سلام به همه
بچه ها یه موضوعی خیلی ذهنمو درگیر کرده که خوابو ازم گرفته
من ۱۹ مرداد نوبت سزارین بهم داده دکتر
حالا شوهرم یه ماموریت داره از ۳ مرداد تا ۱۵ مرداد،
میخوام بدونم اگر خدای ناکرده اتفاقی افتاد منجر به زایمان زودرس، بیمارستان سزارین اورژانسی بدون حضور همسر انجام میده بنظرتون؟بیمارستانم نیکان اقدسیه س
هرچی زنگ میزنم اشغاله
مثلا میشه اجازه همراه مثلا پدر و مادرمو بگیرن بجای شوهرم
اصلا نمیتونم به طبیعی فکر کنم
یا اصن شوهرم همون اوایل مرداد بیاد امضا کنه پرونده تشکیل بده برام و بره
پرسش (1400/04/22):
آیا امکان سزارین اورژانسی بدون حضور همسر وجود داره؟
748
76
1400/04/22
سوال کننده
1
1400/04/22
mina ❤
اره
2
1400/04/22
mina ❤
خواهر شوهر من یه دفعه ضربان قلب بچش اومد پایین سزارین کردن شوهرشم سر کار بود
1
1400/04/22
سوال کننده
وای جدی؟
قربونت برم😍
قربونت برم😍
0
1400/04/22
سوال کننده
اصن آرامش ندارم چند روز انقدر فکر کردم
0
1400/04/22
سوال کننده
ممنون🙏
1
1400/04/22
mina ❤
اگه ارژانسی باشی دیگه اجازه نمیخاد خودشون سز میکنن
0
1400/04/22
mina ❤
اره عزیزم
0
1400/04/22
سوال کننده
فقط ترسم پاره شدن کیسه آبه
0
1400/04/22
mina ❤
خواهش😘
1
1400/04/22
mina ❤
انشالا که تا وقتی شوهرت بیاد مشکلی پیش نیاد
1
1400/04/22
سوال کننده
تا الان خداروشکر مشکلی نداشتم تو بارداری
اما خب احتمالش وجود داره
اما خب احتمالش وجود داره
0
1400/04/22
سوال کننده
انشاالله🙏🙏
2
1400/04/22
یکتا (مامان نلین ❤️)
خود من
بدون اجازه پدرم مامانمو سزارین کردن فشار مامانم بالا رفت
بدون اجازه پدرم مامانمو سزارین کردن فشار مامانم بالا رفت
1
1400/04/22
یکتا (مامان نلین ❤️)
تازه 35سال پیش الان که همه جی عادیتره
2
1400/04/22
یکتا (مامان نلین ❤️)
حالا همسر شما که ماموریته دکتر حتی صبر نکرد پدر من از جلو در برسه تو ریس بیمارستان مامانمو عمل کرد
2
1400/04/22
زهرابانو ❣️
آره میکنن، اجازه پدر، برادر، پدرشوهر...
من سرکلاژ اورژانسی شدم شوهرم نبود هیچکس و هم نداشتم اینجا بزور مادرشوهرم رو قبول کردن
من سرکلاژ اورژانسی شدم شوهرم نبود هیچکس و هم نداشتم اینجا بزور مادرشوهرم رو قبول کردن
2
1400/04/22
زهرابانو ❣️
میگفتن برو پدر یا بردار، یا پدرشوهرتو بیار گفتم بابا هیشکی نیست😂
1
1400/04/22
yasi
اره پدرت یا برادرت باشه کافیه
0
1400/04/22
سوال کننده
وای خدا به همتون خیر بده بچه ها
2
1400/04/22
زهرا ❤️
آره عزیزم من سر اورژانسی شدم از شوهرم اجازه نگرفتن.در اون شرایط فقط از خودت امضا میگیرن
2
1400/04/22
سوال کننده
ایشالا که همه تون به دل خوشی زایمان کنید
2
1400/04/22
نسترن ..
برا ابجی منم شوهرش نبود من امضا زدم تمام
1
1400/04/22
سوال کننده
خدا به این نرم افزار اوما هم خیر بده که به من یکی خیلی کمک کرده تا الان🙏
0
1400/04/22
سوال کننده
الهی شکر
2
1400/04/22
فرزانه مامان شازده والا
وقتی اورژانسی باشه نیاز به اجازه همسر نیست
1
1400/04/22
Azi 💖 ...
بیمارستان واسه بستری ب من گفت باید از خانواده شوهرت بیان رضایت بدن
ولی وقتی اورژانسی باشه هرکی همراهت باشه رضایت همون کافیه😘
ولی وقتی اورژانسی باشه هرکی همراهت باشه رضایت همون کافیه😘
1
1400/04/22
fatii 💙💙
اورژانسی اره گیر نمیدن
1
1400/04/22
fatemeh ش
اجازه همسر یا پدر باید باشع یا اینام نبودن برادر
1
1400/04/22
fatemeh ش
البته اگ خصوصی بای انقد گیر نمیدن
1
1400/04/22
نسیم م
خاله من چنین حدسی زد که شوهرش بره ماموریت بیمارستانش هم خصوصی بود، گفتند جلوتر بیاد رضایت نامه بنویسه شوهرش
0
1400/04/22
سوال کننده
منم میرم حتما قبل رفتن شوهرم رضایتشو بگیرن😄
1
1400/04/22
نسرین ....
وای عزیزم منم ۱۹ مرداد برام نوبت سزارین زدن
1
1400/04/22
ریحانه 💕
سلام بله
پارسال برام ۲۳ مرداد وقت داده بود پونزدهم سزارین اورژانسی شدم شوهرمم نبود تو ماموریت بود
پارسال برام ۲۳ مرداد وقت داده بود پونزدهم سزارین اورژانسی شدم شوهرمم نبود تو ماموریت بود
0
1400/04/22
سوال کننده
چقدر جالب ایشالا هر دو به سلامتی و سر وقت خودمون زایمان کنیم
0
1400/04/22
سوال کننده
ای وایی
کی امضا کرد براتون؟
کی امضا کرد براتون؟
0
1400/04/23
نسرین ....
ایشالا عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




