والله من شنیدم ضرر نداره چون کاملا گیاهیه ولی من استفاده کردم برای بچه هام اصلا اثر نداشت کاملا بیفایده بود نه خابشون میبرد نه اروم تر میشدن دوتا شیشه تموم کردم و اثری نزاشت
ممکنه پزشکش بخاطر اینکه بگیم وااای چقد کارش خوب بود بچم اروم شد، دارویی تجویز کرده باشه ک عوارضش بیشتر از سودش باشه
من کلا همیشه وقتی پزشک یه چیزی تجویز میکنه درمورد اون دارو از دکترای دیگه هم نظر میپرسم و تحقیق میکنم درموردش
خوبه که از تجربیات بقیه هم استفاده کنیم
اتفاقا عموم مردم میرن پیش پزشکی که بهش اعتماد دارن حرفاشو قبول دارن
و همه پزشکان محترم هرزمان دارویی یا دستوری رو بدن قطعا و حتما اگر ضرری هم کنار خاصیتش داشته باشه به بیمار میگن
و همینطور صدرصد میزان دوز مصرفی ک بی عوارض باشه اونم برای کودک تجویز میکنن
عزیزم الان شما مشکلت با سوال پرسیدنم از دکتر اوما چیه؟ خب میخام خیالم راحت شه
بچه اولمه تجربه ای از دکترای شهرم ندارم
دکتر قبلیش واسش داروی بلادونا تجویز کرد اومدم اوما پرسیدم درموردش و تحقیق کردم دیدم عوارض زیادی داره و بخاطر همین دکترشو عوض کردم
شماهم اگه تجربه ای درمورد این دارو داری ممنون میشم به اشتراک بزارید
سلام شربت بی بی سد گیاهی هست و برای کودکان تجویز میشه نگران نباشید