سلام فکر نمیکنم شما کاندید طبیعی باشین.دلیلتون موجه هست
ولی میترسم بگه نیاز به سزارین نیست
خداقوت با این کمر و بارداری
شرح عمل قبلیتو باخلاصه پروندت برادکترت ببر چون باید بیمارستان مدرک بدی
از دکتر تون بپرسین. احتمال زیاد سزارین هستین
عزیزم همون دیابت برا سزارین کافیه شما که دیگه تو کمرت پلاتین هم هست
من خالم فقط دیابت داشت سز شد
به دکترت بگو خب
باید از اول بهش میگفتی
یکی از دوستام همین جوری بود سزارین شد
سلام باید از متخصص ارتوپدی نامه بگیرید و با احتمال بالا سزارین هستین
سلام عزیزم
میخواستم بدونم اخر سر سزارین شدید؟ با بیهوشی یا بیحسی؟
منم شرایطم عین شماست دقیقا
پیگیری کنی میتونی سز بشی
شرایطت میطلبع
با من بودید عزیزم؟
حقیقتا من خیلی دلم طبیعی میخواد
میخوام بدونم آیا اصلا ۱ درصد امکان پذیره با پلاتینای کمرم یا نه