سلام خانما.خانما دکترم واسه اقدامم بم زینک پلاس و فولیک اسیو داد از ماه قبل میخورم تا الان ۱۰روز ب پری مونده.بعد از دیشب تا حالا هی رنگ ادرارم زرد طلایی میشه.تا حالا اینطوری نشده بودم چرا ینی؟میتونه از واکنش قرصا باشه؟ولی من ۱ماهه که دارم مصرف میکنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



289
1400/07/02





