متاسفانه منم ۱۸ روزه عقب انداختم
دوستام میگن اقدام کن تا اخرین لحظه که پریود بیاد
اقدام که هستم فقط این چندروزه ب طور عجیبی افزایش میل جنسی داشتم و ترشح
اره ممکنه دوره جا به جا شده باشه و هر ان احتمال تخمک گذاری هست
منم این ماه ۵ دونه لتروزول خوردم نه امپولی نه قرصی نه هیچیییییی الان ۱۸ روزه عقب زدم تستم تا یه هفته پیش منفی بود امروز وحشتناک تخمدان درد هستم
منم انقد درد دارم نمیتونم خم و راست بشم
تنبلی تخمدان دارم ولی دوماهه اصلاح سبکم
سلام
اره میشه
منم ماهی ک پریود نشدم تست هم دادم منفی بود
ترشح خیلی داشتم اون ماه باردار شدم
با اینکه پریود نشدم تخمک گذاری داشتم
چقدر امیدوارم کردین ممنون عزیزم 😍
سلام بله احتمال تخمک گذاری هست میتونید سونو بدعید تا وضعیت تخمدان و رحم مشخص بشه