فک کنم آزمایش ازت میگیره رژیم میده مایعات و قند اینا کم مصرف میکنی
عزیزم ازمایش قند ۳ ساعته دادم هنوز جوابش نیومده .
نگران این عددشم نمیدونم بر اساس چه شاخصی حساب کرده قطعا AFI نیست . چون فقط ی قطر رو اندازه زد گفت ۷۷ میلی متر .
مگه نگرانی داره بالا بودن میزان مایع آمنیوتیک
من چند وقت پیش یکم ازم آب اومد فکر کردم کیسه آبه دیروز توآنومالی از سونوگرافی پرسیدم حجم مایع آمینیوتیک چطوره؟! کمنشده؟! گفت نه از حد معمولی بیشترم هست
یعنی بده که شما نگرانی؟!😕
سلام عزیزم
من هم ۲۸ هفته میزان مایع بالاتر از حد طبیعی بود
که دکترم گفتن مایعات شیرین مثله شربت و آبمیوه و میوه های آبی شیرین رو قطع کنم
باز از دکتر خودتون سوال کنید بهتره
تو بارداری هرچیزی کم و زیادش بده،اگه مایع آمونیاک کم باشه خدایی نکرده دیر فهمیده بشه بچه خفه میشه،اگرم زیاد باشه خدایی نکرده بچه بندناف دورگردنش میپیچه و اینکه باید دلیل زیاد بودن بررسی بشه،خیلی نادر هستش ولی گاهی اوقات لب شکری بودن باعث زیاد بودن میشه،اینارو تو پیج سونو نيلو تو اینستا ببینید
نه گفت معدش دیده میشه . لباشم سالمه
عزیزم اینا رو حذف کردی مایع دور جنین نرمال شد ؟
چقدر این زیاد شدن مایع امنیوتیک شایع شده🤔
منم تو. بارداریم ی مدت زیاد شده بود البته من 29 هفته بودم
عزیزم علتش چی بود ؟
بعدش اومد پایین ؟