سلام دوستان من ۸هفته باردار بودم رفتم سنو متاسفانه بارداری پوچ داشتم دوروز بیمارستان بستری بودم که دیشب سقط شد با قرص زیر زبونی و واژنی،اونایی که تجربه دارید لطفا راهنماییم کنید چه داروگیاهی بخورم؟حلوا چه جوری درست کنم؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
2
1400/03/28
😍Sheyda_mom+3 ❤️
زرگل خیلی ناراحت شدم انشالله به زودی جاش برات سبز بشه،مگه کامل دفع نشده؟؟
1
1400/03/28
negar ❤
سلام عزیزم ایشالا جاش سبز میشه..ی حلوایی هست مخصوص همین پاکسازیه رحم..بذار ببینم دستورشو میفرستم برات
0
1400/03/28
سوال کننده
ممنون عزیزم،نه دکتر گفت هنوز یه تیکه های کوچیک هس با پیاده رویی و دارو بخوری دفع میشه
0
1400/03/28
رستا (◔◡◔)
سلام عزیزم منم با قرص سقط کردم ولی بقایا داشتم
دکترم قرص ال دی داد
با اولین پریود دفع میشه نگران نباش
دکترم قرص ال دی داد
با اولین پریود دفع میشه نگران نباش
1
1400/03/28
😍Sheyda_mom+3 ❤️
زعفران غلیظ دم کن بخور،زنجبیل درست کن باچایی و شیرینشم کن بخور
0
1400/03/28
سوال کننده
سلام عزیزم باشه ممنون میشم😘
0
1400/03/28
😍Sheyda_mom+3 ❤️
دوا گرم درست کن که بهش میگن دوای زایمان،اونو درست کن خیلی خوبه
0
1400/03/28
سوال کننده
باشه عزیزم چشم
0
1400/03/28
سوال کننده
سلام عزیزم خیلی ممنون انشاالله بارداری خوبی رو سپری کنید
0
1400/03/28
فاطمه ......
عزیزم😢🥺
انشالله به زودی جاش سبز بشه
انشالله به زودی جاش سبز بشه
0
1400/03/28
negar ❤
ببین عزیزم کاچی بهش میگن بلدی درست کنی؟
0
1400/03/28
negar ❤
دستورش توی اینترنت هست..خیلی خوبه چون گرمیه..موقع عادت درست کن بخور خوبه ..
1
1400/03/28
نسترن ..
زرگل جان خدا صبرت بده عزیزم خیلی ناراحت شدم ..از ته ته دلم دعا میکنم ب زودی زودی ی سالمش تو دلت بیاد
0
1400/03/28
فاطمـه
سلام عزیزم.. ان شاءالله ب زودی جاش برات سبز بشه..
دمنوش غلیظ تخم شوید و رازیانه و زعفرون و نبات روزی سه لیوان صبح و ظهر و شب بخور
دمنوش غلیظ تخم شوید و رازیانه و زعفرون و نبات روزی سه لیوان صبح و ظهر و شب بخور
0
1400/03/28
فاطمـه
عزیزم کمر و شکمتو گرم نگه دار
0
1400/03/28
fatemeh...
چای زعفران بخور و تناب بزن
0
1400/03/28
fatemeh...
مریم گلی دم کن بخور
0
1400/03/28
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
عزیزم انشالله جاش زودی سبزبشه برات .یاد خودم افتادم سقط خیلی بده خیلی عذاب اوره 😞
0
1400/03/28
فاطیما احمدی
سلام کاملا درکت میکنم منم همین بلا سرم امد
0
1400/03/28
فاطیما احمدی
برو ارد سمنوبگیر سمنودرست کن
0
1400/03/28
فاطیما احمدی
ببین داروهای گیاهی مثل رازیانه بومادران و باده و اون چیزایی که میونی گرمه رو بجوشون باهم بعد یکم ارد الک کن داخلش و یکم شکر وایساده بخور بعد برو زیر پتو که عرق کنی
0
1400/03/28
فاطیما احمدی
من حدود 4 بار درست کردم خوردم خیلی خوب بود
0
1400/03/28
فاطمه a
سلام گلم منم دخترم ۲۴ هفته از دست دادم
بقایا داشتم دکتر میگفت باید کورتاژ بشم
قرص زیر زبونی داد بقایا کم شد
زعفرون زیاد دم کردم خوردم
سیاه دانه . رازیانه
بعد یه هفته دکتر قرص ال دی نوشت
با اولین پریود ی خوب شدم
ایشالا توهم خوب میشی توکلت بخدا باشه
بقایا داشتم دکتر میگفت باید کورتاژ بشم
قرص زیر زبونی داد بقایا کم شد
زعفرون زیاد دم کردم خوردم
سیاه دانه . رازیانه
بعد یه هفته دکتر قرص ال دی نوشت
با اولین پریود ی خوب شدم
ایشالا توهم خوب میشی توکلت بخدا باشه
0
1400/03/28
فاطمه a
طناب زدن دکترم میگفت خوبه اما یه بدی داره
اونم افتادی رحم خدای نکرده میگیری
بنظرم طناب نزن
راه برو ...زعفرون . سیاه دانه . رازیانه . زنجبیل.. دارچین اینا خوبه
ایشالا خوب بشی
اونم افتادی رحم خدای نکرده میگیری
بنظرم طناب نزن
راه برو ...زعفرون . سیاه دانه . رازیانه . زنجبیل.. دارچین اینا خوبه
ایشالا خوب بشی
0
1400/03/28
سوال کننده
خیلی ممنون از همگی انشاالله که همیشه لباتون شاد و خندون باشه و خدا دامن همه مون رو بزودی سبز کنه ممنون ازتون😘
0
1400/03/28
سوال کننده
ممنون عزیزم،بارداری خوبی رو سپری کنی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



541

