سلام دوستان ممنون میشم اگه تجربه ازخودتون دارین بامن درمیون بزارین من هفته۲۱بارداریم ۱۹ هفته فهمیدم که طول سرویکسم ۲۹ دکتربرام شیاف پروژسترون روزی۲ تا وآمپول پرولوتون نوشت که هفته ای بزنم گفت ی هفته استراحت کن سرویکس چک کن بیارمن این هفته سونو دادم باوجوداستراحت مطلق همون۲۹ بوددکترمجدد ی هفته دیگه استراحت داده تاهفته بعد تصمیم بگیره این هفته آمپول انوکساپارین برام نوشته خانوما سوالم اینه کسی بوده بدون سرکلاژبااین سرویکس تاآخربارداری پیش رفته باشه؟امپول انوکساپارین برای چیه؟
پرسش (1400/04/24):
طول سرویکس وزدن آمپول پرولوتون وشیاف پروژسترون وآمپولانوکساپارین
2289
97
1400/04/24
سوال کننده
0
1400/04/24
رها میرزایی
سلام منم طول سرویکسم ۳۲ هست که دکتر گفت استراحت نسبی و شبی یه شیاف هر دوهفته یه بار امپول پرولوتون ۵۰۰ که هیچ جا پیدا نکردم جاش هیدروکسی پروژسترون گرفتم واسه ماه دیگه دوباره باید کنترل شه
طول سرویکس دیگه بالا نمیره ولی ثابت موندن و پایین نرفتنشم خوبه ایشالله که تا اخرش بخیر میگذره
طول سرویکس دیگه بالا نمیره ولی ثابت موندن و پایین نرفتنشم خوبه ایشالله که تا اخرش بخیر میگذره
0
1400/04/24
narges A
چراسرکلاژنکردی خب
0
1400/04/24
narges A
منم طول سرویکسم ۳۰شده دکترم استراحت مطلق امپول پرولوتون دادگفت هفته ویگ سونوبده کم شده باش سرکلاژکن
0
1400/04/24
رها میرزایی
آمپول انوکساپارین خون رسانی به جنین رو راحت تر میکنه
0
1400/04/24
رها میرزایی
شما پرولوتن رو راحت پیدا میکنید؟
0
1400/04/24
narges A
اره امشب یه داروخونه رفتم گفتم خارجی شومیخوام داد۱۲۵هزارتومن قیمتش بود
0
1400/04/24
سوال کننده
خب چون کاهش نداشت سرکلاژم نکرد گفت ی هفته دیگه صبرمیکنیم
0
1400/04/24
سوال کننده
ن عزیزم منم کلا ی دونه پیداکردم اونم قیمتش۱۴ هزارتومن
0
1400/04/24
narges A
سرکلاژکنی خیال خودتم راحت میشه
0
1400/04/24
سوال کننده
انشالله که انجام بده برام
0
1400/04/24
narges A
اره بهش بگوچه تضمینی میکنه ک زایمان زودرس نداشته باشی من امشب ب دکترم گفتم سرکلاژکنه خیالم راحت میشه
0
1400/04/24
narges A
من چندین نفرودیدم باطول ۳۰سرکلاژکردن
0
1400/04/24
سوال کننده
من کلا میخوام بدونم کسی هم بوده بدون سرکلاژ تاآخررسونده باشهط
0
1400/04/24
سوال کننده
اره ولی نظرای دکترا متفاوت ی سری ها عقیده دارن زیر۲۵
0
1400/04/24
narges A
من دکترم میگفت میشه ولی بااستراحت مطلق
0
1400/04/24
narges A
اره ولی کابوس زایمان زودرس ادم داغون میکنه
0
1400/04/24
رها میرزایی
دقیقا به دکتر بستگی داره به من بهداشت و دکتر سونو گفت خوبه مشکلی نیس ولی دکتر خودم گفت باید خیلی مراقب باشی اگه به سی برسه باید پساری بزاری
0
1400/04/24
سوال کننده
اره لعنتی استرسش ازهمه چی بدتره
0
1400/04/24
narges A
خیلی بده من دوشبه خواب وزندگی ندارم😔
0
1400/04/24
سوال کننده
خب شما که ماه دیگه میشه هفته۲۴ وخب امکان سرکلاژخیلی کم
0
1400/04/24
رها میرزایی
دوست خودم با اینکه دوقلو بارداره و سرویکسش ۳۳ دکترش کاری براش نکرد گفت به زندگیت ادامه بده چیزی نیس
0
1400/04/24
سوال کننده
منم مثل شما بودم مخصوصاهفته اول ولی تواوما خیلی سرچکردم وخوندم دیدم خیلی هااین مشکل وداشتن وخب به آخررسوندن حتی خیلی هابدون سرکلاژ
0
1400/04/24
رها میرزایی
سرکلاژ نمیکنه حلقه پساری میزارن دهان رحم
0
1400/04/24
narges A
ایشالله فقط بگذره این دوران پراسترس
0
1400/04/24
سوال کننده
به قول همسرم میگه هرچی اون بالایی بخوادهمون میشه ماروی زمین تلاشمونو میکنیم حالا بازم هرچی بالایی بخواد
0
1400/04/24
رها میرزایی
ایشالله
0
1400/04/24
narges A
دقیقاهمینه خداخودش کمک مون کنه
0
1400/04/24
narges A
پساری بیهوش میکنن
0
1400/04/24
سوال کننده
اره ولی میگن حلقه مثل سرکلاژ نیست وخب بازم استرسایی داره
0
1400/04/24
سوال کننده
حلقه که میگن خیلی راحته حتی بیهوشتم نمیکنن
0
1400/04/24
رها میرزایی
فکر نکنم
0
1400/04/24
narges A
دردنداره یعنیش
0
1400/04/24
narges A
شمادردم دارین
0
1400/04/24
سوال کننده
یعنی میشه چشمامونو ببندیم بازکنیم یهو هفته ۴۰ بارداری باشیم
0
1400/04/24
رها میرزایی
اره تازه احتمال عفونتم میبره بالا
خدا کمکمون کنه
خدا کمکمون کنه
0
1400/04/24
narges A
من همش کمردرد و دردواژن دارم انگارسنگینه
0
1400/04/24
narges A
وای خداکی تموم بشه
0
1400/04/24
سوال کننده
چرا من ازکمردرد شدیدمتوجه طول سرویکس کمم شدم
0
1400/04/24
سوال کننده
ولی خب دارو استفاده میکنم شیاف وآمپول
0
1400/04/24
narges A
من ازامروزکمردردم اومده سراغم قبلاداخل واژنم دردمیکرد
0
1400/04/24
رها میرزایی
شیاف دردو کم میکنه
0
1400/04/24
narges A
من دکترم گفت امپول مبزنی شیاف نزار
0
1400/04/24
سوال کننده
من ی هفته ونیم کلا روتخت خوابیدم فقط برای نماز نشستم وناهاروشام همش درازکشیدم دستشویی هم فرنگی استفاده میکنم
0
1400/04/24
سوال کننده
حرف دکترت مهمه همونو انجام بده
0
1400/04/24
narges A
منم فقط دستشویی اونم فرنگی استراحت مطلق کامل
0
1400/04/24
سوال کننده
فهمیدین جوجه هاتون چیه؟
0
1400/04/24
narges A
اره پسر😍
0
1400/04/24
رها میرزایی
امسال سال پسره😅
0
1400/04/24
narges A
اره😂
0
1400/04/24
سوال کننده
من همون روزی که فهمیدم باذوق رفتم براش کلی خرید کردم کالاسکه وروروئک ولباس وکفش واسباب بازی چندروز بعدش یهومتوجه مشکلم شدم فقط توخونه زار میزدم میگفتم خدایا من باهزار تاذوق اینارو براش خریدم
0
1400/04/24
narges A
منم کلی وسایل خریدم 😔
0
1400/04/24
سوال کننده
خدانگهدارهمه بچه ها باشه انشالله
0
1400/04/24
narges A
ایشالله
0
1400/04/24
سوال کننده
الهی باذوق خود جوجه هامون استفاده کنن
0
1400/04/24
رها میرزایی
منم همین کارو کردم
ولی با این تفاوت که خوشحال شدم قبل اینکه بفهمم باید استراحت کنمو جایی نرم کلی خریدارو کردم😅😂
ولی با این تفاوت که خوشحال شدم قبل اینکه بفهمم باید استراحت کنمو جایی نرم کلی خریدارو کردم😅😂
0
1400/04/24
افسانه ☺☺💕💕
به منم امپول انوکساپارین داده
0
1400/04/24
سوال کننده
به شما برای چی؟
0
1400/04/24
سوال کننده
نی نی شماهم پسره؟
0
1400/04/24
افسانه ☺☺💕💕
نمیدونم گفت برای لخته نشدن خون ولی فکر کنم به خاطر سنم داده
0
1400/04/24
رها میرزایی
به چیزای خوب فکر کنین من انقدر همه جا در مورد هماتومو سرویکسو اینچیزا سرچ کردم برام پیش اومد
0
1400/04/24
رها میرزایی
بله
0
1400/04/24
سوال کننده
من اونطوری که خوندم نوشته بود جلوی انعقادخون رومیگیره وازسقط بچه جلوگیری میکنه
0
1400/04/24
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
من ۳۰ بود آنومالی استراحت نسبی داشتم و شبی یه شیاف واژینال
0
1400/04/24
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
هرشب انوکسا میزدم اما بخاطر دوتا سقط قبلی
0
1400/04/24
افسانه ☺☺💕💕
اره منم شنیدم یه کم لکه بینی قهوه ای داشتم بعدش شیاف و این امپول داد
0
1400/04/24
سوال کننده
عزیزم لطفا سوالمو جواب بده؟چندوقتی ی بارسرویکستو چک میکردی؟سرکلاژنکردی؟
0
1400/04/24
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
من انتی ۲۸ بود،۲هفته بعدش چک کردم ۳۱، آنومالی شد ۳۰
دکتر گف سرکلاژ برا ۲۵ به پایین هس، استراحت نسبی داشته باش، منم از کاره خونه فقط آشپزی انجام دادم ۹ماه، توالت فرنگی استفاده کردم، نزدیکی مممنوع،پله و پیاده روی ممنوع
بیرون رفتن من طی ۹ ماه فقط مطب بود
دکتر گف سرکلاژ برا ۲۵ به پایین هس، استراحت نسبی داشته باش، منم از کاره خونه فقط آشپزی انجام دادم ۹ماه، توالت فرنگی استفاده کردم، نزدیکی مممنوع،پله و پیاده روی ممنوع
بیرون رفتن من طی ۹ ماه فقط مطب بود
0
1400/04/24
سوال کننده
به خدا من تمام اینارو به جون میخرم حتی اگه بگن بخواب تاآخرش
0
1400/04/24
سوال کننده
دکترمنم نظرش برای سرکلاژ۲۵ به پایین
0
1400/04/24
سارا خانوم
من طول سرویکسم تو ان تی ۴۱بود انومالی ۳۵یعنی باید نگران باشم؟
ولی من بچه دوممه دکتر گفت چون زایمان اولت زودرس نبوده نیاز به بررسی جدی نیست
پیامای شما رو خوندم نگران شدم
ولی من بچه دوممه دکتر گفت چون زایمان اولت زودرس نبوده نیاز به بررسی جدی نیست
پیامای شما رو خوندم نگران شدم
0
1400/04/24
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
ان شاالله بسلامت میگذرونید هرشب سوره حجرات بخون
0
1400/04/24
سوال کننده
نگران نباش عزیزم
0
1400/04/24
سوال کننده
چشم میخونم حتما شما چندوقتی ی بار چک میشد سرویکستون ؟
0
1400/04/24
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
من ۳۶ هفته و ۶روز قرار بود بخاطر دیابت بارداری بستری بشم تا ۱۰ روز دیکه سزارین بشم، که nstدادم بیمارستان درد نشون داد معاینه شدم ۴سانت باز بودم اما چون آب دور بچه زیاد بود سز اورژانسی شدم
0
1400/04/24
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
من از آنومالی چک نکردم دیگه😁
0
1400/04/24
سوال کننده
الهی شکر که بچتو سالم بغل کردی برای همه وبعدبرای من هم دعا کن
1
1400/04/24
Mary S
این إمپول رو برای کسایی که استراحت مطلق هستن میدن تا خون لخته نشه
0
1400/04/24
ملی 99
من با طول ۲۹ توی هفته ۲۶زایمان زودرس کردم ریسک نکن و سرکلاژ کن
0
1400/04/24
هورا جان 🌹❤
دختراااا
0
1400/04/24
هورا جان 🌹❤
یکی بگه یه انگشت بازی یعنی چقد چند سانت ؟؟تا یه ساعت دیگه به نظرتون۴سانت مبشم
0
1400/04/24
فاطمه فاطمی
بستگی به فعالیتتون داره
برای بعضی ها زود باز میشه بعضی ها نه
برای بعضی ها زود باز میشه بعضی ها نه
0
1400/04/24
فاطمه فاطمی
یک انگشت بعنی یک یا دو سانت
0
1400/04/24
فاطمه فاطمی
زیر ۳۰ خطر ناکه
شما که خوبی
شما که خوبی
0
1400/04/24
فاطمه فاطمی
دوست عزیز
به یک دختر متخصص طب و مادر (پیرتنالوژیست ) مراجعه کن
نظر اونم بپرس
به یک دختر متخصص طب و مادر (پیرتنالوژیست ) مراجعه کن
نظر اونم بپرس
0
1400/04/24
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
من سرکلاژ نکردم
0
1400/04/24
سوال کننده
سلام طول سرویکستون جندبود؟
1
1400/04/24
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
سلام 30
0
1400/04/24
سوال کننده
استراحت مطلق بودین؟هفتتون بالارفت سرویکستون کاهش نداشت؟
0
1400/04/24
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
تا آنومالی مطلق بودم.
سرویکسم کلا رو 30 موند
بعد اون با اینکه دکترم گفت مطلق باش
من فقط استراحت نسبی داشتم
هفته 22 سرویکسم شد 37
سرویکسم کلا رو 30 موند
بعد اون با اینکه دکترم گفت مطلق باش
من فقط استراحت نسبی داشتم
هفته 22 سرویکسم شد 37
0
1400/04/24
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
دکترم گف زیر 25 سرکلاژ نمیکنه
0
1400/04/24
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
ولی شما ریسک نکنید، هرچی دکتر گف انجام بدین
0
1400/04/24
سوال کننده
ممنونم دوست من
0
1400/04/26
پزشک اوما
سلام اگر طول سرویکس به این شکل باقی بماند جای نگرانی نیست و تا آخر بارداری حفظ میشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




