سلام من هفته 32هستم و گفتن آب دور جنین24 هس وگف حداکثر ه یعنی دیابت دارم چون گف احتمال زایمان زودرس هس ممنون میشم جواب بدید
0
1400/06/26
s.a.h 🧿👨👩👦
عزیزم من تو هفته شما ۲۶بود حجم مایع
اول فکر کردن دیابته چک کردن دیدن ندارم سونو کردن فهمیدن نقص مادرزادی داره بچم استراحت مطلق شدم و خیلی اروم جابجا میشدم کلا نباید زیاد تو حرکت باشی که خدای نکرده کیسه اب نترکه رعایت کن چیزی نمیشه من تو هفته ۳۶ سزارین شدم بچه اولمم بود بدون هیچ دردی رفتم بیمارستان چون حرکتاسو خیلی کم حس میکردم رفتم ضربان قلبش اومد پایین بردن سزارین روند زایمانم عالی بود اما خب بعدش ۵۰روز موند بیمارستان فقطم بخاطر نقص مادرزادی و الا حجم اب بی تاثیر بود 😘
اول فکر کردن دیابته چک کردن دیدن ندارم سونو کردن فهمیدن نقص مادرزادی داره بچم استراحت مطلق شدم و خیلی اروم جابجا میشدم کلا نباید زیاد تو حرکت باشی که خدای نکرده کیسه اب نترکه رعایت کن چیزی نمیشه من تو هفته ۳۶ سزارین شدم بچه اولمم بود بدون هیچ دردی رفتم بیمارستان چون حرکتاسو خیلی کم حس میکردم رفتم ضربان قلبش اومد پایین بردن سزارین روند زایمانم عالی بود اما خب بعدش ۵۰روز موند بیمارستان فقطم بخاطر نقص مادرزادی و الا حجم اب بی تاثیر بود 😘
0
1400/06/26
عرفانه رحیمی
برای منم آب دورش ۲۶هست و دکتر دوباره از قند نوشته
ازمایش تحمل گلوکز، قندم بالا بود تکرار نوشت برای تکرار یه هفته اصلا لب به چیزهای شیرین نزدم ولی بعدش دوباره شروع کردم به خوردن
ازمایش تحمل گلوکز، قندم بالا بود تکرار نوشت برای تکرار یه هفته اصلا لب به چیزهای شیرین نزدم ولی بعدش دوباره شروع کردم به خوردن
0
1400/06/26
عرفانه رحیمی
دکتر میگفت از قنده من که دوباره دارم رعایت میکنم
شما هم از نظر مواد غذایی شیرین بیشتر رعایت کن
شما هم از نظر مواد غذایی شیرین بیشتر رعایت کن
0
1400/06/26
پزشک اوما
سلام مامان جان
امکانش هست عکس گزارش سونوگرافی رو ارسال کنید ؟
امکانش هست عکس گزارش سونوگرافی رو ارسال کنید ؟
0
1400/06/26
سوال کننده
چطوری باید عکس بفرستم بلد نیستم
0
1400/06/26
سوال کننده
وای نقض مادرزادی.. خدای من.. آخه دکتر سونو گف میزانش برای من حداکثره
0
1400/06/26
سوال کننده
الان نوزاد شما مشکلش چیه
0
1400/06/26
پزشک اوما
عزیزکم در همین کادری که مینویسید، سمت چپ عکسی مثل سنجاق هست روی اون بزنید تا بتوانید عکس را پیوست کنید
0
1400/06/26
سوال کننده
نمیشه سنجاق رو میزنم میگه نام رو وارد کن بعد میزنم که دوباره سنحاقه هیچی نمیاد
0
1400/06/26
سوال کننده
IMG_20210916_170736
0
1400/06/26
پشتیبانی اوما
سلام لیلای عزیز، روی سنجاق که زدید عکس میگیرید بفرستید
0
1400/06/26
پشتیبانی اوما
به تلگرام زیر بفرستید
0
1400/06/26
پشتیبانی اوما
0
1400/06/27
سوال کننده
سلام عزیزجان فرستادم
0
1400/06/27
پشتیبانی اوما
قرار شد از پیغامی که برنامه در هنگام زدن سنجاق میفرستد عکس بگیرید و بفرستید، لطفا این عکس را گرفته و ارسال کنید.
0
1400/06/27
پشتیبانی اوما

بر سنجاق مطابق با تصویر بزنید و اگر مشکلی وجود دارد عکس بگیرید و در تلگرام ارسال کنید
0
1400/06/27
سوال کننده
وقتی سنجاق رو میزنم.. همون عکس سنجاق میآید صفحه ای نمیاد که عکس رو ارسال کنم
0
1400/06/27
سوال کننده
عکس سونو رو تو تلگرام فرستاذن
0
1400/06/27
پشتیبانی اوما
از تلگرام نمیتونیم عکس و بفرستیم
0
1400/06/27
پشتیبانی اوما
شما احتمال بسیار زیاد دسترسی به گالری و به اپلیکیشن ندادید
0
1400/06/27
پشتیبانی اوما
وارد تنظیمات گوشیتون شوید و بعد ooma و جستجو کنید و تمام دسترسی هایی که اوما میخواد و بهش بدید و بعد از طریق سنجاق عکس مورد نظرتونو از گالری انتخاب کنید
0
1400/06/27
پشتیبانی اوما

در تنظیمات Ooma و با O اول بزرگ سرچ کنید و بعد روی permission یا دسترسی یا مجوزها بزنید بعد دسترسی هایی که نپذیرفتید و فعال کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- مایع دور جنین و ضربان قلب جنین باید چند باشد ؟
- استرس داشتن بابت حرکات جنین
- کمک من خوابم میاد😫
- باسلام خدمت پزشک اوما
- رفع دیابت بارداری و قطع قرص
- دیابت بارداری و وضعیت نوزاد
- مادرا با دیابت بارداری مواجهه شدید؟
- لطفاً خانمهای تپل کمکم کنین مادرانی بارداری که تپل هستند
- معاینه لگن و نوع زایمان
- بررسی آزمایش قند بارداری



525

