از مرحله برق رفتن گذشت کردیم الانم باید منتظر زلزله باشیم😂😂😂
ارومیه هستم نفهمیدیم. اما پیرانشهر فهمیدن
سلام رستاجونم مبارکه عزیزم زایمان کردی انشالله قدمش پربرکت باشه...خوبی؟اسم نی نی چی گذاشتی؟
ما ک هزار کیلومتر دوریم 😂خدا رو شکر زلزله نیست
دیوونه زلزله اومده تو میخندی میگی باحال بود
تو روحت 😂😂😂
مشهدم میگن اومد ولی من متوجه نشدم
اخه خیلی حال داد چند بار تکونم داد هر تموم میشد باز تکونم میداد حالا دسشویمونم تو حیاطه سرمو برده بودم بیرونه در میخندیدم نصفم تو بود نصفم بیرون😂😂
خیلی باحالی خدایی😅😅😅😅🤣🤣🤣🤦♀️
معلوم شد پنج ریشتر بوده خدا رحم کرده بهمون
خدا نکشتت دختر چقدر باحال گفتی 🤣🤣🤣🤣🤣
ولا من که داشتم سکته میکردم
یهو حس کردم خونه داره میفته
منم مهابادم ، ولی احساس نکردیم