سلام من ۲۳ روز بود زایمان کرده بودم که اپاندیسسمو عمل کردم سر سزارین بگو اخ گفتم ولی سر اپاندیس مردمو زنده شدم خدا لعنتشون کنه شکممو جرواجر کردن
۶ روز ک بستری بودم بعدشم اومدم خونه استرلحت بودم و متاسفانه عفونت کرد جای زخمم دوباره همونجور شکممو با تیغ شکافتن در کل مادرمو مادرشوهرم به بچم میرسیدن
منم الان درد دارم به سختی راه میرم و بخاطر بچه داروهای ضعیف تر داده که بتونم شیر بدم
من بچه بودم عمل کردم خیلی راحت بود 😐
خب شاید چون ما دوتا عمل و پشت هم بود بخاطر این سنگینه
مرخص شدم دیگ چند بار شیرمو خورد دیگ سینمو نگرفت
بهم گفتن چاق بودی ولی اصلا ربطی نداشت نمیدونم چیشد که عفونت فواره میزد بیرون