سلام به دکتر و مامانای گل من دخترم بیست روزه غس.به دلیل کرونا من پونزده روزگی نبردمش بهداشت.سوالم اینه.ویتامین لازم نیست به بچه بدم چون تو برگ واکسن نوشته باید اد بخوره.اگه اره چه مارک قطره ای و چند قطره باید بدم؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



429
1398/12/16







