سلام عکس سرویس طلا لاکجری دارین بفرستین ایده بگیرم( بدون نگین)
و دوتا عکسم میزارم کدومش خوشگله لایکشو بکوبین
پرسش (1400/04/20):
سرویس طلای جدید مدل در حد ۳۰ ملیون
1384
357
1400/04/20
سوال کننده
38
1400/04/20
سوال کننده

0
1400/04/20
yasi
این سی تومنه؟
78
1400/04/20
سوال کننده

این وزنش زیاده پول نمیرسه😂
0
1400/04/20
نسترن ..
خیلی خوشگله لامصب
0
1400/04/20
سوال کننده
گرمشو کم میگیرم ولی این طرحی
0
1400/04/20
yasi
این شیک تره
47
1400/04/20
سوال کننده

0
1400/04/20
سوال کننده
این فک کنم کمتر باشه
0
1400/04/20
نسترن ..
دلم رفت رو این🥺
0
1400/04/20
سوال کننده
فک کنم اگه گرمشو کم کنن خیلی کوچولو تر از این میشه
0
1400/04/20
🥰 فاطمه 🥰
این قدیمیتر هست
اون یکی شیک تره
اون یکی شیک تره
0
1400/04/20
🥰 فاطمه 🥰
بعد اینا ۳۰ تومن ؟؟
0
1400/04/20
سوال کننده
بچه ها عکس سرویس خودتون یا اگه عکسی دارین بفرستین🙏
0
1400/04/20
سوال کننده
متظورم طرحشه نه پولش .. گرمشو کم برمیدارم اون مدلی که پسند بیشتری داشته باشه سفارش میدم
0
1400/04/20
💙💫Parnia Jooon💫💙
این شیک و خوووشگله ، اولی و سومی تکراری به نظرم میان
0
1400/04/20
🥰 فاطمه 🥰
چه خوبه
یعنی با توجه به بودجه شما اون طرحی که دوست داری میسازن ؟
یعنی با توجه به بودجه شما اون طرحی که دوست داری میسازن ؟
2
1400/04/20
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
من اولیو میپسندم دومی یکم زمخته
0
1400/04/20
سوال کننده
آره سفارش میدم بسازن چون اگه از اینا بگیرم راحت ۷۰ ۸۰ درمیان وزنشونو کم میکنن
0
1400/04/20
faezeh ad
دومیه
مدلای دیگ خاص نیستن
مدلای دیگ خاص نیستن
0
1400/04/20
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
اینایی ک دادی خودت همش نگینه 😂😂😂😂😂
0
1400/04/20
سوال کننده
نه آینه هستن
1
1400/04/20
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
اولین عکس امکان نداره بدون نگین باشه
0
1400/04/20
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
توش داره هرچند کم اما داره
0
1400/04/20
سوال کننده
اصلا ندارن هیچکدوم همش تراش ایینه این مطمینم چون سرویس عروسی خودمم این شکلیه
0
1400/04/20
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
ولی بنظرم خیلی چیزای شیک تری میتونی بخری. من خودم سرویسم همینجوری مثل سینه ریزه ولی دوسش ندارم اصلا استفادش نمیکنم قدیمی شده خیلی.
جدیدا اصن خیلی شیک ترن حتی سبک تر و ظریف تر
جدیدا اصن خیلی شیک ترن حتی سبک تر و ظریف تر
1
1400/04/20
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
بعد اصن این عکسا شکل طلا نیستن اصلا🙄🙄
0
1400/04/20
سوال کننده
عکس میدی عزیزم ایده بگیرم خودمم نمیدونم چی بگیرم
0
1400/04/20
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
الان میفرستم چندتا
0
1400/04/20
سوال کننده
اوکی
0
1400/04/20
حورا جانان💏👼👼
😍😍😍😍
2
1400/04/20
حورا جانان💏👼👼
اصن اسم تاپیکت قشنگه
0
1400/04/20
حورا جانان💏👼👼
🤣🤣🤣
0
1400/04/20
حورا جانان💏👼👼
🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑
0
1400/04/20
سوال کننده
😂😍
7
1400/04/20
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶

15
1400/04/20
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶

11
1400/04/20
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶

5
1400/04/20
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶

9
1400/04/20
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶

2
1400/04/20
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶

3
1400/04/20
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶

0
1400/04/20
سوال کننده
مرسی مهسا جون😋😋😋👌👌عالین😙
0
1400/04/20
سوال کننده
این خوبه ولی وزنش 😨
0
1400/04/20
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
فدات عزیزم😚😚
0
1400/04/20
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
اره فک کنم بیشتر از ۳۰ بشه
0
1400/04/20
فاطمه ح م
به نظرتون چنددرمیاداینا
0
1400/04/20
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
وزنشو زده بود ۱۸ گرم و خوردی. زیر ۳۰تومن میشه
0
1400/04/20
🌺ستاره احمدی🌺

این سرویس عروسیم هست خیلی خیلی ظریف و خوشکل بدون نگین
0
1400/04/20
🌺ستاره احمدی🌺
اونایی که فرستادی هرچقدرم بخوان طرحشو اون مدلی کنن اصلا 30تومن نمیشه، اگر بخوای بدی بسازه دستمزد اجرت کلی ازت میگیرن با 30تومن میتونی 20گرم طلای ساختنی بخری، حالا اون مدلا اصلا 20گرم نمیشه
0
1400/04/20
زهرا ❤️
این اصلااا شکل طلا نیس
0
1400/04/20
زهرا ❤️
نه همش تراش
0
1400/04/20
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
بنظرم اصلا شیک نیست
0
1400/04/20
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
اینا بهترن
0
1400/04/20
fatemeh ش
زمخته ولی قشنگه
0
1400/04/20
❤Roya❤ ❤
سلام سرویس منم تقریبا مدل این بود
0
1400/04/21
رز❤ 🙎♀️🙎♂️
مال منم اینجور بود
2
1400/04/21
💜neda 🤍

0
1400/04/21
نرگس رئیس
مهسا خانوم..چرا همشسرویسای گردالی گردالی فرستادی... سرویس دومیخیلی شکیل وزیباست
0
1400/04/21
faezeh ad
دومی رو خیلی خوشم اومد سبکش متفاوته
0
1400/04/21
faezeh ad
همونو بخر 😨
0
1400/04/21
سوال کننده
سعی میکنم درحد توان از اون بگیرم😁اگه وسع مالی برسع
0
1400/04/21
❤امیدم بخدا😍 😻
تاپیکت باعث شد برم یبار دیگه بعد مدتها طلاهامو در بیارم
2
1400/04/21
❤امیدم بخدا😍 😻

1
1400/04/21
❤امیدم بخدا😍 😻

1
1400/04/21
❤امیدم بخدا😍 😻

0
1400/04/21
سوال کننده
منم طلاهاممم عین مال توعه😍😍😍😍
0
1400/04/21
سوال کننده
عکس بدم از طلاهام
0
1400/04/21
❤امیدم بخدا😍 😻
عه؟؟ بده
0
1400/04/21
سوال کننده
کل طلاهام نگا کن پاک کنم آشنا میشه میشناسن😂😂
0
1400/04/21
❤امیدم بخدا😍 😻
ماشالله . نه بابا بیخیاال
0
1400/04/21
❤امیدم بخدا😍 😻
چخبرههههه تو یک عدد میلیاردر هستی
0
1400/04/21
سوال کننده
من عاشق گل سرمم بین اینهمه طلا فقط اونو دوست دارم😂
0
1400/04/21
سوال کننده
من هرچی پول پس انداز میکنم طلا میگیرم
0
1400/04/21
❤امیدم بخدا😍 😻
عزیزم ....چند سالته
0
1400/04/21
سوال کننده
۲۲
0
1400/04/21
❤امیدم بخدا😍 😻
من 23 ام
0
1400/04/21
❤امیدم بخدا😍 😻
چند ساله ازدواج کردی
0
1400/04/21
سوال کننده
کلا طلا نمیندازم در کل اصلااا خوشمم نمیاد ولی خوشم میاد پس انداز کنم
0
1400/04/21
سوال کننده
من ۹۷ عروسی کردم
0
1400/04/21
❤امیدم بخدا😍 😻
خیلی خوبه عزیزم
0
1400/04/21
❤امیدم بخدا😍 😻
ای وی اف کردی
0
1400/04/21
سوال کننده
حالا بیشترش که خودم جمع کردم با حقوقم گذاشتم لای بالش😍😂نمیتونم دربیارم شوهرم خبر نداره
0
1400/04/21
سوال کننده
اره ای وی افم
0
1400/04/21
سوال کننده
از سرویس تو بیشتر خوشم اومد خیلی خوبه👍وزنش چقده؟
0
1400/04/21
❤امیدم بخدا😍 😻
این چقده
چند گرمه
چه خوشگله منم میخام😢 انگشترشم باشه خیلی باحال میشه
چند گرمه
چه خوشگله منم میخام😢 انگشترشم باشه خیلی باحال میشه
0
1400/04/21
❤امیدم بخدا😍 😻
بالش😂😂😂 شغلت چیه چقدر حقوقت خوبه😂😂
0
1400/04/21
❤امیدم بخدا😍 😻
31 گرمه
0
1400/04/21
سوال کننده
نمیدونم والا ولی نیس هیچ وزن کمش درست نمیکنن شبیه این مدل پیدا کردم گیر بیارم میگیرم
0
1400/04/21
سوال کننده

0
1400/04/21
سوال کننده
این مدل ولی وزنش کم باشه
0
1400/04/21
سوال کننده
۴ تومن معلمم حقوقمو چن ماه جمع میکنم میگیرم پول جیبمو از شوهرم میگیرم
0
1400/04/21
❤امیدم بخدا😍 😻
شاید برم همه چیمو بدم این مدلی بگیرم یدونه😐
0
1400/04/21
سوال کننده
نبابا حیفه سرویس خودت خوشگلتره
0
1400/04/21
❤امیدم بخدا😍 😻
دانشجو فرهنگیان بودی ؟ انسانی بودی ؟معلم چی هستی
0
1400/04/21
سوال کننده
آره فرهنگیان بودم معلم ابتدایی
0
1400/04/21
❤امیدم بخدا😍 😻
اون آیینه اولی لامصب خیلی خوبه یدونه خفن مص آون داشته باشه ادم کافیه
0
1400/04/21
سوال کننده
ولی بعد ازدواجم چون شهر دیگه بود با تبدیل وضییت پیام نور ادامه دادم
0
1400/04/21
❤امیدم بخدا😍 😻
آفرین عزیزم پس خیلی زرنگ بودی
0
1400/04/21
سوال کننده
😂😂😂😂پول میخاددد
0
1400/04/21
❤امیدم بخدا😍 😻
جای تو بودم ماشالله تو زیاد داری میرم طلاهایی که کمتر دوست دارمو میدم اونو میگیرم
0
1400/04/21
❤امیدم بخدا😍 😻
سرویس زیاد داری برو بده ازونا بگیر بخدا خیلی خوبه
0
1400/04/21
سوال کننده
چون بعد کلی سختی باردار شدم شوهدم ۳۰ داد گفت هر چی میخایی بگیر منم میخام یه سرویس بگیرم همیشه گردنم باشه مامانم همیشه دعوام میکنه که چرا تازه عروسی هیچی نمیندازی
0
1400/04/21
❤امیدم بخدا😍 😻
خیلیم عالی
0
1400/04/21
سوال کننده
شوهرم نمیذاره طلا بفروشم مشکل اینه
0
1400/04/21
❤امیدم بخدا😍 😻
شوهرتم پولداره آفرین 😂😂😂😂
0
1400/04/21
❤امیدم بخدا😍 😻
ای بابا . آخه این همه بدرد نمیخوره که یدونه آدم داشته باشه خوبشو داشته باشه . باز میل خودته من جات بودم اینکارو میکردم حیف پول طلا ندارم دیگه😂😂
0
1400/04/21
سوال کننده
😂😂😂😂مشکل پوله
0
1400/04/21
سلما 💞💞
شانار من حقوقم 7دونیم هستش نمیرسم یه انگشتر بخرم آخه حقوق معلمی تانصف برج نمیشه
0
1400/04/21
سلما 💞💞
توچَطور خریدی البته مجرد بودم طلاه زیاد داشتم یکسال پیش بابت خونه 300ملیدن فروختمش
0
1400/04/21
سلما 💞💞
متاهل شدم فقط نگاه طلاهها طلافروشی میکنم
0
1400/04/21
سلما 💞💞
شانار الان حقوقا رفته بالا توهنوز 4تومنی🤔
0
1400/04/21
سلما 💞💞
این دوره کسی جرات اسنفاذه طلا نداره پارسال یه خانم توشهر ما به طمع طلاهاش کشتن و طلاهاش بردن البته بعد پیداش کردم اعدام کردن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سلام خانومای عزیز
- خانومای اهوازی بیاین لطفا چند ادرس میخوام بیاین!
- بی بی چک من بعد یه ربع یا ۲۰ دقیقه یه هاله انداخت
- دخترا این به نظرتون جنسیتش چیه
- دخترا یه سری ازمایشن بیاین تفسیر کنین
- دخترا شوهرم جلوگیری نمیکنه
- دخترا بیاین بببینین این بیبی هاله داره
- شقییی بادمجووونی خودممممم کجایی
- سلام دختر دارا بیاین لطفا
- دکتر پارسا نژاد یا دکتر کاشف شیرازیای عزیرم




