همین سوالمه
2
1400/05/14
لعیا gh
خیر
0
1400/05/14
تارا محمدی
به تنهایی نه اما اگه آمپول زدی برا آزاد سازی اره تا ۱۴ روز نتیجه کاذبه
0
1400/05/14
لعیا gh
کیت تخمک گذاریومیگه نه بی بی
0
1400/05/14
سوال کننده
من دیروز زدم شبشم زدم عکس میزارم ببینید
0
1400/05/14
سوال کننده
کیت؟
0
1400/05/14
لعیا gh
فکرکنم تاراجون اشتباه متوجه شدن
0
1400/05/14
سوال کننده

جفتشون دیروز زدم بالایی عصر پایینی شبش
0
1400/05/14
سوال کننده
اره فک کنم
0
1400/05/14
پارمیس s
نه ولی باعث تحریک تخمدان ها و دوقلوزایی میشه
0
1400/05/14
لعیا gh
اقدامتویه شب درمیون داشته باش
0
1400/05/14
سوال کننده
من ی فولی ۱۷روز۱۳سیکلم داشتم چون پریودم منظم نبوده بخاطر همون نمیدونم تخمک گذاری میشه یا مه
0
1400/05/14
سوال کننده
بنظرت کسی ک تنبلی داشته تخمک گذاری میکنه یا میشه کیست همین فولیکول
0
1400/05/14
لعیا gh
اگه تنبلی داشتی همین ۱فولی هم نداشتی.این دلیل نمیشه.بله تخمک گذاری هم میکنه
0
1400/05/14
سوال کننده
عکس سونومو میزارم ببین
0
1400/05/14
سوال کننده
من اصلاح سبک انجام میدم دوماهه
0
1400/05/14
zahra 👶💑👫
سلام عزیزم
مثبته
اقدام کن
مثبته
اقدام کن
0
1400/05/14
سوال کننده
اگ هنوزم pco بودم تو سونو شکمی نشون میداد؟
0
1400/05/14
لعیا gh
زمانی کیست میشه که که فولیت بالای ۲۲باشه وازادنشه البته ممکنه کیست هم نشه
0
1400/05/14
لعیا gh
بله
0
1400/05/14
zahra 👶💑👫
آمپول نداد دکتر برات؟
0
1400/05/14
سوال کننده
سلام گلم دیروز عصر و پریشب اقدام داشتم امشب هم داشته باشم؟
0
1400/05/14
سوال کننده

0
1400/05/14
لعیا gh
بله امشبم برواقدام
0
1400/05/14
سوال کننده
بنظرتون شنبه ک میشه ۱۸سیکلم برم سونو اگ آزاد شده باشه نشون میدع؟
0
1400/05/14
zahra 👶💑👫
آره عزیزم
به نظر من تو اقدام محدودیتی وجود نداره
به نظر من تو اقدام محدودیتی وجود نداره
0
1400/05/14
لعیا gh
چرابری سونو؟تواقدامتوبکن وصبرکن تاموعدت
0
1400/05/14
سوال کننده
ن من اصلاح سبک می
کنم زیر نظر دکتر نیستم لتروزول هم حقیقتش ی ماما خونگی با ژل رویال بهم داده
کنم زیر نظر دکتر نیستم لتروزول هم حقیقتش ی ماما خونگی با ژل رویال بهم داده
0
1400/05/14
سوال کننده
ضعیف نمیشه اسپرم؟
0
1400/05/14
zahra 👶💑👫
نه نرو
0
1400/05/14
سوال کننده
کیسه آب یخ ک میگن روچجور بزارم ؟ برا شوهرم
0
1400/05/14
zahra 👶💑👫
نه
تو اقدامات قبلی رو کردی با اسپرم های خوب
تو اقدامات قبلی رو کردی با اسپرم های خوب
0
1400/05/14
لعیا gh
بیای به این چیزافکرکنی حالاحالاهاحامله نمیشی وخودتم نابودمیکنی امشب برو شنبه هم برواقدام
0
1400/05/14
لعیا gh
نیم ساعت قبل رابطه بذارروبیضه هاش
0
1400/05/14
zahra 👶💑👫
میتونی هم از اون حاضری ها بگیری همم خودت تو خونه تو یه نایلون پلاستیکی یخ بریزی با پارچه دورش رو بگیری
0
1400/05/14
سوال کننده
جدی؟ آخه میدونی ن ترشح دارم ن چیزی فقط دیشب سمت راستم ک لولی بود درد داشتم یکم شبشم پهلوم سمت راست دردمیکرد از خواب بیدارم کرد
0
1400/05/14
سوال کننده
دعا کن برام خدایی خسته شدم
0
1400/05/14
سوال کننده
مرسی عزیزم چشم
0
1400/05/14
zahra 👶💑👫
چند وقته اقدامی؟
0
1400/05/14
لعیا gh
ربطی نداره به ترشح.ان شاالله که آزادشده وباردارمیشی
0
1400/05/14
لعیا gh
چشمت بی بلا
0
1400/05/14
سوال کننده
ینی نیم ساعت روش باشه بعد بریم اقدام
0
1400/05/14
zahra 👶💑👫
همسرت مشکل داره؟
0
1400/05/14
لعیا gh
نه بدبخت هی یخ میزنه بچه هاتون فریزمیشن🤣🤣چندباری بذاروبردار
0
1400/05/14
سوال کننده
یخ پزشکی خونه دارم از اینا ک داروخونه میدن
0
1400/05/14
سوال کننده
دوسالع
0
1400/05/14
سوال کننده
مرسی عزیزم انشالله
0
1400/05/14
zahra 👶💑👫
اره اونم میشه
ولی مستقیم نزار
ولی مستقیم نزار
0
1400/05/14
سوال کننده
ن خداروشکر سالمه خودم مشکل دارم
0
1400/05/14
سوال کننده
خخخخ باشه عزیزم مرسی ازت
0
1400/05/14
سوال کننده
اره میزارن تو پارچه ای چیزی
1
1400/05/14
لعیا gh
خواهش میکنم الهی هرچه زودترنتیجه بگیری
0
1400/05/14
zahra 👶💑👫
خب پس ان شالله دیگه این ماه نتیجه میگیری
0
1400/05/14
تارا محمدی
وای خدا 🤣🤣🤣🤣
0
1400/05/14
تارا محمدی
فک کردم بی بی
0
1400/05/14
تارا محمدی
خدایا منو محو کن
0
1400/05/14
تارا محمدی
من گیجم گیجججج
0
1400/05/14
سوال کننده
ممنونم عزیزم من با دارو شده بود ۲۰تا فولیکول همزمان داشتم این ماما خونگی خیلی دعوام کرد گفت ذخیرتو داری میاری پایین
دوماه اصلاح سبک میکنم ماه قبلی با دارو های ک ماما داد و اصلاح سبک ۳۵روز شد پریود شدم. این ماه روزی دوتا اینوفولیک و لتروزول خوردم و ژل رویال
دوماه اصلاح سبک میکنم ماه قبلی با دارو های ک ماما داد و اصلاح سبک ۳۵روز شد پریود شدم. این ماه روزی دوتا اینوفولیک و لتروزول خوردم و ژل رویال
0
1400/05/14
سوال کننده
عیب ندارع عزیزم
1
1400/05/14
تارا محمدی
لتروزل که باعث مثبت شدن کیت نمیشه
0
1400/05/14
تارا محمدی
اما من شنیدم کلومفین میشه
1
1400/05/14
تارا محمدی
ببخشید عزیزم
0
1400/05/14
سوال کننده
مرسی گلم
0
1400/05/14
تارا محمدی
قربونت
0
1400/05/14
Elnaz s.t مامی دوقلوها👶👶
بله
0
1400/05/14
سوال کننده
میشه؟
0
1400/05/14
راضیه~♡ ☆
منم یبار با لتروزول و دارو کیت استفاده کردم همش دوخط پررنگ بود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



543

