سلام دوستان و پزشک اوما،یه سوال دارم من مقدار هموگلوبین خونم توی آخرین آزمایش ۹ونیم شده دکترم گفت کم خونیم شدید شده تاقبل از اون هرشب قرص آهن خارجی شبی یکی میخوردم ولی از این آزمایش به بعد دکترم به جز اون قرص فروس سولفات شبی یکی و قرص اسید فولیک ۵ روزی یکی تجویز کرده که استفاده کنم حالا سوالم اینه میگن اسید فولیک نباید زیاد مصرف بشه باعث تالاسمی و این مشکلات میشه خیلی فکرم درگیر شده یعنی ضرر داره این همه که میخورم؟
0
1400/04/18
فاطمه 👩👧❤
عزیزم من از اول بارداریم تا اخرش فولیک ۵ استفاده کردم
0
1400/04/18
فاطمه 👩👧❤
فولیک باعث تالاسمی میشه🤔
0
1400/04/18
فاطمه 👩👧❤
اهنم روزی دو تا میخوردم چون کمخونیم زیاد بود
0
1400/04/18
فرشته 2019
ب من فولیک اسید یک داده
و فورس سولفات روزی یکی
ک هر دو رو آخر شب میخورم
کم خونی هم نداشتم
و فورس سولفات روزی یکی
ک هر دو رو آخر شب میخورم
کم خونی هم نداشتم
0
1400/04/18
سوال کننده
نمیدونم بعضیا میگن ضرر داره اینجوری میشه اونجوری میشه نگرانم کردن میگن چون اسید فولیک تا۳ماه بیشتر نباید خورده بشه
0
1400/04/18
سوال کننده
پس تجویز پزشکم درسته شما نداری کم خونی ولی من دارم
0
1400/04/18
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
برای جلوگیری از کم خونی و جبران اهنه
کدوم ادمی بهت گفته تالاسمی؟؟؟ حتما نمیدونسته تالاسمی چیه و از کم خونی فقر اهن میاد .
بخور کامل مکملاتو هیچی نمیشه منم دارم میخورم چون هموگلوبینم ۸ بود روزی دوتا میخورم
کدوم ادمی بهت گفته تالاسمی؟؟؟ حتما نمیدونسته تالاسمی چیه و از کم خونی فقر اهن میاد .
بخور کامل مکملاتو هیچی نمیشه منم دارم میخورم چون هموگلوبینم ۸ بود روزی دوتا میخورم
0
1400/04/18
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
هرکی گفته ببخشید ولی چرت گفته
ب حرف دکتر گوش کن
ب حرف دکتر گوش کن
1
1400/04/18
سوال کننده
پس الکی خودمو نگران کردم خدا لعنت کنه کسی که بلد نیس نظر میده آدم استرس میگیره بیشتر
0
1400/04/18
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
دیگه ام ب حرف خاله خانباجیا و نت گوش نکن
اون دکتر بدبخت درسشو خونده ک دارو میده نمیاد با جون من و تو و بچه هامون بازی کنه ک عزیزم💙💞😊نگران نباش قرصاتو بخور حتمااا ک بیاد بالا و ان شالله تا هفته ی من برسی خوب خوب شده باشی
اون دکتر بدبخت درسشو خونده ک دارو میده نمیاد با جون من و تو و بچه هامون بازی کنه ک عزیزم💙💞😊نگران نباش قرصاتو بخور حتمااا ک بیاد بالا و ان شالله تا هفته ی من برسی خوب خوب شده باشی
0
1400/04/18
سوال کننده
آره واقعا درسته
0
1400/04/18
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
اره عزیزم نگران نباش .
🫂
🫂
1
1400/04/18
سوال کننده
آره واقعا حرفت درسته هرکس صبح پامیشه واسه ما میشه دکتر نظرمیده،انشالله
0
1400/04/18
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1400/04/18
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
💙💞😊🫂
0
1400/04/18
سوال کننده
🌹🌹💞
0
1400/04/18
مینا 🍀
عزیزم برعکس گفتن که فولیک اسید نخوری خطرناکه نه اینکه بخوری...
بعضیا میگن فولیک اسید زیاد باعث بیش فعالی بچه میشه که اونم حرف از خودشونه من از دکتر نشنیدم اینو....
شما حتما به حرف دکترت گوش کن
بعضیا میگن فولیک اسید زیاد باعث بیش فعالی بچه میشه که اونم حرف از خودشونه من از دکتر نشنیدم اینو....
شما حتما به حرف دکترت گوش کن
0
1400/04/18
سوال کننده
آره منم دیگه به حرف دکتر توکل به خدا دارم میخورم
0
1400/04/19
پزشک اوما
سلام نگران نباشید برای جبران کم خونی باید قرص ها مصرف شود
0
1400/04/19
سوال کننده
ممنون از پاسخگوییتون دکتر عزیز
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



445

