سلام منم خیلی لاغرشدم اعتماد بنفسم اومده پایین مولتی ام میخورم ولی چاق نشدم
شماچندوقته مولتی میخورین خارجی یا ایرانی؟
از بعد زایمان میخورم هم ایرانی هم خارجی اشتهامم خوبه ولی چاق نمیشم دخترمم خیلی شیرمیخوره فک کنم تا شیردهی قطع نشه چاق نمیشیم
بچت کوچیکه هنوز خیلی زود لاغرشدی
من شیرخشک هم خوردم تاثیری نداشت😔
سعی کن وزنت ثابت نگه داری دیگه پایینتر نیای
آره افتصاح شدم. هنوز شیرخشک هم میدم شیرخودمو کم میخوره
تو خونهاگه همتشو داری ورزش کن
ورزش ک بنیه ندارم خواهر لاغرتر بشم وای
خوشبحالت کاش دخترمنم شیرخشک میخورد اونروز بهش دادم انقدر عق زد اصلا نتونست بخوره یکسره وصله به سینه من
حالا بچت راه بیفته بدتره باید همش دنبالش باشی
من یکسره دنبالشم همشم دارم خونه جمع میکنم از دستش
وای شما ریزش مو هم داری من تقریبا دو سه هفته شروع شده همینجور میریزه
لاغری کم بود کچلی هم داره اصافه میشه 😦
اره بابا ریزشم دارم تا دلت بخواد😂
دعا دعا میکنم بچم دیگه شیرنخوره راحت شم😆
من توی بارداری مولتی ویتامین مینرال این صورتی ها خوردم وزنم رفت بالا اول بارداری 60 بودم آخر رسیدن 73.الان هم شروع کنم مولتی بخورم بنطرت تاثیری داره
سلام مامان جان
بله جان دلم می توانید مصرف کنید، هیچ مشکلی ندارد. به علاوه تلاش کنید تا وعده های غذایی غنی از پروتئین و انواع گوشت های کبابی را بیشتر مصرف کنید🌷🌷