نی نی من بریچه دیروز یه حرکت جانانه زد کل بدنم لرزید
فردا چکاب دارم ببینم چرخیده یا نه😂
والا روز عید فطر بچه ام چند ساعت هیچ حرکتی نداشت
رفتم درمانگاه صدای قلبش رو بشنوم دیدم جای قبلی نیست صدای قلبش ،یعنی قبلا همیشه سمت چپ بود ،اون روز سمت راست ،حرکاتش هم خیلی عوض شده ،قبلا ب ی سمت خیلی حرکت و ضربه داشت ،الان شده یک طرف دیگه
خداکنه چرخیده باشه و اینکه قبلا حرکاتش پایین خیلی حس میشد الان بیشتر سمت معده ام شده. نمیدونم دیگه. هفته دیگه برم سونوگرافی ببینم چرخیده یا نه
برا من هفته۳۷ ک رفتم سونو چرخیده بود ۹۸ درصد بچا تا این هفته چرخیدن و با سر هستن
و من چون سر معده م خیلی میسوخت و اسید معده زیاد تو گلوم میومد وقتی چرخیده بود راحت شدم قشنگ متوجه شدم
کاش نچرخن😂😂😂😂 سزارین خوبه
البته من بچرخه هم سزارین میشم
آخخخ منم این حالت رو دارم ، پدرم داره درمیاد
پس یکی از نشونه هاش اینه که کمتر دچار رفلاکس معده میشم
نه من فقط میخوام طبیعی زایمان کنم
من از 29 هفته هر بار رفتم سونو بچم ی حالتی بود اما خودم متوجه چرخیدنش نمیشدم