یکذره ورم طبیعی امانه خیلی
من سزارین بودماما بعد زایمان وزن کم نکردم
ورم هم کردم
دکترم یه قرص داد یک روز یه نصفه خوردم ۵ ۶ کیلو کم کردم
از دکترت بپرس حتما
ای جانم بلاخره زایمان کردی عزیزم انشالا بسلامتی خوش قدم باشه برات فاطمه جونم 😘😘😘😘😘😘😘
اگر دستگاه فشار داری فشارت رو بگیر
و بهتره برای ورمت هر چه زودتر بری دکتر و راجع به پره اکلمپسی بعد زایمان ازش سوال کن
فشارتو بگیره و آزمایش دفع پروتئین بنویسه
انشاالله که ورمت طبیعیه عزیزم
سلام عزیزم اره انقد مشغولم هنو نشده شرح زایمان بزارم