سلام
دکتر سمت چپ شکم و پهلوم بزرگتر از سمت راست هست ، حس میکنم از داخل هم سمت چپ یه بادکنک یا یه حباب بزرگ هست ، که گاها یکم درد داره ، دلیلش چی میتونه باشه ؟؟
روز پنجم از ماه ششم هستم و روز دوم از هفته ی 23 ،
تکون هاش رو هم خوب حس میکنم و میبینم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



578
1400/03/30


