنم هیچی نباید بخوری
0
1400/07/20
سوال کننده
بهاره جان ۴۲۰؟
باور کن خیلی خطرناکه.
حتما برو دکتر. سهل انگاری نکن
باور کن خیلی خطرناکه.
حتما برو دکتر. سهل انگاری نکن
0
1400/07/20
مامان الارز 🥰
۴۳۴ دقیقش
از دیروزه که چیز خاصی هم نخوردم
نمیدونم چرا اینجوری شدم
از دیروزه که چیز خاصی هم نخوردم
نمیدونم چرا اینجوری شدم
0
1400/07/20
فاطمه f
عزیزم من ۱۰ ساله قند و شکر نخوردم و کلا شیرینی و کیک و این چیزام دوست نداشتم هیچوقت
همیشه تو ازمایشام قندم پایین بوده
اما الان تو بارداری با اینکه هنوزم شیرینی جات. دوست ندارم و رعایت غذایی هم داشتم قند بارداری گرفتم
خیلی مواظب باش
حتما دکتر برو. به امید پایین اومدنش نباش. پیگیر باش
همیشه تو ازمایشام قندم پایین بوده
اما الان تو بارداری با اینکه هنوزم شیرینی جات. دوست ندارم و رعایت غذایی هم داشتم قند بارداری گرفتم
خیلی مواظب باش
حتما دکتر برو. به امید پایین اومدنش نباش. پیگیر باش
0
1400/07/20
سوال کننده
خدای نکرده زبونم لال لوزالمعده از کار میفته.
تو باید بری دکتر غدد، اورژانسی
تو باید بری دکتر غدد، اورژانسی
0
1400/07/21
محدثه .
اگ بهتر نشی حتما باید انسولین بزنی
0
1400/07/21
مامان الارز 🥰
دوباره الان تست زدم بعد شام و .... ۱۱۴ بود
چون به دستگاهش وارد نبودم تست اولی رو اشتباه خوندم که کد نوار تست بوده
خودم داشتم میمردم از ناراحتی
چون به دستگاهش وارد نبودم تست اولی رو اشتباه خوندم که کد نوار تست بوده
خودم داشتم میمردم از ناراحتی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




