سلام دکتر من ۴ هفته و ۵ روز هستم رفتم آزمایش تیتر بتا دادم ۳۶ بود طبیعیه؟ممکنه زود رفته باشم پایین باشه؟
0
1400/06/31
زهرابانو ❣️
آره گلم زوده،منم همی حدودا بود بعدا رف بالا
0
1400/06/31
سوال کننده
واقعا
0
1400/06/31
سوال کننده
پس نترسم
0
1400/06/31
سوال کننده
چون پایینه فعلا
0
1400/06/31
سوال کننده
بعد الان درد شکم دارم کم ن اونجور زیاد مث درد قاعدگی
0
1400/06/31
سوال کننده
طبیعیه؟
0
1400/06/31
زهرا ک.پ.
سلام عزیزم
0
1400/06/31
سوال کننده
سلام عزیزم
0
1400/06/31
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
بارداریت مبارک من اولین از ام هفتادبود
0
1400/06/31
زهرا ک.پ.
نگاه کن ببین رنج آزمایشگاه چند هست.تو ۴هفته
0
1400/06/31
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
خواهرم اولیش بیست وسه
0
1400/06/31
سوال کننده
پس خوبه یعنی
0
1400/06/31
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
اره باباخوبه
0
1400/06/31
سوال کننده
من تازه ۵ روز تاخیر دارم
0
1400/06/31
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
اونم عین توبودلقاحش دیربوده واسه همینه
0
1400/06/31
زهرا ک.پ.
من هم الان ۶هفته و ۵روزم ۲هفته بیشتر از تو هستم
0
1400/06/31
سوال کننده
ای جان مبارکه
0
1400/06/31
سوال کننده
الان بتات چندخ
0
1400/06/31
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
این بچتم پسره😆
0
1400/06/31
زهرا ک.پ.
سلامت باشی گلم
0
1400/06/31
سوال کننده
میگن باید ۱۵۰۰ برسه سونو نشون بده
0
1400/06/31
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
وایسانه هفته برو واسه قلب
0
1400/06/31
سوال کننده
ساک حاملگی کی برم
0
1400/06/31
سوال کننده
من خودم کم خونم آقام مینوره🥺
0
1400/06/31
سوال کننده
خیلی میترسم
0
1400/06/31
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
بیکاری بری وایساهمون هشت نه هفته بروانشالله صدای قلبشوبشنوی
0
1400/06/31
سوال کننده
قربونت عزیزم
0
1400/06/31
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
خودت ام مینوری؟
0
1400/06/31
سوال کننده
ن من کم خونم فقط رو ۱۰ بود گفتن پایینه
0
1400/06/31
زهرا ک.پ.
من ۱۶مرداد پریود شده بودم که دیگه نشدم.روز موعود رفتم بتا دادم ۱۵۷ بود ۲روز بعدش تکرار کردم ش۴۱۳ و۴روز بعدش دوباره تکرار کردم شد۷۲۶ و چند روز پی دوباره انجام دادم شد۱۵۶۰
0
1400/06/31
سوال کننده
حالا زورم کردن میگن باید ازمایش ژنیتیک بدی ۵ میلیون میگن بچه تالاسمی نشه
0
1400/06/31
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
خب انشالله هیچی نمیشه فقط جای متخصص برو صلاح بدونه مکمل بده
0
1400/06/31
زهرا ک.پ.
هر چه باشه خوبه سالم باشه انشالله
0
1400/06/31
سوال کننده
بازم خوب بود روز موعد انقد بود
0
1400/06/31
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
واه چرا توک کم خونی داری تالاسمی نداری
0
1400/06/31
زهرا ک.پ.
این حرفا چیه خدا نکنه
0
1400/06/31
سوال کننده
اره بهداشت اینجوری گفتن همه بهم میگن برو متخصص ببین حرف اون چیه
0
1400/06/31
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
الهی آمین البته من حسی گفتم الهی اول سالم باشه بعدهرجی خودت میخای باشه
0
1400/06/31
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
دقیقا اصلا ب بهداشت محل نده هیچی بارشون نیس
1
1400/06/31
زهرا ک.پ.
چه حس قشنگی ممنون عزیز دلم
0
1400/06/31
سوال کننده
منم همینو میگم کم خونی با قرص درست میش
0
1400/06/31
سوال کننده
حالا برم متخصص ببینم چی میگن
0
1400/06/31
زهرا ک.پ.
الان علایمی هم داری
0
1400/06/31
سوال کننده
خیلیا هستن هردو مینورن بچه چیزیش نمیشه
0
1400/06/31
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
بهداشت ک پرونده تشکیل دادی دیگه نرو اونا یک عده موجوداسترس زا اند برو پیش متخصص زیرنظراون باش
0
1400/06/31
سوال کننده
فعلا فقط یخورده درد زیر شکم دارم هنوز تهوع ندارم خداروشکر😂
0
1400/06/31
زهرا ک.پ.
نمیخواد همین که رفتی میگه سونو واژینال بده همش استرس و غصه
0
1400/06/31
زهرا ک.پ.
طبیعه چیزی مثل پریودی ؟من هم هنوز گاهی وقتها دارم
0
1400/06/31
سوال کننده
شما درد نداری؟
0
1400/06/31
زهرا ک.پ.
چه دردی عزیزم
0
1400/06/31
سوال کننده
اره دقیقا همش واس همین فقط استرس دارم
0
1400/06/31
سوال کننده
خیلی ببخشید ترشح شیری رنگ خیلی دارم نمیدونم واس چیه🥺
0
1400/06/31
زهرا ک.پ.
نه گلم استرس نداشته باش خودم تو ۵هفتگی یه لکه قهوه ای دیدم دکتر هم نرفتم خودم شیاف گذاشتم و استراحت کردم
0
1400/06/31
زهرا ک.پ.
علایم بارداری هست گلم این خوبه
0
1400/06/31
Fatemeh Banoo ...
سلام مهری جان
مگه بیمه نیستین؟
مگه بیمه نیستین؟
0
1400/06/31
Fatemeh Banoo ...
مبارکت باشع نی نیت
0
1400/06/31
زهرا ک.پ.
الان هم که رفتم دستشویی رو دستمال یه رگ مایل به قهوه ای دیدم گرفتم خوابیدم
0
1400/06/31
زهرا ک.پ.
میگم فاطمه بانو جان لکه بینی خیلی کم فقط به صورت یه رگ قهوه ای خطرناکه تو ۶هفته هستم
0
1400/06/31
Fatemeh Banoo ...
من نداشتم اما شنیدم از خیلیا عزیزم خطری نداشته فقط باید حتما دکتر بری که بهت شیاف یا دارو بده بیشتر نشه
0
1400/06/31
سوال کننده
سلام عزیزم میگن ربطی نداره پول آزمایش اینقدر هس
0
1400/06/31
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1400/06/31
Fatemeh Banoo ...
چرا ربط داره من با بیمه شد 900
0
1400/06/31
Fatemeh Banoo ...
بدون بیمه گفتن 5 میلیون
0
1400/06/31
سوال کننده
نمیدونم والا اینا اینجوری میگن
0
1400/06/31
سوال کننده
من تامین اجتماعی ام ولی شنبه میخوام برم بیمه تکمیلی کنم
0
1400/06/31
سوال کننده
فقط گفتن ۵ میلیون میشه
0
1400/06/31
Fatemeh Banoo ...
برو بیمارستان دولتی که رو بیمه حساب کنن
0
1400/06/31
Fatemeh Banoo ...
حتما اول تحقیق کن
0
1400/06/31
Fatemeh Banoo ...
کدوم شهری؟
0
1400/06/31
زهرا ک.پ.
الان تو ۴هفته مشخص میشه اینقدر بخوای هزینه کنی
0
1400/06/31
سوال کننده
من بهشهر
0
1400/06/31
Fatemeh Banoo ...
منم تامین اجتماعی هستم
0
1400/06/31
سوال کننده
دقیقا گفتم بزار حداقل ساک حاملگی ببینم بعد هزینه کنم
0
1400/06/31
Fatemeh Banoo ...
من شیرازیم
ولی بپرس رو بیمه حساب میشه
ولی بپرس رو بیمه حساب میشه
0
1400/06/31
Fatemeh Banoo ...
آزمایش ژنتیک توی هفته 12 گرفته میشه
0
1400/06/31
سوال کننده
اره عزیزم میپرسم
0
1400/06/31
زهرا ک.پ.
آفرین خوب کاری میکنی ساک حاملگی میگن وقتی بتا بالای ۱۰۰۰باشه نشون میده
0
1400/06/31
سوال کننده
اخه ب من گفتن دیر میشه باید سریع عجله کنی چقد موضوع رو حساس میکنن
0
1400/06/31
زهرا ک.پ.
پس صبوری کن استرس هم نداشته باش ۲هفته دیگه برو که انشالله صدای قلبش هم بشنوی
0
1400/06/31
سوال کننده
حالا ۳ شنبه گف بیا بتا بده ببینم چقد رف بالا
0
1400/06/31
Fatemeh Banoo ...
عزیزم من خودمو شوهرم مینوریم و تو هفته 13 آزمایش دادم هنوز هم جوابش نیومده
0
1400/06/31
سوال کننده
انشالا دعا کنین سالم باشه فقط حوصله حرف شنیدن ندارم
0
1400/06/31
سوال کننده
سر من نمیدونم چرا انقد حساس کردن من مینورم نیستم اخه
0
1400/06/31
Fatemeh Banoo ...
ان شاء الله که سالمه
منم خیلی نگرانم
یه جنین سقط کردم به این امیدوارم که سالم باشه
منم خیلی نگرانم
یه جنین سقط کردم به این امیدوارم که سالم باشه
0
1400/06/31
سوال کننده
انشالا سالم عزیزم
0
1400/06/31
سوال کننده
موفق باشی
0
1400/06/31
Fatemeh Banoo ...
خب اگه خدایی نکرده تالاسمی ماژور باشه هم یه عمر تو زجر میکشی هم اون بچه
0
1400/06/31
Fatemeh Banoo ...
قربونت
0
1400/06/31
سوال کننده
وااای نگووو🥺
0
1400/06/31
سوال کننده
انشالا هیچی نباشه
0
1400/06/31
Fatemeh Banoo ...
پس حتما انجام بده
از همین الان پیگیری کن و یه جا پیدا کن و نوبت بگیر که سریع برات انجام بدن
از همین الان پیگیری کن و یه جا پیدا کن و نوبت بگیر که سریع برات انجام بدن
0
1400/06/31
Fatemeh Banoo ...
ان شاء الله که نیس عزیزم
0
1400/06/31
سوال کننده
انشالا
0
1400/06/31
سوال کننده
ممنون گلم
0
1400/06/31
سوال کننده
بابت راهنمایی
0
1400/06/31
Fatemeh Banoo ...
خواهش میکنم ❣️
0
1400/06/31
Samaneh Mohamadi
سلام مبارک باشه ببخشید علائمی هم دارین
0
1400/06/31
n ❤️
سلام بچها من همین امروز شارژ کردم اومامو میشه راهنماییم کنین
0
1400/06/31
Fatemeh Banoo ...
سلام چه جور راهنمایی میخوای؟
0
1400/06/31
n ❤️
مثل همین خانم ک سوال پرسیدن.خاستم بپرسم نمیشه
0
1400/06/31
Elnaz s.t مامی دوقلوها👶👶
واسه ۵روز تاخیر ۳۶ یکم پایینه ۴۸ ساعت دیگه تکرار کن ببین ۲برابر میشه یا نه
0
1400/06/31
Fatemeh Banoo ...
برو تو قسمت پرسیدن سوال و سوالتو بپرس
0
1400/06/31
n ❤️
قسمت عنوان سوال چی بنویسم
0
1400/06/31
n ❤️
هرچی مینویسم میزنه باید ۴کلمه باشه
0
1400/06/31
Fatemeh Banoo ...
متن مهم سوالتو
0
1400/06/31
n ❤️
۴کلمع آییم میزنم باز نمیشه
0
1400/06/31
Fatemeh Banoo ...
بزن سوال در مورد اون چیزی که میخوای بپرسی
0
1400/06/31
بانو آسو .
بین سوالت علامت نباید بزاری
0
1400/06/31
n ❤️
نذاشتم
0
1400/06/31
n ❤️
دوباره امتحان کنم
0
1400/06/31
n ❤️
ببینم میشه
0
1400/06/31
n ❤️
اینم بگم از آشناییتون خوشبختم من میشناسمتون تقریبا دوهفته آیی میشه اومام.ولی امروز شارژ کردم
0
1400/06/31
Fatemeh Banoo ...
همچنین نگار جون
0
1400/06/31
گل پری zzzziiii
منم ۱۵ شهریور طبق اوما موعدم بود نشدم
۱۸ بی بی مثبت شد
۲۰ آز دادم ۱۸۵
۲۲دومین آز ۴۰۷
۱۸ بی بی مثبت شد
۲۰ آز دادم ۱۸۵
۲۲دومین آز ۴۰۷
0
1400/06/31
گل پری zzzziiii
بستگی به لقاح داره( که در آخرین روز زنده بودن تخمک و اسپرم بهم رسیده باشند.)
1
1400/06/31
n ❤️
💓💓..فدات...سوالمو پرسیدم ممنون میشم ببینیتو راهنمایی کنید
0
1400/06/31
♥️♥️♥️زهــرااااااااا ♥️♥️♥️
سلام خوبی عزیزم ، ببخشید قبل عروسی آزمایش ژنتیک ندادی؟
مینور آلفا هستی یا بتا
مینور آلفا هستی یا بتا
0
1400/06/31
♥️♥️♥️زهــرااااااااا ♥️♥️♥️
عزیزم بارداریت تبریک میگم
ان شاالله که سالم و سلامت بیاد بغلت
ان شاالله که سالم و سلامت بیاد بغلت
0
1400/06/31
♥️♥️♥️زهــرااااااااا ♥️♥️♥️
و اینکه هزینه الان آزمایش ژنتیک چقدر شد؟
کجا آزمایش دادید؟
کجا آزمایش دادید؟
0
1400/06/31
♥️♥️♥️زهــرااااااااا ♥️♥️♥️
من و شوهرم هر دو مینور هستیم
قبل عقد که برای ژنتیک یک ملیون دادیم .
بعد عروسی مون هم گفتن آزمایش تکرار برای خانم
آزمایش من تنها یک میلیون و نیم شد
دیگه جواب اومد که نگرانی ندارد و راحت باردار بشید نیاز نیست بیاید آزمایشگاه
دستغیب هم آزمایش دادیم
خواستم بدونم الان برای بارداری هم دوباره باید آزمایش بدیم
ببخشید شما دکترتون کیه؟
قبل عقد که برای ژنتیک یک ملیون دادیم .
بعد عروسی مون هم گفتن آزمایش تکرار برای خانم
آزمایش من تنها یک میلیون و نیم شد
دیگه جواب اومد که نگرانی ندارد و راحت باردار بشید نیاز نیست بیاید آزمایشگاه
دستغیب هم آزمایش دادیم
خواستم بدونم الان برای بارداری هم دوباره باید آزمایش بدیم
ببخشید شما دکترتون کیه؟
0
1400/06/31
زهرا ...
سلام عزیزم مباروه منم ۱ روز بعد موعد ۴۷ بود ۵ روز بعدش ۵۲۳شدم
0
1400/06/31
Fatemeh Banoo ...
سلام گلم
آره قبل ازدواج دادیم
گفتن هر بارداری باید آزمایش بدین
نمیدونم بتا هست یا آلفا اما هر دو از یه نوعیم
آره قبل ازدواج دادیم
گفتن هر بارداری باید آزمایش بدین
نمیدونم بتا هست یا آلفا اما هر دو از یه نوعیم
0
1400/06/31
Fatemeh Banoo ...
900 شد آزمایش cvs
0
1400/06/31
Fatemeh Banoo ...
برا ما گفتن هر بارداری باید بیاین
شما هم حتما برید سوال بپرسید یه موقه مشکلی پیش نیاد خدایی نکرده
ماهم دستغیب میریم
شما هم حتما برید سوال بپرسید یه موقه مشکلی پیش نیاد خدایی نکرده
ماهم دستغیب میریم
0
1400/06/31
♥️♥️♥️زهــرااااااااا ♥️♥️♥️
به نظرم نوع بتا باشید که هر بارداری گفته بیاید
از خانواده هاتون هم آزمایش گرفتید
از خانواده هاتون هم آزمایش گرفتید
0
1400/06/31
Fatemeh Banoo ...
دکتر خاصی ندارم اما دکتر مشاور دکتر اکبری توی همون دستغیب هست و برا آزمایش و چک هم پیش دکتر بیرون میرم
0
1400/06/31
♥️♥️♥️زهــرااااااااا ♥️♥️♥️
نه جواب کلی به ما دادن
مهر و همه چی هم زدن
گفتن دیگه نیازی نیست بیاید
ولی حتما برای اطمینان هم که شده یه سری میریم
مهر و همه چی هم زدن
گفتن دیگه نیازی نیست بیاید
ولی حتما برای اطمینان هم که شده یه سری میریم
0
1400/06/31
Fatemeh Banoo ...
آره از اونا هم میگیرین هر بار
0
1400/06/31
♥️♥️♥️زهــرااااااااا ♥️♥️♥️
آره ماهم اکبری رفتیم
افراسیابی هم رفتیم به نظرم
ان شاالله که فرزدنت سالم سالم باشه
به سلامتی بغلش کنی
افراسیابی هم رفتیم به نظرم
ان شاالله که فرزدنت سالم سالم باشه
به سلامتی بغلش کنی
0
1400/06/31
Fatemeh Banoo ...
آره حتما برا اطمینان برید
برا ما حتی بهداشت هم زنگ میزنه و جویای حالمون میشه
برا ما حتی بهداشت هم زنگ میزنه و جویای حالمون میشه
0
1400/06/31
Fatemeh Banoo ...
ممنون گلم همچنین
0
1400/06/31
♥️♥️♥️زهــرااااااااا ♥️♥️♥️
دقیقا ماهم همین طوره
0
1400/06/31
♥️♥️♥️زهــرااااااااا ♥️♥️♥️
ممنونم که جواب دادی عزیزم
0
1400/06/31
Fatemeh Banoo ...
قربونت 🥰🥰
0
1400/06/31
♥️♥️♥️زهــرااااااااا ♥️♥️♥️
صاحب تایپیک ببخشید سوال پرسیدم
ان شالله که نی نی شما هم سالم سالم باشه
ان شالله که نی نی شما هم سالم سالم باشه
0
1400/06/31
پزشک اوما
سلام عزیزم
جانم یک عدد بتا به تنهایی اهمیت نداشته و صرف نشانگر باردار بودن یا نبودن یک خانم است. آنچه اهمیت دارد روند افزایش بتا طی ۴۸ ساعت و بنابراین توصیه میکنم که مجدداً با گذشت ۴۸ ساعت از آزمایش اولیه و یا با فواصل ۴۸ ساعت از آزمایش اولیه، تیتر بتا را در همان آزمایشگاه قبلی تکرار کنید تا بر حسب روند افزایش آن بتوانیم در مورد شرایط شما نظر قاطع تری بدهیم🌷🌷
جانم یک عدد بتا به تنهایی اهمیت نداشته و صرف نشانگر باردار بودن یا نبودن یک خانم است. آنچه اهمیت دارد روند افزایش بتا طی ۴۸ ساعت و بنابراین توصیه میکنم که مجدداً با گذشت ۴۸ ساعت از آزمایش اولیه و یا با فواصل ۴۸ ساعت از آزمایش اولیه، تیتر بتا را در همان آزمایشگاه قبلی تکرار کنید تا بر حسب روند افزایش آن بتوانیم در مورد شرایط شما نظر قاطع تری بدهیم🌷🌷
0
1400/06/31
❤مریم باانو❤ .
سلام عزیزم آخرین پریودت کی بوده
0
1400/06/31
سوال کننده
سلام عزیزم فعلا ن فقط ترشح دارم درد زیر شکم
0
1400/06/31
سوال کننده
ممنون عزیزدلم
0
1400/06/31
سوال کننده
عزیززززم مررسی این چ حرفیه💜
0
1400/06/31
سوال کننده
من ۳۰ مرداد دوره هام ۲۸ روزه
0
1400/06/31
❤مریم باانو❤ .
بسلامتی عزیزم خب زیاد نیست براهمین بتات پایینه نگران نباش میره بالا
0
1400/06/31
maria🫄🏻 💜
شما تست هم زدی؟؟
0
1400/06/31
maria🫄🏻 💜
بی بی چک اگر زدی میشه عکسشو ببینم
0
1400/06/31
maria🫄🏻 💜
بابتای ۲۳بی بی چک مثبت شده بود؟
0
1400/06/31
سوال کننده
مثبت بود ولی هاله انداخت
0
1400/06/31
سوال کننده
دکتر گف مثبته
0
1400/06/31
سوال کننده
من بتام ۳۶ بود دیشب تیتر بتا دادم
0
1400/06/31
سوال کننده

0
1400/06/31
زهراا🤲خدایا شکرت
موعدت کی بوده گلم
0
1400/06/31
سوال کننده
۲۶ یا ۲۷ شهریور
0
1400/06/31
زهراا🤲خدایا شکرت
اصولا بتای دو رقمی ۴۸ ساعت بعد باید تکرار بشه
اگر بین ۱.۵ تا ۲برابر بشه نرماله ک جای نگرانی نیست
اگر بین ۱.۵ تا ۲برابر بشه نرماله ک جای نگرانی نیست
0
1400/06/31
سوال کننده
تازه ۵ روز تاخیر دارم
0
1400/06/31
زهراا🤲خدایا شکرت
سیکلت چند روزه اس
0
1400/06/31
سوال کننده
فرداشب دوباره برم واس بتا؟
0
1400/06/31
سوال کننده
۲۸ روزس
0
1400/06/31
زهراا🤲خدایا شکرت
مگه امشب ندادی ؟
0
1400/06/31
سوال کننده
ن عزیزم دیشب ۳۶ بوده
0
1400/06/31
زهراا🤲خدایا شکرت
عدد اولیه طبیعیه
0
1400/06/31
سوال کننده
فردا برم حداقل باید ۶۰ باشه یعنی؟
0
1400/06/31
زهراا🤲خدایا شکرت
فردا شب بده و در همون آزمایشگاه بده
0
1400/06/31
سوال کننده
دوبرابر
0
1400/06/31
زهراا🤲خدایا شکرت
الان میگم چند تا چند طبیعه
0
1400/06/31
زهراا🤲خدایا شکرت
از ۵۴تا ۷۲ و کمی بالاتر طبیعه
0
1400/06/31
زهراا🤲خدایا شکرت
۵۴یعنی ۱.۵برابر
۷۲ یعنی ۲برابر
۷۲ یعنی ۲برابر
0
1400/06/31
زهراا🤲خدایا شکرت
در این رنج باشه طبیعه
0
1400/06/31
زهراا🤲خدایا شکرت
سابقه سقط داری؟
بارداری اولته؟
بارداری اولته؟
0
1400/07/01
maria🫄🏻 💜
اینو زمانی که بتا۳۶بود زدی این شکلی شد؟
0
1400/07/01
maria🫄🏻 💜
این بی بی چک که فرستادی هاله نیس دیگه خوده مثبته
0
1400/07/01
سوال کننده
اره همون موقع زدم
0
1400/07/01
سوال کننده
ن عزیزم بارداری دوم یه دختر ۶ ساله دارم
0
1400/07/01
سوال کننده
اولش کمرنگ بود دگ بعد ۵ دقیقه اینجوری شد
0
1400/07/01
maria🫄🏻 💜
آهان اوکی
0
1400/07/02
سوال کننده
سلام امروز بتا دادم شد ۹۸ خوبه؟(
0
1400/07/02
سوال کننده
پریروز ۳۶ بود
0
1400/07/02
پزشک اوما
سلام جانم بله و دیگر نیازی به تکرار بتا نیست🌷
1
1400/07/02
سوال کننده
ممنونم ازتون😍
0
1400/07/02
پزشک اوما
stk: |~|12|~|190
0
1400/07/02
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم 🌹🌷🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1040

