سلام به دکتر اوما و همه ی دوستان.
یه سوال داشتم راجع به پروژسترون.
من لکه بینی داشتم قبل از پریود،دکتر گفت پروژسترونت کنه.بهم قرص دادن سه دوره استفاده کنم.
و اما سوال؛
آیا با تغذیه میشه مقدار هورمون های بدن رو تغییر داد یا فقط با دارو کنترل میشن؟
و اینکه اگه با سه دوره مصرف ،تنظیم بشه،بعدش دیگه نیاز به دارو نیست؟یا باید مرتب تحت کنترل باشیم؟
اصلا چی باعث میشه پروژسترون بیاد پایین؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



305
1400/03/30


