دکتر عزیز و اوماهای جان .دخترم از یک مرداد اسهال شد دو روز با تب بعدش اسهال قطع شد ولی تب میکیرد با استامینوفن کنترل میکنم یه شب خیلی تب کرد صبحش بردم دکتر متخصص ابریزش بینی هم داره سفید .دکتر ستریزن داد .قبلش به خاطر اسهال دکتربردم استامینوفن گفت بده .هنوزم که هنوز تب داره یه روز نداره یه رپز تب داره با تب سنج از زیر بغل میگیرم 37.۵ نشون میده گاهی بیشتر گاهی کمتر حالا نمیدونم بازم دکتر ببرم چیکار کنم .واکسنم نزده .به خاطر تب سرگردانم غذا نمیخوره زیاد شیر خودمو میخوره .چیکارکنم کسی شرایط منو داشته راهنمایی کنه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



446
1400/05/17



