دوستان سلام شب همگی بخیر
اول از همه برام خیلی دعاکنین دو سه شبه درد شدید پهلو دارم که میگن فقط تحمل عارضه ی بارداریه و منم همچنان درد میکشم از رنگ و رو رفتم😔
دقیقا از وقتی بچه چرخید و سفالیک شد دردای شدید شروع شدن آزمایش و سونو دادم خداروشکر بچه حالش خوبه
سوالم اینه وقتی تکون میخوره همراه با درده این طبیعیه وقتی بریچ بود اینجوری نبود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



565
1400/04/17




