سلام خانم دکتر و خانم های عزیز درد زیر شکم دارم زیاد نیست ولی نگرانم ایا ممکنه مشکلی باشه فردا نوبت سونو دارم تا فردا من دق میکنم تورخدا کسی میدونه جواب بده
1
1400/04/26
سوال کننده
آیا ممکنه چون نزدیک موعدم هست
0
1400/04/26
سوال کننده
همه خوابن
0
1400/04/26
فافا مامان دیاکو🐣
سلام عزیز
0
1400/04/26
سوال کننده
سلام گلم
0
1400/04/26
فافا مامان دیاکو🐣
دردت شبیه درد پریود ؟؟
0
1400/04/26
سوال کننده
اره
0
1400/04/26
سوال کننده
ولی زیاد نیست
0
1400/04/26
فافا مامان دیاکو🐣
نگران نباش طبیعی
0
1400/04/26
Azi 💖 ...
طبیعیِ گلم
نگران نباش
نگران نباش
0
1400/04/26
فافا مامان دیاکو🐣
درد کمر و شکم طبیعی
0
1400/04/26
سوال کننده
خیلی نگرانم میگم نکنه رشدش موقف شده😭😭😭
0
1400/04/26
فافا مامان دیاکو🐣
لک بینی ک نداری؟؟؟
0
1400/04/26
سوال کننده
نه خداروشکر فقط درد دارم
0
1400/04/26
فافا مامان دیاکو🐣
ربطی نداره
0
1400/04/26
فافا مامان دیاکو🐣
ن عزیزم این استرس ک داری خودش خیلی خطرناک
0
1400/04/26
سوال کننده
یعنی طبیعیه
0
1400/04/26
فافا مامان دیاکو🐣
نگران نباش
0
1400/04/26
فافا مامان دیاکو🐣
بله میگیره و ول میکنه
0
1400/04/26
سوال کننده
مرسی عزیزم خیلی نگران بودم
0
1400/04/26
فافا مامان دیاکو🐣
اروم میشی استرس و ترس واست بده
0
1400/04/26
سوال کننده
فردا سونو اوکی بود میتونم شیاف بخرم استفاد کنم
0
1400/04/26
Eli B
سلام عزیزم طبیعیه
0
1400/04/26
سوال کننده
اخه فعلا نمیخوام برم دکتر
0
1400/04/26
فافا مامان دیاکو🐣
ن برا چیته مگ دکتر چیزی بهت گفته
0
1400/04/26
فافا مامان دیاکو🐣
سونو ک سالم باشع یعتی نیاز ب چیزی نداری
0
1400/04/26
فافا مامان دیاکو🐣
سرخود دارو مصرف نکن
0
1400/04/26
سوال کننده
گفت اول برو سونو قلب تشکیل شده واست مینویسم واسه دردت
0
1400/04/26
سوال کننده
خدا از دهنت بشنوه
0
1400/04/26
Eli B
این چه فکریه دختر خوب
دور از جونت دور از جونت توقف رشد ک علامت نداره
این ک درد داری عالیه
رحمت داره بزرگ میشه،اینم نشونشه
دور از جونت دور از جونت توقف رشد ک علامت نداره
این ک درد داری عالیه
رحمت داره بزرگ میشه،اینم نشونشه
0
1400/04/26
فافا مامان دیاکو🐣
ن دردت انقد شدیدد نیست ک تحمل نکنی
2
1400/04/26
فافا مامان دیاکو🐣
از اول مادر محکمی باش
1
1400/04/26
سوال کننده
آروم شدم واقعا مرسی عزیزان
0
1400/04/26
فافا مامان دیاکو🐣
من سنک کلیه داررم وقتی میگره اشکم در میاد
0
1400/04/26
فافا مامان دیاکو🐣
ولی چیزی استفاده نمیکنم
0
1400/04/26
Eli B
فدات
0
1400/04/26
سوال کننده
اخی دکترت چیزی نداد بهت
0
1400/04/26
فافا مامان دیاکو🐣
مادر شدن یعنی همین تحمل درد و سختی
0
1400/04/26
فافا مامان دیاکو🐣
ن نمیتونم چیزی مصرف کنم باید دفعش کنم
0
1400/04/26
سوال کننده
سالم باشه حاظرم تحمل کنم من نگرانم نکنه نینی طوریش باشه
0
1400/04/26
سوال کننده
ولی الان آروم شدم خدا خودش بخیر کنه
0
1400/04/26
فافا مامان دیاکو🐣
سالم عزیزم ب چیزای خوب فک کن
0
1400/04/26
فافا مامان دیاکو🐣
خداروشکر درد گرفت هول نشو و استرس نگیرت
0
1400/04/26
نسترن ..
منم حتما فردا باید برم سونو درد پهلو سمت چپ دارم
0
1400/04/26
نسترن ..
خدابخیر کنه😔
0
1400/04/26
M Gh
سلام عزیزم منم اوایل دل درد داشتم دکتر گفت رحم دارا بزرگ میشه طبیعیه
0
1400/04/26
M Gh
من حتی گاهی واژنمم تیر میکشید اینم طبیعی بود
0
1400/04/26
M Gh
اگر درد زیاد باشه شیاف پروژسترون ۴۰۰ میده بهت شبی یکی
0
1400/04/26
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
طبیعیه
0
1400/04/26
مامان جوجه ها❤️
این دردا طبیعیه گلم توکلت به خدا باشه❤️
1
1400/04/26
ziba zar
سلام عزیزم طبیعی هست هنوز بعضی وقت ها احساس میکنی رحمت یه کوچولو میسوزه اینها طبیعی هست
0
1400/04/26
فاطمه خانوم
اصلا نگران نباش
من قبل ازینکه بیبی بزنم دلدرد داشتم تاااااا همین یه ماه پیش
تازه از وسطاش به بعد دوتا پهلوهام درد میگرفت، قفسه سینه م درد میگرفت. از شدت درد گریه میکردم
جوری شده بودم که شیاف برام مثل مسکن بود وقتی میزدم خوب بودم وقتی نمیزدم یا دو روز میگذشت ازش دوباره دردام شروع میشد
من قبل ازینکه بیبی بزنم دلدرد داشتم تاااااا همین یه ماه پیش
تازه از وسطاش به بعد دوتا پهلوهام درد میگرفت، قفسه سینه م درد میگرفت. از شدت درد گریه میکردم
جوری شده بودم که شیاف برام مثل مسکن بود وقتی میزدم خوب بودم وقتی نمیزدم یا دو روز میگذشت ازش دوباره دردام شروع میشد
0
1400/04/26
پریا ❤❤❤
من هنوزم موعد پریودم میشه
کمرم و زیر دلم شدید درد میگیره
احتمالا یخاطر موعد پریودته
کمرم و زیر دلم شدید درد میگیره
احتمالا یخاطر موعد پریودته
0
1400/04/26
🌸🌸🌸 ma@
سلام بخاطر همون موعدته عزیزم من تقریبا هرماه ی همچین دردی داشتم تا سه چهار ماه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



524

