این لک رو دیشب دیدم دیگ بعد اون هیچی نیومده بنظرتون پریودیه یا لانه گزینی اولش صورتی رنگ بود خشک شد اینجوری شد
1
1400/04/30
سوال کننده

0
1400/04/30
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
چند روز به موعدت مونده
0
1400/04/30
سوال کننده
نامنظمم ولی تا الان سابقه نداشته ک لک ببینم ولی بعدش پریودم نیاد
0
1400/04/30
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
به هر حال نامنظم بودنم زمان داره مثلا از ۲۸ تا ۳۵
0
1400/04/30
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
من دقیقا اینجوری بودم
0
1400/04/30
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
پس صبر کن تا موعدت ان شاءالله خیر باشه
0
1400/04/30
سوال کننده
آخه نمیدونم موعدم کیه
0
1400/04/30
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
ببین مثلا من از ۲۰ تا ۲۸ آذر موعد پریودیم بود قبل این تاریخ تقریبا وسطای آذر بود خون شفاف قرمز ازم اومد بعد ۲۷م بی بی چک زدم مثبت شد
0
1400/04/30
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
طولانی ترین و کوتاهترین موعد رو باید در نظر بگیری دیگه
0
1400/04/30
سوال کننده
آخه ۲۶روز کوتاهترین ۴۲روز بلندترین
0
1400/04/30
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
pco هستی
0
1400/04/30
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
؟
0
1400/04/30
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
دارو هم میخوردی ؟
0
1400/04/30
سوال کننده
بعد جالب اینه تا ب این سن همیشه وقتی لک میاد تا ی چن ساعت بعدش خونریزی شروع میشد
0
1400/04/30
سوال کننده
اره هستم
0
1400/04/30
سوال کننده
همه دارویی خوردم نتیجه نداد
0
1400/04/30
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
این ماه هیچی نخوردی
0
1400/04/30
سوال کننده
این ماه گرمیجات و داروهای خونگی خوردم
0
1400/04/30
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
صبور باش به حق این روز عزیز الهی خیر باشه برات
0
1400/04/30
سوال کننده
آخه برام عجیبه ک چرا اینجوری شدم الان ۲۴ساعت از لک دیدنم گذشته
0
1400/04/30
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
منم pco بودم و تحت درمان
0
1400/04/30
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
الهی خیر باشه
0
1400/04/30
سوال کننده
شماهم دارو خوردین
0
1400/04/30
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
اره
0
1400/04/30
سوال کننده
انشالله
0
1400/04/30
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
به جز داروهای محرک برا pco دارو خوردم
0
1400/04/30
سوال کننده
چ داروهایی
0
1400/04/30
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
ضد بارادی
0
1400/04/30
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
دوفاستونمدرو
0
1400/04/30
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
کسی
0
1400/04/30
سوال کننده
ینی همزمان
0
1400/04/30
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
مدروکسی
0
1400/04/30
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
متفورمین
0
1400/04/30
سوال کننده
من فعلا دیگ دارو نمیخورم
0
1400/04/30
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
نه خب دوره ای
0
1400/04/30
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
یسال طول کشید
0
1400/04/30
سوال کننده
میخوام اگ بشه با داروهای خونگی و عطاری رحمم رو فعال کنن
0
1400/04/30
سوال کننده
م
0
1400/04/30
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
این بین عادات غذایی عوض کردیم منو همسرم
0
1400/04/30
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
اونم ویتامین میخورد
0
1400/04/30
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
منم زینک و فولیک و ویتامین e و c هم میخوردم
0
1400/04/30
sheyda 😍😍
خانمی بارداری به احتمال زیاد منم مثل تو بودم بعد دو روز از پریودم گذشت تست دادم مثبت بود
0
1400/04/30
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
خیلی خوبه عسلو سیاهدونه خیلی برا هردو مفیده
0
1400/04/30
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
😍
1
1400/04/30
سوال کننده
اره خیلی گرمیجات میخورم خیلی
0
1400/04/30
سوال کننده
واقعا؟ عکسشو نداری
0
1400/04/30
Zahra Nik
من یک روز قبل از موعدم لک داشتم تا چند روز . مثل هرماه نبود که بیشتر بشه
0
1400/04/30
سوال کننده
باردار بودی بعدش؟
1
1400/04/30
🥰 فاطمه 🥰
به نظرم موعدت رو همون روزی حساب کن که ماه قبل پریود شدی
0
1400/04/30
🥰 فاطمه 🥰
اگه ازش گذشته بی بی بزن
0
1400/04/30
Zahra Nik
آره عزیزم
0
1400/04/30
🥰 فاطمه 🥰
فعلا چیزی نخور ان شاءالله باردار باشی
0
1400/04/30
سوال کننده
عکسشو نداری
0
1400/04/30
سوال کننده
نمیدونم فکر نمیکنم
0
1400/04/30
فرفری ۳۰ ۰۰
عزیزم من دیدم و اقدام کردم و خداروشکر نتیجه گرفتم شما هم حتما انجام بده ان شالله حاجت روا بشی
0
1400/04/30
Zahra Nik
نه ولی لک هام تقریبا قرمز قهوهای بود. برا بعضی از خانمها صورتی بوده.
0
1400/04/30
فاطیما d
من لک قهوه ای کم رنگ دیدم.به نظرم اینم لانه گزینی عه
0
1400/04/30
mღnírєh ♥️
بنظرم لانه گزینیه
ان شالله بارداری
ان شالله بارداری
2
1400/04/30
mღnírєh ♥️
الهی که بین این دوتا عید ،عیدیتو بگیری😍🥳
0
1400/04/30
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
الهی آمین😍
0
1400/04/30
زهرا ...
سلام من دیروز باید پریود میشدم که از دوروز قبلش لک دارم امروزم لک قهوه ای کشسان اندازه ناخن انگشت کوچیک تازه پدم کثیف نمیشه فقط دستمال میکشم هس
1
1400/04/30
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
ببین برا هرکی یجوره ولی من تو دوره درمانم همیشه اینجوری بودم بیشتر لک قهوه ای داشتم تا سه روز ...بعد دو روز خونریزی صبر کن بعد بیبی بزن الهی که خیر باشه
0
1400/04/30
سوال کننده
عزیزم منظورتو متوجه نشدم
0
1400/04/30
سوال کننده
اینم اول صورتی بود خیلی صورتی اما بگم مثلا هم ب الت همسرم ببخشید بود هم از خودم اومد من فکر کردم پریه اما ازپریشب ک اومده خبری نیس دیگ
0
1400/04/30
سوال کننده
واقعا؟این اول صورتی بود زدم رو دستمال خشک ک شد اینجوری شد
0
1400/04/30
سوال کننده
الهی فدات شم ممنون انشالله
0
1400/04/30
سوال کننده
همین الان شروع شد پریود شدم
0
1400/04/30
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
الهی که بازم خیره بزودی خبر خوب بدی
1
1400/04/31
زهرا رمضانی
عزیزم خواهر منم مثل شما بودن فقط با ورزش و لاغر کردن درمان شد و بدون هیچ دارویی الان 4ماهه بارداره تحرک و ورزش درمان این بیماریه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



878

