سلام خانوما من روزیازدهوم رفتم سونو یک فولیکول 21و 9داشتم دکتربرام سوزن ازاد سازی hcg10000داد زدم کی تخمک گذاریمه الان عکس سونوبراتون میفرستم
روز تخمک گذاری بایدچه چیزهایی بخوریم خوبه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



412
1400/06/25





