ب علت افزایش جریان خون طبیعیه ولی بازهم با پزشکت درمیون بزار
منم خیلی درد دارم نمیتونم راه برم رونام خیلی درد میکنه خواب ندارم دکتر گفت ماهه اخره بهم دارو داده مصرف کنم هنوز نگرفتم ببینم چطوریه
عزیزم منم این درد رو در ناحیه ی بالای لگن و ران پای راستم دارم که به علت اضافه وزن سیاتیک گرفتم وقتی زیاد سرپام مخصوصا میشینم دیگه نمیتونم پاشم و کلی درد دارم تا چند قدمی که یکم ول میکنه تو خوابمم اصلا به سختی پهلو به پهلو میشم اینا طبیعیه نگران نباش
یک هفته س بدتر هم شده
دیروز رفتم دکتر دو ساعت پشت ترافیک بودم پیاده که شدم از ماشین نمیتونستم راه برم 😞
من وقتی رو زمین میشینم ب شدت درد داره لعنتی
ولی رو تخت باشم خوبه
خدا کنه زودتر بگذره دیگه
سلام این درد استخوانی بعلت فشار روی کمر و لگن بعلت افزایش وزن و تغییرات هورمونی طبیعی است نگران نباشید