مادرا توروخدا بیایید بهم کمک کنید برای بچم دعاکنید شنبه تست دارم
3
1400/05/21
سوال کننده
اونقدر گریه کردم که خدا میدونه شمارو بخدا به امام حسین برام دعا کنید
0
1400/05/21
سوال کننده
عربالگری اول دادم عالی بود سونو همه چی خوب غربالگری دوم ریسک زده
0
1400/05/21
سوال کننده
از دیروز کارم گریه است
0
1400/05/21
سوال کننده
داغونم
0
1400/05/21
سوال کننده
ایا شماهم ریسک داشتید
0
1400/05/21
zeinab tg
ووی مرضیه😍😍
0
1400/05/21
zeinab tg
مبارکه بارداریت
0
1400/05/21
سوال کننده
شمارو به خانم فاطمه الزهرا قسم میدم
6
1400/05/21
dina gh
سلام مرضیه جان.
نگران نباش عزیزم بسپار به امام حسین
نگران نباش عزیزم بسپار به امام حسین
0
1400/05/21
zeinab tg
عزیزم خیلی ها امینو دادن
0
1400/05/21
zeinab tg
مثل مژگان
فتانه ننه بهادر
فتانه ننه بهادر
0
1400/05/21
dina gh
مرضیه مگه غربالگری ۱۵ هفته نیست؟
چقدر دیر؟
چقدر دیر؟
0
1400/05/21
zeinab tg
ولی الان خداروشکر بچه هاشون سالم و بغلشونن
0
1400/05/21
سوال کننده

0
1400/05/21
سوال کننده
اولی و 13 هفتگی دادم
0
1400/05/21
zeinab tg
غربال ۳ تاس.
۱۲ هفته
۱۵ هفته
و۱۸ هفته
اکثر دکترها۱۵ هفته رو نمینویسن
۱۲ هفته
۱۵ هفته
و۱۸ هفته
اکثر دکترها۱۵ هفته رو نمینویسن
0
1400/05/21
سوال کننده

2
1400/05/21
⚪روژین⚪
عزیزم نگران نباش و مطمان باش کوچولو نازت سالمه. منم ریسک داشتم مردم و زنده شدم تا جواب آمینو اومد. مطمان باش فقط واس پول این ریسکارو میزنن
0
1400/05/21
سوال کننده
توروخدا
1
1400/05/21
سوال کننده
دکتر سونو گفت بچه ات سندروم نداره همه چی خوبه
0
1400/05/21
سوال کننده

0
1400/05/21
⚪روژین⚪
اصلا بد ب دلت راه نده. بعد آمینوهم حسابی مواظب باش و تا ۳ روز فقط واس دشویی بلند شو
0
1400/05/21
سوال کننده
پولش جهنم من مادرم دلم داره میترکه از غصه
0
1400/05/21
سوال کننده
ریسک من زیاده
0
1400/05/21
سوال کننده
شنبه صبح دکتر میاد
0
1400/05/21
⚪روژین⚪
خدا ازشون نگذره واس چن قرون پول این استرس و میکنن تو دل مامانا منم ۲۰ روز زندگیم خلاصه شده بود تو گریه کردن الانم یاد اون روزا مییفتم بغل خفم میکنه
0
1400/05/21
⚪روژین⚪
مال منم زیاد بود یک ب ۶۱ بود
0
1400/05/21
سوال کننده
ریسکم و دیدی
0
1400/05/21
سوال کننده
زده 1 به 250
2
1400/05/21
مهسان 😍
مرضیه جان اصلا نگران نباش
مطمین باش نی نی نازت صحیح و سالمه
سونو و آزمایش اولت و آنومالیت عالی بوده
ی آمینو هم میدی برای اطمینان بیشتر
دوست منم دقیقا همینجوری بود جواب امینو اومد سالم سالم بود
مطمین باش نی نی نازت صحیح و سالمه
سونو و آزمایش اولت و آنومالیت عالی بوده
ی آمینو هم میدی برای اطمینان بیشتر
دوست منم دقیقا همینجوری بود جواب امینو اومد سالم سالم بود
0
1400/05/21
سوال کننده
نه خواهرام پیشمن نه مادرم
0
1400/05/21
⚪روژین⚪
ب ازمایشگاه بگو ک جواب فوری میخوای بعد ۳ روز جواب شفاهی بهت میدن
0
1400/05/21
سوال کننده
خودشون دیدن چه زاری میزدم
0
1400/05/21
⚪روژین⚪
منم تنها بودم. ی روز قبلش چن مدل غذا درست کردم گذاشتم یخچال . ۳ روز کامل استراحت مطلق بودم
0
1400/05/21
سوال کننده
باز واسه تو 61 بود من 250 زده
0
1400/05/21
⚪روژین⚪
عزیزم درکت میکنم. منم جواب و اول تو اوما فرستادم بچه ها گفتن ریسک داری. تا مطب با پا رفتم و کل خیابونو اشک ریختم اصلا واسم مهم نبود یکی ببینه
0
1400/05/21
⚪روژین⚪
توکلت ب خدا
0
1400/05/21
سوال کننده
منم
0
1400/05/21
سوال کننده
خیلی ریسکم زیاده
0
1400/05/21
⚪روژین⚪
خیلی مواظب خودت باش بعد انجام آمینو💛
1
1400/05/21
سوال کننده
باشه
1
1400/05/21
سوال کننده
محتاجم به دعاهاتون
2
1400/05/21
⚪روژین⚪
انشالله با خبرای خوب می یای
0
1400/05/21
سوال کننده
توروخدا هرکی ریسکش مثل من بوده بیاد بگه
0
1400/05/21
سوال کننده
تو مثانه اش کمی ادرار دیده شد به نطرت مشکلیه
0
1400/05/21
فرشته 🤰👶
عزیزم انشالله ک سالم سالمه
ولی حتماااااا یه نذری کن و انشالله نی نی ک سالم بود نذرتو ادا کن
انشالله امام حسین خودش کمک دلت میکنه
ولی حتماااااا یه نذری کن و انشالله نی نی ک سالم بود نذرتو ادا کن
انشالله امام حسین خودش کمک دلت میکنه
0
1400/05/21
سوال کننده
نذر شیر کردم برای حضرت علی اصغر
0
1400/05/21
سوال کننده
نذر اش هم دارم
1
1400/05/21
فرشته 🤰👶
الان تو تی وی داره کربلا رو نشون میده با چشم گریون التماس کردم به اقا امام حسین ک نی نیت سالم باشه🤲
0
1400/05/21
ساحل sh
سلام مرضیه جان من هم تو ان تی ریسک زیر ۱۰۰ داشتم هم کواد مارکر دادم . ریسکم شد ۱ به ۸
0
1400/05/21
ساحل sh
آمینوسنتز انجام داوم بعد از ۳ روز تلفنی بهمگفتن بچت سالمه و مشکلی نداده
0
1400/05/21
ساحل sh
اصلا نگراننباش
0
1400/05/21
ساحل sh
چون خطای آزمایشا خیلی خیلی بالاست
0
1400/05/21
ساحل sh
من مطمئنم بچت سالمه
0
1400/05/21
ساحل sh
ببین من دکترم آمادم کرده بود واسه سقط ولی خدا خواست و بچمسالم بود اصلا استرس نگیر
0
1400/05/21
سوال کننده
فدای اشکات
0
1400/05/21
سوال کننده
ریسکم خیلی بده
0
1400/05/21
ساحل sh
الان مگه ریسکت چند شده ؟ منمیگمکه زیر ۱۰ بود ۱ به ۸
0
1400/05/21
ساحل sh
بعدم از الان استرس وگریه رو بذار کنار تا شنبه حداقل روزی ۱۰ لیوان آب بخور . من از روتجربه میگم بهت
0
1400/05/21
ساحل sh
چون شنبه قبل تست نگاه میکنن ببینن مایع دور بچه چه اندازس. بخاطر نگرانی و استرست نگن برو دو روز دیگه بیا. مایعات تا میتونی مصرف کن
0
1400/05/21
ساحل sh
هفته ی دیگه این موقع . به این روزات میخندی میگی چقد الکی خودمو زجر دادم سره هیچی و خداروشکر بچم سالمه
1
1400/05/21
نسیم م
سلام منم باید امینوسنتز میشدم، قبول نکردم، سلفری دادم بجاش. بچه سالم بود.
نگران نباش و توکل به خدا کن
نگران نباش و توکل به خدا کن
0
1400/05/21
نسیم م
باید دیده بشه وگرنه مشکلیه.
مال من چون تو مثانه ادرار نرفته، سلفری دادم.
کلیه که کامل باشه، ادرار رو میفرسته به مثانه
مال من چون تو مثانه ادرار نرفته، سلفری دادم.
کلیه که کامل باشه، ادرار رو میفرسته به مثانه
0
1400/05/21
نسیم م
منم 18هفته تموم بودم سلفری دادم، خیلی هم طول کشید تا جوابش بیاد. ولی قلب خودم قرص و محکم بود. توام قلبت رو محکم کن و به خدا توکل داشته باش
0
1400/05/21
سوال کننده
قربونتون
0
1400/05/21
maman mahed 👼
مرضیه بازرگان
چقد اسمت آشناست
فک میکنم میشناسمت
چقد اسمت آشناست
فک میکنم میشناسمت
0
1400/05/21
یکتا (مامان نلین ❤️)
ادرار که باید تو کلیه باشه نشون دهنده اینه که داره کار میکنه
0
1400/05/21
یکتا (مامان نلین ❤️)
نمیشه سلفری بدی؟
0
1400/05/21
سوال کننده
خودش داد امینو
0
1400/05/21
خانم گل .
اره ریسکت 1 به 25 بالاست اما اصلا نگران نباش خیلیا امینو دادن بچه هاشونم سالم بودن
دکترم ک. میگی گفته سالمه بسپر ب خدا انشالله ک چیزی نیست
ولی چرا اینقدر جواب ازمایشت دیر اومده؟
دکترم ک. میگی گفته سالمه بسپر ب خدا انشالله ک چیزی نیست
ولی چرا اینقدر جواب ازمایشت دیر اومده؟
0
1400/05/21
سوال کننده
نمیدونم
0
1400/05/21
سوال کننده
خیلی بالاست یعنی
0
1400/05/21
معصومه خدایاشکرت
سلام مرضیه جون خوبی
0
1400/05/21
معصومه خدایاشکرت
انشاالله ک چیزی نیست برای بیشتریا ریسک زدن ولی بچشون سالم بودن
0
1400/05/21
سوال کننده
رفتم ازمایشگاه گفت ریسکت بالا نیست و بخاطر سن اکثرا از همه میگیریم
0
1400/05/21
سوال کننده
دعام کنید
0
1400/05/21
سوال کننده
ای خدا
0
1400/05/21
معصومه خدایاشکرت
انشاالله ک خیره
0
1400/05/21
لعیا gh
مرضیه جون خبلی برات ناراحت شدم.خیلی.الهی که هیچی نیست وبچت صحیح وسالمه
0
1400/05/21
سوال کننده
داغون و شکسته ام
0
1400/05/21
لعیا gh
اخه این چی بود
0
1400/05/21
الهی به امید تو 💗
مرضیه یادته
0
1400/05/21
لعیا gh
الهی که بحق خداهیچی نبس
0
1400/05/21
الهی به امید تو 💗
منم آمینو دادم
0
1400/05/21
الهی به امید تو 💗
چثدر الکی گریه کردم
0
1400/05/21
الهی به امید تو 💗
ریسکم یک به دویست بود
0
1400/05/21
لعیا gh
فندوقتم که کاکل زریه😍
0
1400/05/21
الهی به امید تو 💗
اما الهی شکر بچم سالم بود
0
1400/05/21
محدثه .
مرضیه این ریسک برا سن بالاس. وقتی سونو بگه سالمه یعنی سالمه.
عمه من تو ۳۸ سالگی ریسکش بالا بود امینو هم نداد چون سونو گفته بود سالمه. الانم بچش از دیوار راست میره بالا
عمه من تو ۳۸ سالگی ریسکش بالا بود امینو هم نداد چون سونو گفته بود سالمه. الانم بچش از دیوار راست میره بالا
0
1400/05/21
لعیا gh
خداروشکردوست عزیز
0
1400/05/21
الهی به امید تو 💗
فقط بعد آمینو استراحت کن ومایعات فراوون بخور هندونه بخور
0
1400/05/21
الهی به امید تو 💗
شیره انگور بریز تو آب بخور
0
1400/05/21
الهی به امید تو 💗
این روزا برا پنجاه درصد بارداریا ریسک میزنن
0
1400/05/21
لعیا gh
سونوگفته سالمه؟؟
0
1400/05/21
الهی به امید تو 💗
من سونو خوب بود آزمایش ان تی ریسک داشتم
0
1400/05/21
محدثه .
منو نمیگی گفتن مهره کمر بچت مشکل داره. فقطم بخاطر اینکه برم مطب شخصی پزشک. مردمو زنده شدم
رفتم ی سونو دگ گفتن سالمه
رفتم ی سونو دگ گفتن سالمه
0
1400/05/21
محدثه .
چون میدونن ادم برا بچش همه کار میکنه همه پولی خرج میکنه بخاطر این. ترفند جدیدشونه
0
1400/05/21
محدثه .
اره سونوش سالمه کاملا
0
1400/05/21
لعیا gh
این چه کاریه نمیگن مادربدبخت دیوونه میشه
0
1400/05/21
لعیا gh
خب پس خداروشکر
0
1400/05/21
الهی به امید تو 💗
دقیقاً
0
1400/05/21
محدثه .
من دیونه شدم دگ بخدا بگم موهام سفید شد باور نمیکنی.
با اینکه سونو بعدی گفت سالمه بازم پیش خودم میگم نکنه اولیه واقعا درست گفته
با اینکه سونو بعدی گفت سالمه بازم پیش خودم میگم نکنه اولیه واقعا درست گفته
0
1400/05/21
نسترن ..
مرضییه اصلا نگران نباش بچت سالمه سالمه این شگرد جدید دکتراس برا پول اینکارا رو میکنن وگرنه همه بچه ها سالم سالمن ..ب خاهر من گفتن بچه دور سرش اب داره نصف مغزش نیس خدا توبه
0
1400/05/21
نسترن ..
بچه دنیا اومد سالم دکتره دهنش وا موند
0
1400/05/21
سوال کننده
خداروشکر که هستید
0
1400/05/21
سمیررررررراااااا sh
بخدا بچت سالمه الکی جوش نزن
0
1400/05/21
سوال کننده
من که داغونم حرفاتون ارومم میکنه
0
1400/05/21
سوال کننده
وقت خوشحالی نداشتم
0
1400/05/21
سوال کننده
سونوم دیدی
0
1400/05/21
سمیررررررراااااا sh
الکی ن گریه کن ن جوش بزن اینا براش بدتره
0
1400/05/21
سمیررررررراااااا sh
اره بودن از تو بالاتر بخدا بچت هیچیشم نیس
0
1400/05/21
سمیررررررراااااا sh
بعد بشین گریه کن بشین جوش بزن من امروز اینقد جوش زدموهیچینخوردم بچه طفلکم ی تکون نمخوره
0
1400/05/21
سوال کننده
ای خدا
0
1400/05/21
سمیررررررراااااا sh
نکن سالمه بخدا برامنم دعا کن خواهر حال دام خرابه
0
1400/05/21
سوال کننده
خدا تو این شبا به دلامون نگاه کنه
0
1400/05/21
سمیررررررراااااا sh
انشالله
0
1400/05/21
حورا جانان💏👼👼
مرضیه مرضیه دختر خوب نکن اینجور بخدا بچت سالمه
0
1400/05/21
حورا جانان💏👼👼
من 18 هفته رفتم گفت کیست کوریید تو سر بچه هست تا رفتم اکو قلب بچه مردمو زنده شدم
0
1400/05/21
حورا جانان💏👼👼
اینا مارکر هستن اگه شرایط دیگهه دست نده دستشون به تنهایی خطر ندارن
1
1400/05/21
حورا جانان💏👼👼
ایمان داشته باش که سالمه
0
1400/05/21
🏝🧚♀️ermiyast 🏝🧚♀️m,o
سلام عزیزدلم با این استرسی ک شماداری کلی الان اون نی نی طفلی اذیت شده یخورده ارامش داشته باش شما الان یه مامانی و باید مسولیت پذیرتر باشی گلم دل هممون روشنه ک چیزی نیست اینها دلداری نیست دلمون گرمه ک هیچی نیست باور کن
0
1400/05/21
مهری رشیدی
من بهت اطمینان میدم هیچ مشکلی نداری
منم دقیقا حال تو را داشتم
اولا"که دکترم را عوض کردم چون گفت حتما باید آمینو بشی منم از یک درصد ریسک سقطش میترسیدم
دکتر بعدیم گفت آمینو برای بالای ۴۰ ساله برای شما آزمایش سلفری کافیه
خدا را شکر سلفری دادم بعد دوهفته جوابش اومد همه چی خوب بود
شما هم مطمئن باش مشکلی نداری
نی نی را اذیت نکن ناراحتیت روش اثر بد داره
قول میدم همه چی خوبه
این آزمایشها یه جور اجباره برای همه باردارهای بالای ۳۰ سال که خیلشون راحت باشه
منم دقیقا حال تو را داشتم
اولا"که دکترم را عوض کردم چون گفت حتما باید آمینو بشی منم از یک درصد ریسک سقطش میترسیدم
دکتر بعدیم گفت آمینو برای بالای ۴۰ ساله برای شما آزمایش سلفری کافیه
خدا را شکر سلفری دادم بعد دوهفته جوابش اومد همه چی خوب بود
شما هم مطمئن باش مشکلی نداری
نی نی را اذیت نکن ناراحتیت روش اثر بد داره
قول میدم همه چی خوبه
این آزمایشها یه جور اجباره برای همه باردارهای بالای ۳۰ سال که خیلشون راحت باشه
0
1400/05/22
ترنم ...

0
1400/05/22
ترنم ...

0
1400/05/22
ترنم ...
نگراتیت الکیه
منم ریسکم 1 به 86 بود
پشیمون میشی
وقتی سونو مشکلی نداره الکی غصه نخور
فقط آرامش داشته باش ک بهدش خیلی رعایت کن
منم ریسکم 1 به 86 بود
پشیمون میشی
وقتی سونو مشکلی نداره الکی غصه نخور
فقط آرامش داشته باش ک بهدش خیلی رعایت کن
0
1400/05/22
❤mahur❤ ❤mahak❤
اوووو دختر عروس عمه من ۱ب ۸ بود ریسکش.تازه داداش دختره هم مشکل دار بود.اما مادرش میگف مطمئنم سالمه .امینو داد اوکی بود.الانم یسالش بچع ش
0
1400/05/22
سوال کننده
خداروشکر همتون هستید
0
1400/05/22
سوال کننده
چون خانوادم پیشم نیستن
0
1400/05/22
سمیررررررراااااا sh
بخدا الکی جوش نزنی بچت سالمه سالمه
0
1400/05/22
سوال کننده
پهلو درد طبیعیه
0
1400/05/22
سمیررررررراااااا sh
اره منم دارم نگران نباش
0
1400/05/22
سوال کننده
ممنون
0
1400/05/23
سوال کننده
سلام
0
1400/05/23
سوال کننده
توروخدا دعام کنید تست ودادم الان چی کنم
0
1400/05/24
سمیررررررراااااا sh
خب کی باید بری جواب بگیری
0
1400/05/24
🍃🌵Zahra🌱 .
هیجی ازجات بلند نشو تا یه هفته سفت و سخت رعایت کن
فردا احتمالا ازازمایشگاه زنگ میزنن میگن بچت سالمه ی نفس راحت میکشی
فردا احتمالا ازازمایشگاه زنگ میزنن میگن بچت سالمه ی نفس راحت میکشی
0
1400/05/24
سوال کننده
زنگ نزدن هنوز همش اشکریزانم
0
1400/05/24
سوال کننده
زنگ نزدن یعنی مشکلی هست
2
1400/05/24
سوال کننده
امشب شب حصرت علی اصغره واسه بچم یک حمد وتوحید بخونید اگه میشه
0
1400/05/24
مریم سپهری
عزیزم من مطمئنم بچت سالمه خیالت راحت. منم امینو شدم. کاش نمیشدم. بچم سالم بود ولی بعد آمینو کیسه ابم مشکل پیدا کرد. وای ک چقد اذیت شدم. الانم بااینکه سونو هام خوب بوده خداروشکر اما همش نگرانم بچه تو خشکی افتاد طوریش نشده باشه
0
1400/05/25
🍃🌵Zahra🌱 .
۳ روز شده؟
0
1400/05/25
🍃🌵Zahra🌱 .
اصولا روز سوم زنگ میزنن میگن سالمه ولی ۳ هفته دیگه جواب کتبی میدن
الکی نگرانی بخدا بچت سالمه مطمعن باش
الکی نگرانی بخدا بچت سالمه مطمعن باش
0
1400/05/25
سوال کننده
دیروز دادم
0
1400/05/25
سوال کننده
گفتن 21 روز بعد
0
1400/05/25
🍃🌵Zahra🌱 .
احتمالا فردا از ازمایشگاه بهت زنگ بزنن
0
1400/05/25
🍃🌵Zahra🌱 .
ب خواهر منم همینو گفته بودن ولی روز سوم زنگ زدن گفتن ۹۹درصد بچت سالمه ولی جواب قطعی ۳هفته دیگه میاد
0
1400/05/25
🍃🌵Zahra🌱 .
تو فقط استرسو ازخودت دور کن مایعات زیاد بخور فقط برای دسشویی بلند شو یه هفته سفت و سخت مراقبت کن انشالله مشکلی پیش نمیاد بچتم صحیح و سالم بغل میگیری بهت قول میدم
0
1400/05/25
سمیررررررراااااا sh
بچت سالمه اینقد حرص نخور بده برات بخدا من چن روزه حرص خوردم بچمتکون نمخوره
0
1400/05/25
سوال کننده
فدات
0
1400/05/25
سوال کننده
امشب به عللی اصغر پناه بردم
0
1400/05/25
سوال کننده
یاسین خوندم
0
1400/05/26
Feri 🙃🤩☹️
خبری نشدمرضیه زنگت نزدن هنوز؟
0
1400/05/26
سوال کننده
نه هنوز یعنی چیزی شده
0
1400/05/26
سوال کننده
خودشون گفتن 21 روز د
0
1400/05/26
Feri 🙃🤩☹️
من نمیدونم عزیزم من امینو ندادم فقط خواستم خبرتوبگیریم عزیزم مطمعن باش فندوقت صحیح وسالمه شک نکن اینام که میفرستن فقط برااینکه پول بزنن به جیب
0
1400/05/26
Feri 🙃🤩☹️
اینکه میگن تلفنی خبرمیدن چجوریه نمیتونی خودت زنگ بزنی خبربگیری،؟
0
1400/06/10
سوال کننده
سلام عزیزان
0
1400/06/10
سوال کننده
خیلی ممنون برای دلهای پاکتون که دعام کردید
0
1400/06/10
🍃🌵Zahra🌱 .
سلام مرضیه چیشد جواب امینوت اومد
0
1400/06/10
سوال کننده
اره گفت کاملا سالمه
0
1400/06/10
🍃🌵Zahra🌱 .
وووی دیدی بهت گفتم بچت سالمه
الکی خودتو پیر کردی
خداروشکرررررر خوشحال شدم عزیزم🥰🥰🥰🥰🥰😍😍😍
الکی خودتو پیر کردی
خداروشکرررررر خوشحال شدم عزیزم🥰🥰🥰🥰🥰😍😍😍
0
1400/06/10
سوال کننده
ممنون که دعا کردید برام
0
1400/06/10
سوال کننده
بخدا موهام سفید شد
0
1400/06/10
🍃🌵Zahra🌱 .
الهی عزیزم
میدونم خیلی خیلی سخته
ولی خداروشکر ک دلت اروم گرفت
تموم شد استرسات
میدونم خیلی خیلی سخته
ولی خداروشکر ک دلت اروم گرفت
تموم شد استرسات
0
1400/06/10
سوال کننده
واقعا
0
1400/06/10
🍃🌵Zahra🌱 .
معلوم نشد چرا انقد دیر جوابو دادت
0
1400/06/10
🍃🌵Zahra🌱 .
اصولا سه روزه ی جواب شفاهی میدن اخه
0
1400/06/10
🍃🌵Zahra🌱 .
کتبیش میمونه ۳ هفته دیگه
0
1400/06/10
🍃🌵Zahra🌱 .
ب خواهر بدبخت من با ۲۶ سال سن ریسک زده بودن
0
1400/06/10
سوال کننده
نمیدونم بخاطر کرونا
0
1400/06/10
سوال کننده
خیلی استرس کشید
0
1400/06/10
🍃🌵Zahra🌱 .
خدا لعنتشون کنه همش ریسکای الکی بخاطر پول میزنن
0
1400/06/10
🍃🌵Zahra🌱 .
اره بدبخت تو سه روز اب شد
0
1400/06/10
سوال کننده
نمیدونی چه حالیه
0
1400/06/10
سوال کننده
تمام مدت ادم داغونه نمیدونه چی کنه
0
1400/06/10
سوال کننده
از در خونه بیرون نرفتم افسرده
0
1400/06/10
🍃🌵Zahra🌱 .
واقعا سخته
خدا سرکافرم نیاره
ادم بلاتکلیفه همش فکرای منفی و بد میاد تو سرادم
خدا سرکافرم نیاره
ادم بلاتکلیفه همش فکرای منفی و بد میاد تو سرادم
0
1400/06/10
سوال کننده
انگیزه نداشتم کاری کنم
0
1400/06/10
🍃🌵Zahra🌱 .
اره دقیقا
من شبا یادش میوفتادم ب خودشم نمیتونستم بگم میگفتم واسش خوب نیس گریه میکردم نمیتونستم جلوی خودمو بگیرم شوهرم یهو با صدام از خواب میپرید
ینی هیچجوره اروم و قرار نداشتم
من شبا یادش میوفتادم ب خودشم نمیتونستم بگم میگفتم واسش خوب نیس گریه میکردم نمیتونستم جلوی خودمو بگیرم شوهرم یهو با صدام از خواب میپرید
ینی هیچجوره اروم و قرار نداشتم
0
1400/06/10
سوال کننده
من هیچکی از خانوادم کنارم نیست
0
1400/06/10
سوال کننده
داغون شدم
0
1400/06/10
سوال کننده
الان اکو قلب دارم بازم دعام کن
0
1400/06/10
🍃🌵Zahra🌱 .
اونم نبود
حتی ب مامانم نگفتیم ک استرس نکشه
هنوزم نمیدونه
حالا خواهرم با امینو کارش تموم نشد فرستادنش اکو
ک معلوم شد ی رگ قلبش سمت راسته باید ب چپ باشه
یدونم سوراخ هست
دیگه گفتن کاری ازدستمون برنمیاد باید بمونه دنیا بیاد ببینیم نیاز ب عمل داره قلبش یانه
۱۰مهر زایمانشه
ایشالا ک نیاز ب عمل نداشته باشه
ی نفسی بکشه
حتی ب مامانم نگفتیم ک استرس نکشه
هنوزم نمیدونه
حالا خواهرم با امینو کارش تموم نشد فرستادنش اکو
ک معلوم شد ی رگ قلبش سمت راسته باید ب چپ باشه
یدونم سوراخ هست
دیگه گفتن کاری ازدستمون برنمیاد باید بمونه دنیا بیاد ببینیم نیاز ب عمل داره قلبش یانه
۱۰مهر زایمانشه
ایشالا ک نیاز ب عمل نداشته باشه
ی نفسی بکشه
0
1400/06/10
سوال کننده
بچه خواهرزادم 3 تا سوراخ داشت نزدیک یکسالگیش دوتا بسته شد
0
1400/06/10
🍃🌵Zahra🌱 .
اگه تو سونو چیزی نشون نداده پس چیزی نیس
اکثرا بعد امینو میفرستن ب اکو
نترس اصلا
براخواهرمو رگ قلبشو تو سونو نشون داده بود
اکثرا بعد امینو میفرستن ب اکو
نترس اصلا
براخواهرمو رگ قلبشو تو سونو نشون داده بود
0
1400/06/10
سوال کننده
بدنیا میان گریه میکنن سوراخه بسته میشه
0
1400/06/10
🍃🌵Zahra🌱 .
🤲🤲🤲
0
1400/06/10
سوال کننده
لحظات بارداری شیرینی نداره همش استرسه
0
1400/06/10
سوال کننده
قبلا دوبار فقط سونو بود یه ازمایش
0
1400/06/10
سمیررررررراااااا sh
هی مرضیه از دست توووووو
0
1400/06/10
سمیررررررراااااا sh
ب سلامتی من چقد گفتم سالمه باید خرم شکلات پخش کنم این دفعه ک برم
0
1400/06/10
سوال کننده
عزیزم
0
1400/06/10
سمیررررررراااااا sh
اینقد جوش زدی استرس حالا توبرامم دعا کن
0
1400/06/10
سمیررررررراااااا sh
هی گفتم استرس نده سالمه استرس نده سالمه مگ گوش کردی تو
0
1400/06/10
سوال کننده
بخدا دست خودم نبود
0
1400/06/10
سمیررررررراااااا sh
شکر حالا لذت ببر دیگه خیالت راحت شده دیگ بچت سالمه سالمه
0
1400/06/10
Feri 🙃🤩☹️
خداروشکر برو حالشو ببر تا زایمان
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



925

