سلام خدمت پزشک اوما ومامان های اومایی
من آلرژی دارم (آبریزش بینی وعطسه) خیلییی اذیت میشم چیکار کنم نباید قرص بخورم میدونم ولی چیکار کنم خوب شم
کلا امروز آبریزش بینی وعطسه شدید داشتم چیکارکنم خوب شم اینطوری پیش بره کلا آب بدنم از دست میدم
پرسش (1400/05/02):
آلرژی در بارداری
358
24
1400/05/02
سوال کننده
0
1400/05/02
رها a
سلام عزیزم
0
1400/05/02
رها a
گزنه از عطاری تهیه کن ،دم کن بخور،یه استکان روزی
0
1400/05/02
رها a
تو بارداری مشکل نداره،اهن و ویتامین دی هم داره.منم میخورم
0
1400/05/02
رها a
یه قاشق خشکش رو تو یه استکان ابجوش بریز ولرم شد صاف کن بخور
0
1400/05/02
رها a
انتی هیستامین گزنه خیلی بالاست کمک میکنه
0
1400/05/02
رها a
بعد ببین به چی آلرژی داری حذفش کن از دوروبرت دیگه
0
1400/05/02
سوال کننده
سلام عزیزم
0
1400/05/02
سوال کننده
مطمئنی با گزنه خوب میشم یعنی ضرر نداره
0
1400/05/02
سوال کننده
بابا امروز رفتم مزرعه حالم عوض شه بعد دیگه بدتر شدم
0
1400/05/02
رها a
والا خودم استفاده کردم و میکنم .امتحان کن،چون تو بارداری ضرر نداره،از دکترتم میخوای بپرس
0
1400/05/02
سوال کننده
ولا پس خوبه پس منم میخورم به امید خدا انشاءالله خوب میشم
0
1400/05/02
رها a
دمنوش مفیدی هست بخاطر اینکه اهن داره ،قند رو هم کنترل میکنه،فقط مدر هست ،صبح بخور که شب مشکل دستشویی رفتن پیدا نکنی
0
1400/05/02
رها a
تو نتم یه سرچ بکن دربارش بخون مطمعن شی
0
1400/05/02
رها a
من سرفه های دخترم هم با گزنه خوب شد خداروشکر،الرڗی داشت
0
1400/05/02
سوال کننده
اوکی همین کارو میکنم ممنونم عزیزم
0
1400/05/02
رها a
فدات،سازگار باشه
0
1400/05/02
❤نگین ❤
عزیزم منم آلرژی داشتم ک مجبور بودم دگزا بزنم ولی تو بارداری روزی یکی سیتریزین میخورم خیلی خوبه
0
1400/05/02
مامان رها 💝🧚♂️🧚♀️🧚💝
اما من سرچ کردم گفتن باعث سقط میشه
0
1400/05/02
سوال کننده
منم سرچ کردم گفت خوب نیست
0
1400/05/02
سوال کننده
سیتریزین واسه بارداری ضرر نداره
من قبل بارداری تلفاست میخوردم ولی الان نمبتونم حتی میگن سیتریزین ولسه بارداری ضرر داره
من قبل بارداری تلفاست میخوردم ولی الان نمبتونم حتی میگن سیتریزین ولسه بارداری ضرر داره
0
1400/05/03
رها a
کلا که الان تو شرایط کرونا دگزا سیستم ایمنی رو نابود میکنه و اصلا خوب نیست
0
1400/05/03
رها a
وقتی دمنوش گیاهی کمک کننده هست که واسه بارداری هم مفیده چرا قرص شیمیایی مصرف کنیم
0
1400/05/03
پزشک اوما
سلام بینی تان را روزی 3 بار با سرم ولرم ترجیحاً بینی پاک بشویید، در صورت عطسه شدید نصبف قرص سیترزین ۱۰ را هنگام خواب بخورید
0
1400/05/03
پزشک اوما
با پزشک معالج هم مشورت کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




