سلام وقت بخیر
هفته دوازدهم باردار هستم
دکتر برای یبوست شیاف ام جی باریج داده
طول سرویکس ۲۷ هست و گفته هفته ۱۴ سرکلاژ میشم
خیلی نگرانم شیاف برای بچه ضرر نداره؟
پرسش (1400/03/28):
شیاف ام جی باربج مقعدی
334
7
1400/03/28
سوال کننده
0
1400/03/28
نسیم م
ییوست برای بچه ضرر داره. شما طول سرویکست کوتاهه نباید فشار بهت بیاد. استفاده کن
0
1400/03/28
سوال کننده
مرسی نسیم جان
0
1400/03/28
سوال کننده
خیلی نگرانم از سرکلاژ هم میترسم
0
1400/03/29
سوال کننده
چرا پزشک اوما جواب نداد
0
1400/03/29
سوال کننده
؟
0
1400/03/29
پزشک اوما
سلام حتما شیاف را استفاده کنید میتونید قبلش شربت لاکسی ژل یا مگنی میلک هم برای یبوست امتحان کنید اگر جواب نداد شیاف بذاری
0
1400/03/29
سوال کننده
ممنونم
دکتر شربت لاکسی ژل رو هم بهم داده همراه با شیاف
دکتر شربت لاکسی ژل رو هم بهم داده همراه با شیاف
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




