Ooma
پرسش (1400/03/27):

سلام سوال درباره خودمون تو شیردهی

ببخشید میگم الان میشه تو شیردهی ابرو درست کرد و تتو زد یا لیزر کرد و اینکه میشه برا موهامون تقویت کننده استفاده کنیم میشه یانه و اینکه اگه نمیشه از کی میتونیم انجام بدیم ؟؟؟ممنون میشم ب همه پاسخ بدین

میخایم تعمییر اساسی کنیم پوکیدم توهم تو بارداری😐😐😐😐😐😐😐😐
اره همه کار میتونی توی شسردهی بکنی عزیزم
فک کنم شنیدم نمیشه ☹
من خط چشم زدم میخوا فیبروزم انجام بدم
مشکلی نداره پرسیدم
چه خوب پس اگه شد منم انجام بدم با این قیافه چسی 😐😐😐😐
منم دلم میخواد موهامو کراتین کنم گفتن اشکال نداره حالا باز نمی‌دونم
سلام بله در شیردهی تتو و لیزر مشکلی ندارد
لطفااگه میشه جواب بدین من بچم ۲۹ روزه هس اشکال نداره ینی؟؟؟؟؟ بعد اگه تقویت کننده استفاده کنیم برا موهامون چی ؟؟
خیر مشکلی ندارد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه