سلام عزیزحتی یه سرماخوردگی هم میتونه علائم کرونا باشه پس برین دکتر
همه اینایی که گفتی علائم کروناست
تا وقتی که برید دکتر آب هویج آب میوه همه چی طبیعی سوپ درست کن با بلغور گندم که طبعش گرمه
لیمو تازه بگیر مدام بریز توآب بوخورین
به هیچ عنوان غذا باطبع سرد نخورین
پای مرغ خیلی قوت داره درست کن
من کرونا داشتم همه اینایی که گفتم انجام دادم خوب شدم انشاالله هرچه زودتر خوب میشین دکتر یادت نره بری
تا اولشه دکتر برین .خوددرمانی نکنید.اسهال برای بچه خطر ناکه
به کولر هیچ ارتباطی نداره
حتما صبحها ناشتا دو سه لیوان آب ولرم بخورید. خیلی تاثیر داره.
ماهم این علائم داشتیم هممون کرونا مون مثبت شد. پسرم چون اسهال و تب داشت بستری شد. خطرناکه واس بچخ
ما آشنایانمون کرونا گرفته بودن همه ای این علائم رو داشتن و دکتر بهشون گفته بود شانس آوردین که ریه هنوز به اون صورت درگیر نشده فهمیدین البته اونا علاوه بر اینایی که شما گفتین بدن درد شدید و سر درد و و سوزش چشم هم داشتن بهتر شما هم دکتر برین
الان مشکلی نداریم دیگه خوبیم فقط دیروز همش شکم درد داشتیم .حالا دخترم اسهاله نگرانم .ببخشید ولی پی پیش سبزه تیره هست
اگه نگرانین حتما دکتر ببرین
سلام این علایم کرونا هست اگر حال عمومی خوبی ندارید حتما با پزشک مشورت کنید