سلام و وقت بخیر
من ماه اخر بارداری هستم و دیابت بارداری دارم الان با روزی ۳ تا متفورمین قندم ۹۲ هست
دکتر گفتن باید ۳۸ هفته و ۳ روز بستری بشم و اگر زایمان طبیعی بخوام انحام بدم با امپول فشار بچه به دنیا بیاد و اگر سزارین هم انتخاب کنم باز هم همون تاریخ
سوال من اینه اگر بخوام صبر کنم بچه به وقت طبیعی به دنیا بیاد چی میشه؟
الان که همه جا میگن بچه باید کامل برسه بعد فرایند زایمان طی بشه اگر حواسم به تکونهاش باشه نمیشه نگهش دارم؟
پرسش (1400/04/12):
دیابت بارداری و زمان زایمان
635
12
1400/04/12
سوال کننده
1
1400/04/12
zahra m
۳۸ هفته و ۳ روز کامله بچه
منم دیابت بارداری دارم.هرهفته سونو بیوفیزیکال میدم و زایمان طبیعی هم هستم.
فعلا صبر کردیم تا دردم بگیره.
حتما نبابد ۳۸هفته و ۳ روز باشه 🤔
منم دیابت بارداری دارم.هرهفته سونو بیوفیزیکال میدم و زایمان طبیعی هم هستم.
فعلا صبر کردیم تا دردم بگیره.
حتما نبابد ۳۸هفته و ۳ روز باشه 🤔
0
1400/04/12
zahra m
ینی منم دیابت دارم باید اینجوری باشه؟😬🤔
0
1400/04/12
فافا مامان دیاکو🐣
سلام دیابت بارداری بگیری یعنی قندت باید چند باشه
1
1400/04/12
F ........
منم قندم ۱۰۹ هست انسولین روزانه دو واحد میزنم زایمانمم طبیعی هست بهم چیزی نگفتن که زودتر باید بیای یا با آمپول فشار باید زایمان کنی گفت به روال عادی هر وقت دردت بگیره زایمان طبیعی میکنی
0
1400/04/13
سوال کننده
نمیدونم شهر ما اینو میگن
0
1400/04/13
سوال کننده
قند ناشتا بالای ۹۰ باشه
0
1400/04/13
پزشک اوما
سلام چون دیابت بارداری دارید بهتره ریسک نکنید و در زمان مشخص شده زایمان انجام شود ،
0
1400/04/13
م ج
سلام قندخون قبل از تزریق انسولین ۱۰۹هستش؟ینی با این قند دکتر تشخیص دیابت بارداری دادن؟برای من۹۵ ینی منم دیابت بارداری دارم؟
0
1401/08/12
Mehr a.m
فاطمه جان شما که تو بارداری متفورمین مصرف کردید،موقع تولد برای بچه مشکلی پیش نیومد؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




