سلام،بچه دوستم وقتی بدنیا اومد مقعدش بسته بود جراحی کردن درست کردن،بعد فهمیدن کلیه اش مشکل داره اونم درمان کردن بعدم فهمیدن قلبش سوراخه که اونم عمل کردن و خداروشکر خوب شد فقط الان مشکل اینه که خیلی لاغره،اوایل بهش آپتامیل میدادن ولی الان دیگه نمیخوره،حالا مسخوام بدونم چه شیرخشکی خوبه که هم قیمتش بالا نباشه و هم به کلیه بچه فشارنیاره چون وضع مالیشون خوب نیست دکترم فعلا نمیتونه ببره خواشتم اینجا از دوستان بپرسم ببینم کسی تجربه مشابه داره و از پزشک محترم اوما ممنون میشم راهنمایی کنن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



428
1400/03/28




