یا آد یا مولتی ویتامین.یکی ازاین دو رو باید بدی روزی۲۴ قطره
من مولتی کیم میدم ب دخترم دکتر داده بهش
من مولتی ویتامین میدم به جای قطره آد.ویتامین آ و د بیشترین میزان رو دارن داخلش نسبت به مابقی ویتامین ها
تا ۶ ماهگی آد و مولتی ویتامین
البته نوبتی
آد که تموم شد مولتی ویتامین
تا ۶ ماه
بعدش آهنم اضافه میشه
پس چرا به من مولتی ویتامین و بهداشت نگفت
فقط گفت همین آد
دکتر برا پسر منمولتی ویتامین کلوی کیدس نوشته
عزیزم میگن یا آد بدین یا مولتی ویتامین.هردوش باهم نمیشه داد.شماهم یکیش روبده